Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(541 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nieudany pobyt przez inny niż zakupiony stan pokoju i brak reakcji rezydenta - reklamacja już została złożona! PROSZĘ UWAŻAĆ NA TĘ OFERTĘ!

    Aleksandra 09.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Zakupiliśmy pobyt w pokoju z widokiem na ogród, kierując się informacjami oraz zdjęciami przedstawionymi przez pracownika salonu Rainbow oraz materiałami ze strony internetowej Rainbow – zarówno opisem, jak i zdjęciami hotelu i konkretnych typów pokoi. Oferta jasno sugerowała standard, usytuowanie i komfort zakwaterowania – z dostępem do światła dziennego oraz przestrzenią zewnętrzną. Pokój przedstawiony na zdjęciach był jasny, przestronny, z otwartym widokiem na zieleń. Podstawą naszej decyzji była chęć wypoczynku w komfortowych warunkach z dostępem do światła i przestrzenią do relaksu na świeżym powietrzu. Na miejscu przydzielono nam pokój na parterze, z całkowicie zacienionym tarasem wychodzącym na ścianę sąsiedniego budynku. Widok na ogród nie istniał, a światło dzienne praktycznie nie docierało do wnętrza pokoju. Pokój był zimny, ciemny, wymagał ciągłego oświetlenia i dogrzewania klimatyzacją. Nie był to pokój z widokiem na ogród, lecz pokój „z widokiem” na mur – co drastycznie odbiegało od tego, co było prezentowane w ofercie. Na miejscu wielokrotnie prosiliśmy o zamianę pokoju – nawet za dopłatą. Rezydentka (Monika M.) oraz managerka hotelu (Giorgia) odmawiały pomocy, mimo że codziennie sprawdzaliśmy systemy rezerwacyjne, w których widniała dostępność pokoi. Także tych o podwyższonym standardzie, za który gotowi byliśmy dopłacić, bo warunki w otrzymanym pokoju były tak niekomfortowe. Pomimo dostępności pokoi na stronach bookingowych, okłamywano nas codziennie, że nie ma wolnych miejsc w hotelu. W efekcie cały pobyt spędziliśmy w niekomfortowych warunkach, nie otrzymując żadnej pomocy. Brak pomocy rezydentki i Rainbow, świadczy o braku profesjonalizmy Rainbow, wskazuje na złe intencje oraz celowość wprowadzania klienta w błąd od momentu prezentowania nieprawdziwej oferty wycieczki. Inni uczestnicy tej samej wycieczki, którzy nie dopłacali za widok na ogród, otrzymali pokoje lepiej usytuowane (wyższe piętra, dostęp do światła dziennego, balkony). My zostaliśmy zakwaterowani w najgorszym możliwym pokoju. W ofercie Rainbow nie zamieszczono ŻADNEGO zdjęcia ukazującego pokój na parterze z zacienionym tarasem. Przedstawiono wyłącznie pokoje jasne, przestronne, z dostępem do światła dziennego. Brak informacji o ryzyku otrzymania pokoju o innym standardzie narusza zasadę przejrzystości i uczciwej prezentacji oferty - nigdy nie kupilibyśmy wycieczki wiedząc, że istnieje ryzyko zakwaterowania w pokoju tego typu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nati 26.07.2022

    Tak jak w tytule ogromne karaluchy w pokoju, dla mnie to jakaś kpina ja rozumiem ze inny klimat ale byłam wiele razy na prawdziwej egzotyce między innymi z biurem rainbow na Mauritiusie i nawet w takich tropikach w hotelu dbano aby takie sytuacje nie miały miejsca, pryskano gdzie trzeba i nie było problemu a turaj w hotelu white olive który należy do rainbow spod prysznica karaluch na zasłonie tez nie muszę mówić ze dla osoby z fobia to jest masakra ale i dla każdego normalnego człowieka jest to nie akceptowalne, all inclusive bardzo przeciętny mała ilość jedzenia jak ma hotel który ocenia się na 4,5 gwiazdki to żart ? Plaża oddalona o kilkaset metrów jest największym atutem tego miejsca plus świetne tawerny szkoda ze co wieczór trzeba do nich wychodzić żeby zjeść coś greckiego i smacznego, w hotelu bardzo dużo Polaków.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyjazd wakacyjny

    ANNA, Gdańsk 16.08.2021

    Hotel oddalony daleko od plaży ok.15 min.Leżaki na plaży płatne 18 Euro.Brak atrakcji dla dzieci.Hotel niedostosowany dla dzieci.Pokoje bardzo ładne.Rezydent fatalny,Jedzenie mało urozmaicone.Drinki tylko słodkie - alkoholu prawie nie czuć.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Totalny zawód. NIE POLECAM!

    Tomasz 16.08.2022

    W zeszłym roku będąc na Zakhyntos w hotelu z sieci Rainbow White Olive Elite byliśmy zachwyceni hotelem, obsługą, jedzeniem i czystością. W tym roku zachęceni zeszłorocznymi wakacjami postanowiliśmy wybrać kolejny hotel z sieci Rainbow. Od samego początku wszystko prawie było na NIE. Po pierwsze przylot z Katowic na Rodos we wczesnych godzinach porannych, w hotelu byliśmy ok 8 rano. Wykończeni całonocną podróżą marzyliśmy o kąpieli i odpoczynku. Okazało się, że doba hotelowa zaczyna się od 15, całe szczęście, że można było iść na śniadanie. Tutaj kolejna "niespodzianka", dawno nie spotkałam się w hotelach nawet posiadających mniej gwiazdek tak ubogiego i beznadziejnego śniadania. Wybór i jakość produktów była tragiczna, jedyne co dało się jesć to jajka sadzone (przez cały wyjazd...), jajecznica to jakaś breja z gotowego jajecznego płynu, pieczywo okropne, śniadania pod Brytyjczyków: jakieś fasole i wszystko ociekające tłuszczem, obrzydliwe. Jak nie przyszedłeś rano na śniadanie to mogłeś mieć nawet problem z masłem, bo z 1h przed końcem to już mało co dokładali. Jadalnia na zewnątrz- sam sobie szukasz pełnego zestawu sztućców ze stołów, po których (choć kocham zwierzęta) latała gromada małych kotów, zjadając w chwili nieuwagi coś z talerza, albo przechodząc po nim. Po "śniadaniu" musieliśmy poczekać na pokój nad basenem, leżaki pamiętają jeszcze chyba czasy komuny, bo nie dało się na nich wysiedzieć, po kilku godzinach czekania na pokój mój Mąż miał bóle kręgosłupa przez 3 dni. To i tak cud że udało się dorwać 2 leżaki, bo jak (niestety inaczej nie byłoby gdzie siedzieć) nie ruszyłeś z tłumem przed 7 rano z ręcznikami i nie zająłeś miejsca to o 7.30 już nie było nawet jednego wolnego. W porównaniu z ilością gości hotelowych leżaków było może dla 30%, reszta musiała albo iść na plażę, albo koczować na płytkach. Kiedy otrzymaliśmy pokój to nie powalił mnie on na nogi, zwłaszcza że był on usytuowany na górce (po 16 h na nogach idź pod górę z walizkami) i jeszcze na 2 piętrze na które prowadzą kręte, wąskie schody. Osoba starsza maszerując tak kilka razy dziennie na posiłki i na basen kolację to sobie już chyba oduści bo fizycznie nie da rady tak wspinać się do pokoju. Jeśli chodzi o czystość pokoju dramat, ręczniki pierwszą i drugą świeżość już dawno miały za sobą, choć drugiego dnia Panie (szumnie nazwane) sprzątające zabrały nam małe ręczniki i 5 dni prosiłam się o to żeby przyniosły nowe, bo zostaliśmy tylko przez cały pobyt każdy z 1 dużym ręcznikiem. Sprzątanie? Hmm to było ledwo z łaską wyrzucenie śmieci i jak wymusiłeś to dali Ci papier toaletowy, nie było wymiany ręczników, pościeli, mycia podłóg. W łazience prysznic zrobiony tak niefortunnie, że woda lała się na pół pomieszczenia, niestety nikt nawet raz nie przetarł tej podłogi. Dopłaciliśmy za widok na morze, a dostaliśmy widok na klimatyzatory. All inclusive i bar przy basenie? Porażka, jeśli ktoś nie miał cukrzycy to mógł się jej nabawić pijąc te obrzydliwe napoje. Jedyne co piliśmy z Mężem to woda ( choć butelkowaną musieliśmy sobie zgrzewkami przynosić z marketu) albo na śniadanie herbata. Reszta nie do picia. Kawa jakaś chemiczna lura, drinki koło alkoholu nie leżały, przekąski- obrzydliwe. Obsługa w recepcji, kiedy zgłosiłam że jestem tym wszystkim rozczarowana..." A co Pani chciała, to są tylko 4 gwiazdki nie 5". Ogólnie za taką kwotę, którą wydaliśmy na wyjazd, totalnie nie polecam tego hotelu. Moja opinia nie jest odosobniona, ludzie którzy, kiedy my przyjechaliśmy koczowali od 11 do 20 czekając na wylot do Katowic, cieszyli się że już wyjeżdżają, tak bardzo NIE PODOBAŁ im się pobyt, osoby z naszego turnusu miały to samo zdanie. Para z dzieckiem każdą kolację jadła na mieście bo inaczej dziecko chodziłoby głodne. Ja na obiady i kolacje, które niczym się nie różniły jadłam tylko pomidory, bo nawet porządnego mięsa przez cały pobyt nie było. Ogólnie totalny niewypał.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem