Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie wiem jak podsumować pobyt, chyba bardziej trafnie poczytać poszczególne części opinii. zapraszam do lektury. jeśli szukasz hotelu taniego i fajnego to nie tu. współczuję wszystkim którzy zapłacili więcej niż 2 tys za pobyt bo to nie adekwatne do tego co się otrzymuje.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Blue Bay w czerwcu. Hotel usytuowany bezpośrednio przy morzu. Pomimo dużej ilości gości zawsze udawało się znaleźć wolne leżaki, jak nie przy plaży to przy basenie. Dostępne 3 baseny oraz mini aquapark i tutaj plusy się kończą. Do tej pory w każdej Labrandzie było czysto i najważniejsze to oferowano przepyszne jedzenie, niestety tego tutaj zabrakło. Hotel już trąci "myszką", podłogi i sprzęty są brudne oraz zużyte. Niektóre leżaki przy basenie i na plaży należałoby już wymienić. W głównej restauracji człowiek się zastanawia czy się do czegoś nie przyklei. Nawet jeżeli hotel nie ma funduszy to chociaż wystarczyłoby po kosztach pomalować drewniane elementy krzeseł i wymyć odkurzaczem piorącym tapicerkę. Jedzenie było paskudne - wszystko mdłe, brejowate i na jedno kopyto. Dodatkowo wkurzający system z żetonami, gdzie by oszczędzić na obsłudze sprzątającej wręcza się przy przyjeździe żetony by otrzymać napój w kubku, a potem po zwrocie brudnej szklanki otrzymuje się go ponownie - przez to wieczne pilnowanie żetonów, bo inaczej napoju nie wydadzą. Kolejne oszczędności to ręczniki zmieniane co kilka dni, przy dziecku jest to problematyczne, ponieważ ręczniki są zawsze brudne i mokre, więc ograniczanie komuś czystych ręczników jest nieporozumieniem. Hotel nie jest tani, a wszędzie widać na każdym kroku oszczędności pod przykrywką ekologiczności. Pokoje sprzątane codziennie i tutaj akurat obsługa się starała, ale pokój rodzinny to jakaś porażka. Długi pokój z widokiem na morze podzielony na pół przez środek tak że pokój przy łazience ma klimatyzację i brak okna, a pokój przy balkonie nie ma klimatyzacji, ale ma widok i balkon - w nocy nie można zostawić otwartego balkonu, ponieważ zjedzą Cię komary. Dodatkowo należy wspomnieć, że hotel typowo przeznaczony dla fanów samolotów, można z bliska oglądać wszystkie modele od 5 rano do 2 w nocy (nad hotelem przebiega korytarz powietrzny). Niestety za tą cenę ten hotel w ogóle nie spełnił naszych oczekiwań.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pięć dni z jednastu katastrofa!!! Pokój w podpiwniczu! karaluchy,stęchlizna,smród z kanalizy resztę urlopu spędziliśmy w bungalowie ale to tylko ze względu na to iż recepcja potrzebowała pokoju rodzinnego
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
BYŁ TO NASZ CZWARTY POBYT W GRECJI-2 RAZY W HOTELU 5 GWIAZDKOWYM I RAZ W 4 GWIAZDKOWYM I TEN HOTEL BARDZO ODBIEGA STANDARDEM OD TAMTYCH I ZASŁUGUJE NA JEDYNE 3 GWIAZDKI !!! NIE POLECAM RÓWNIEŻ Z TEGO WZGLĘDU, ŻE NIE BYŁ TO TANI POBYT
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po za wycieczką do Turcji i wyjazdami do stolicy czyli RODOS nic nie spełniło oczekiwań a wręcz bardzo mocno zarówno ja jak i moja Rodzina się zawiedliśmy na tym wyjeździe
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Labranda czasy świetności ma już za sobą. I widać to niestety na każdym kroku. Obiekt duży, składający się z kliku części o różnym standardzie. Podczas pobytu mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym, umiejscowionym na ostatnim piętrze w budynku głównym. Pokój niewielki, kiepsko oświetlony, z klimatyzacją docierającą tylko do głównego pomieszczenia (w pokoju córki było bardzo gorąco) ze względu na umiejscowienie klimatyzatora. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki pokojowe i basenowe wymieniane co dwa dni. Główna restauracja dość duża, w szczycie posiłków tworzyły się kolejki. Jedzenie smaczne, świeże. Widać braki obsługi w części restauracyjnej np. na napoje czeka się z reguły 15 min albo i dłużej a czystość krzeseł jest mocno dyskusyjna. W hotelu dostępne są cztery baseny, w tym jeden brodzik czynne w g. 10-18. Woda bardzo mocno chlorowana. W hotelu jest brudno (za wyjątkiem recepcji i foyer).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Posiłki bardzo monotonne, leżaków jak na tak duży hotel zawsze brakowało, aquapark źle konserwowany - przy zjazdach że zjeżdżalni bardzo czuć łączenia, dosyć bolesne wrażenia, pokoje i łazienka nie sprzątane (sama kabina prysznicowa na dzień dobry z grzybem i kamieniem) - jeśli położysz napiwek zostanie pościelone jedynie łóżko, natomiast kurz pod łóżkami, brudne lustro...wszystko zostaje do końca wyjazdu. Ten hotel na pewno nie powinien mieć 4 gwiazdek! Minus także dla biura podróży za organizację przelotów - pokój otrzymaliśmy o 00:30, także cały dzień stracony!!!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Grecja piękna. Byliśmy na Rodos. Niestet hotel który w umowie ma 4,5* okazał się może max 3* oczywiście nie mówię o głównym hotelu. Miał być anex rodzinny dla 4 osób, a okazał się bunkier/piwnica.... nie wiem jak to nazwać. Łóżka gorsze jak w wojsku. TV bez anteny tylko WiFi. Pod drzwiami prześwit Ok 2cm.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zarówno hotel, wyżywienie jak i plaża - wszystko zasługuje na max 3 gwiazdki. I tak: hotel widać że ma już pewnie kilkadziesiąt lat (nie jest może tragiczny ale bardziej przypomina czasy komunistyczne niż obiekt 4,5 gwiazdkowy). Wyżywienie nie jest najgorsze, tylko raczej ubogie (tylko 2-3 rodzaje owoców), zawsze tylko 1 ryba, słabe desery, prawie w ogóle nie ma owoców morza. Za to bardzo dobra pizza niedaleko plaży. Niestety wszędzie kolejki (zarówno przy barach ale i przed kolacją czy obiadem- brak wystarczającej ilości stolików. Człowiek czuje się niekomfortowo bo nawet napoje czy drinki racjonują (można zabrać tylko 2). Fatalna obsługa hotelu - podczas pobytu inni goście tego hotelu ukradli mi duży materac (fleminga o średnicy ok 3 m, dla 2-3 dorosłych osób), bo oczywiście korytarze są tak wąskie w hotelu że nie mogłem go zabrać do pokoju więc zostawiałem przy recepcji. Jak poszedłem prosić o pomoc do recepcji to najpierw mnie odsyłali kilka razy, później okazało się że hotel nie ma nigdzie żadnych kamer (więc radzę nie zostawiać bagaży i niczego innego). Nawet jak sam w końcu ustaliłem następnego dnia kto go zabrał (pływał przedziurawiony w prywatnym basenie) to nikt nie chciał mi pomóc żeby czasem nie urazić innych gości hotelowych Mimo moich kilkukrotnych wizyt w recepcji i telefonów od Pani rezydent nawet nie zadzwonili do tych gości (z Angli). Kupa nerwów i kilkaset złotych zmarnowane przez hotel. Całkowite olewanie poszkodowanej osoby żeby czasem złodziej się nie obraził.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu przebywałam z mężem od 29.08-5.09.22r. Również od 22.08 do 5.09.22r w części Garden przebywał mój syn z rodziną.Hotel nie spełnia wymogów hotelu 4*. Pokój b.głośny /nr 1427 w budynku głównym/ codzienne animacje do godz.23 oraz huk przelatujących samolotów od godz.6 rano do 24 i dłużej w nocy.Okropne jedzenie w restauracji głównej.Brak masła i używane najniższej jakości produkty do sporządzania potraw.Brak potraw dla dzieci ,mimo że hotel reklamuje się jako hotel rodzinny .Brak odpowiedniej obsługi w restauracji głównej.W restauracji włoskiej nieświeża pizza. Arogancka obsługa w recepcji /Polka/.