Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy już wcześniej z tym biurem na wyjazdach i zawsze było fantastycznie. Niestety nie tym razem Ogólnie bardzo piekne miejsca, świetne lokalne przewodniczki, niestety brak jedzenia i fatalna pilotka psująca atmosferę. Duża część grupy stwierdziła, że jest to ich ostatni wyjazd z tym biurem. Proszę się upewnić, kto będzie pilotem, jeśli p. Grażyna to odradzam wyjazd.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przez 3 noce mieliśmy hotel, w którym za telewizję i klimę trzeba było dopłacać po 10 Euro na dzień. Pilotka nic nie opowiadała o zabytkach, ciekawostkach, kulturze regionu. Śniadania i obiadokolacje: 31 plasterków mortadeli i sera, 2 dzbanki napoju na 31 osób. 1 ekspres do kawy - 15 min czekania w kolejce, śniadanie trwało 30 min.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z nazwą wycieczki zgadza się jedynie wyrażenie "odlotowe", a właściwie odlotowa pani pilot, p.Ania, która dość chaotycznie prowadziła cały program. Szybko z miejsca na miejsce, bez czasu na obejrzenie zabytków i innych atrakcji turystycznych. Ściskanie planu do maksimum nie pozwoliło nam miło wspominać tej wycieczki. Szkoda, ponieważ ma to ogromny potencjał, a brak wykfalifikowanych osób na miejscu skutecznie wszystko psuje. Warto wspomnieć o tunelu burbońskim w Neapolu, na który niepotrzebnie straciliśmy czas i pieniądze. Chodzenie po zimnych, ciemnych i zawilgoconych podziemiach dostarczyło nam wiele niezbyt przyjemnych wrażeń. Urągające jest naciąganie turystów przez pilota na tzw. "fakultatywne posiłki". Mam tutaj na myśli pizzę w Neapolu i bułkę z wieprzowiną w drodze do Castel Gandolfo. Byłam na wielu objazdówkach, lecz wyżywienie w pierwszym hotelu we Fiuggi było zdecydowanie poniżej krytyki.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotele - tragedia pilot - tragedia trasa piękna Hotele przezywaly czasy swietnosci 30 lat temu. Standard jak na koloniach w PRL. Grzyby w lazienkach. Fatalne polozenia hoteli. Ogolnie rzecz ujmujac - biuro oszczedza na wszystkim. Plakac sie chce. Pilot niemily a wrecz wredny dla klientow, niezorientowany, niezainteresowany grupa. Robi wszystko na odwal, po najmniejszej linni oporu, jakby pracowal za kare. Wstyd. Nie warto meczyc sie z takim pilotem i w takich hotelach nawet za darmo.