Opinie o Roma & Napoli - Odlotowe Stolice Italii

4.8/6
(94 opinie)
Intensywność programu
5.1
Pilot
4.7
Program wycieczki
5.2
Transport
5.4
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Średnio polecam

    Ilona, yy 26.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Nasza opinia o wycieczce „Odlotowe Stolice” z Rainbow – niestety duże rozczarowanie (2/5) Właśnie wróciliśmy z wycieczki objazdowej "Odlotowe Stolice" organizowanej przez Rainbow. Niestety, mimo pięknych miejsc, nasze ogólne wrażenie jest negatywne. Poniżej przedstawiamy najważniejsze uwagi: Dzień 1 – przyjazd bez opieki i bez wyżywienia Do hotelu dotarliśmy około godziny 10 rano – dobrze, że udostępniono nam pokoje mimo późniejszego początku doby hotelowej. Niestety nie zapewniono żadnego wyżywienia, a najbliższy sklep znajdował się 3,5 km od hotelu. Pilot dotarł dopiero w nocy z inną grupą – przez cały dzień byliśmy pozostawieni sami sobie. Dzień 2 – śniadanie i obiadokolacja poniżej jakiegokolwiek standardu Śniadanie skandaliczne – brakowało jajek i sera, tylko część uczestników coś dostała. Obiadokolacja jeszcze gorsza: makaron twardy jak kamień, mięso trudne do zidentyfikowania, przypominające parodię włoskiej kuchni. Zwiedzanie Neapolu ograniczyło się do szybkiego marszu przez miasto bez chwili na refleksję czy zdjęcie. Dzień 3 – w końcu pozytywnie Zwiedzanie Pompei i wjazd na Wezuwiusz były dobrze zorganizowane. To jeden z niewielu dni, które oceniamy pozytywnie. Dni 4–5 – Rzym zaskoczył, ale tylko dzięki przewodnikowi Rzym to oczywiście obowiązkowy punkt programu – tu wielkie podziękowania dla przewodnika, który dzięki własnej inicjatywie umożliwił wejście do Bazyliki św. Piotra, mimo że oficjalnie miało być tylko „zwiedzanie z zewnątrz”! Bez tej interwencji nie zobaczylibyśmy najważniejszej świątyni chrześcijaństwa… Poza tym zwiedzanie Rzymu było udane. Dzień 6 – Monte Cassino Ten dzień oceniamy neutralnie – ani pozytywny, ani negatywny. Dzień 7 – Capri piękne, ale pilotka zniechęcała Wyspa Capri to bez wątpienia jeden z najpiękniejszych punktów wycieczki. Cieszymy się, że nie wykupiliśmy posiłku z grupą, dzięki czemu mieliśmy czas na kąpiel w morzu. Niestety pilotka zniechęcała innych, twierdząc że morze zimne, a plaża kamienista – co było niezgodne z prawdą. Grupa nie miała praktycznie czasu wolnego. Dzień 8 – powrót Hotele: Hotel 1 i 3 – przyzwoite, bez większych zachwytów, ale z klimatyzacją w cenie. Hotel 2 – dramat: pokoje maleńkie, brak lodówki, prysznic w opłakanym stanie, a klimatyzacja… płatna dodatkowo, co przy 34°C było po prostu absurdalne – nikt nas wcześniej o tym nie poinformował. Jedynie w Hotelu Kairos jedzenie było smaczne. Nazw innych hoteli nie chcemy nawet pamiętać – tak zły był standard żywienia. Podsumowanie: Miejsca odwiedzane w programie – piękne. Niestety organizacja, hotele i wyżywienie (poza jednym wyjątkiem) pozostawiły bardzo złe wrażenie. Opiekunowie grupy nie stanęli na wysokości zadania. Zdecydowanie nie polecamy tej konkretnej trasy i organizacji w takim wydaniu. Nasza końcowa ocena to 2 na 5.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Rzym, Neapol

    Dariusz, --- 16.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Nie polecam wycieczek objazdowych z tego biura do Włoch. Hotele były dwa podczas objazdówki. Jeden gorszy od drugiego. Wszędzie brud, kurz i smród. Nie wiem czy zasługują na dwie gwiazdki. Rainbow celowo nie pisze gdzie uczestnicy będą spać aby nie można było w internecie poczytać opinii na temat tych hoteli. Pierwszy hotel Bonifacio we Fiuggi na śniadanie serwował chleb w ograniczonej ilości, jeden plaster szynki oraz plaster sera tostowego typu Hochland, dżem i ciasto z kawą. Moje drzwi od łazienki nie zamykały się. Język od klamki nie pasował, więc drzwi były uchylone, klimatyzacja płatna 5 euro za dobę. Wszędzie kurz na półkach a na balkonie parasol z krzesłami nie myty chyba nigdy. Miejscowość ładna. Kolejny hotel Ginepro niedaleko Neapolu leży przy autostradzie i brak możliwości gdziekolwiek wyjść. Ten przeszedł samego siebie. Na śniadanie były dwie kromki tostowego chleba, dwa plasterki mortadelli i jeden plasterek sera żółtego bez masła i bez dżemu, dodatkowo Croissant i kawa. Obiadokolacje miałem dokupione. W ostatnim dniu w tym hotelu podano nam na pierwsze danie makaron polany tłuszczem a na drugie parę frytek i malutką kiełbasę białą i sałatę polaną oliwą. Wszystkie posiłki były podawane indywidualnie dla każdego. Pokoje to temat chyba na skargę zbiorową. W moim pokoju w łazience armatura była zielona od niesprzątania a pod prysznicem śmierdzący grzyb, kratka wentylacyjna bez osłony nie działająca i oczywiście zasyfiała od brudu. Podczas mojej nie obecności obsługa zabrała z pokoju pilota od klimatyzacji, chociaż ona tylko dmuchała a nie chłodziła. Była tak głośna,że trzeba było ją na noc wyłączać. Po interwencji wieczorem dano mi innego pilota obklejonego taśmą bo nie było dekla od baterii. Jak się w chodziło do budynku na piętro to tapety odchodziły ze ścian, drzwi szklane ruchome brudne od farby a na korytarzu prowadzącym do pokoi wykładzina czarna od brudu i dziurawa( było widać podłogę). Ale to nie wina hotelu, który oferuje pokoje za 200zł od pary ze śniadaniem ponieważ ma taki standard. To biuro Rainbow bierze najtańsze hotele i klientów ma gdzieś. Pani Ania -pilotka patrzyła tylko aby jak najszybciej zrealizować program i wrócić do hotelu. Podczas podróży długiej z jednego hotelu do drugiego nie bardzo chciała się podzielić wiadomościami ogólnymi na temat Włoch. Przekazywała tylko niezbęne informacje w danym dniu na temat danej miejscowość. Serdecznie nie polecam objazdówek do Włoch z tej firmy. W październiku lecę na cztery dni na Sycylię z innego biura i wiem, że hotele są czyste, z basenem i przede wszystkim ze śniadaniami wzmocnionymi oraz smacznymi obiadokolacjami.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem