Opinie o Roma & Napoli - Odlotowe Stolice Italii

4.9/6
(90 opinii)
Intensywność programu
5.1
Pilot
4.8
Program wycieczki
5.2
Transport
5.4
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Roma & Napoli - Odlotowe Stolice Italii

    SYLWIA, BIELSKO-BIALA 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Sniadania bardzo słabe, suche pieczywo sprzed kilku dni, brak w hotelach lodówki, żadnych półek w łazienkach nie ma gdzie kosmetyków postawić o szafach już nie wspomnę, jednym słowem porażka. Pilot i kierowca super, hotele porażka. Poniżej opisałem bardziej szczegółowo.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Rzym, Neapol

    Dariusz, --- 16.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Nie polecam wycieczek objazdowych z tego biura do Włoch. Hotele były dwa podczas objazdówki. Jeden gorszy od drugiego. Wszędzie brud, kurz i smród. Nie wiem czy zasługują na dwie gwiazdki. Rainbow celowo nie pisze gdzie uczestnicy będą spać aby nie można było w internecie poczytać opinii na temat tych hoteli. Pierwszy hotel Bonifacio we Fiuggi na śniadanie serwował chleb w ograniczonej ilości, jeden plaster szynki oraz plaster sera tostowego typu Hochland, dżem i ciasto z kawą. Moje drzwi od łazienki nie zamykały się. Język od klamki nie pasował, więc drzwi były uchylone, klimatyzacja płatna 5 euro za dobę. Wszędzie kurz na półkach a na balkonie parasol z krzesłami nie myty chyba nigdy. Miejscowość ładna. Kolejny hotel Ginepro niedaleko Neapolu leży przy autostradzie i brak możliwości gdziekolwiek wyjść. Ten przeszedł samego siebie. Na śniadanie były dwie kromki tostowego chleba, dwa plasterki mortadelli i jeden plasterek sera żółtego bez masła i bez dżemu, dodatkowo Croissant i kawa. Obiadokolacje miałem dokupione. W ostatnim dniu w tym hotelu podano nam na pierwsze danie makaron polany tłuszczem a na drugie parę frytek i malutką kiełbasę białą i sałatę polaną oliwą. Wszystkie posiłki były podawane indywidualnie dla każdego. Pokoje to temat chyba na skargę zbiorową. W moim pokoju w łazience armatura była zielona od niesprzątania a pod prysznicem śmierdzący grzyb, kratka wentylacyjna bez osłony nie działająca i oczywiście zasyfiała od brudu. Podczas mojej nie obecności obsługa zabrała z pokoju pilota od klimatyzacji, chociaż ona tylko dmuchała a nie chłodziła. Była tak głośna,że trzeba było ją na noc wyłączać. Po interwencji wieczorem dano mi innego pilota obklejonego taśmą bo nie było dekla od baterii. Jak się w chodziło do budynku na piętro to tapety odchodziły ze ścian, drzwi szklane ruchome brudne od farby a na korytarzu prowadzącym do pokoi wykładzina czarna od brudu i dziurawa( było widać podłogę). Ale to nie wina hotelu, który oferuje pokoje za 200zł od pary ze śniadaniem ponieważ ma taki standard. To biuro Rainbow bierze najtańsze hotele i klientów ma gdzieś. Pani Ania -pilotka patrzyła tylko aby jak najszybciej zrealizować program i wrócić do hotelu. Podczas podróży długiej z jednego hotelu do drugiego nie bardzo chciała się podzielić wiadomościami ogólnymi na temat Włoch. Przekazywała tylko niezbęne informacje w danym dniu na temat danej miejscowość. Serdecznie nie polecam objazdówek do Włoch z tej firmy. W październiku lecę na cztery dni na Sycylię z innego biura i wiem, że hotele są czyste, z basenem i przede wszystkim ze śniadaniami wzmocnionymi oraz smacznymi obiadokolacjami.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem