Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka jest bardzo intensywna, ilość zwiedzonych miejsc przerasta oczekiwania. Przewodnicy posiadali ogromną wiedzę o Rzymie jak i Watykanie. Program wycieczki został tak skonstruowany, że umożliwia zwiedzanie wielu zabytków na mapie Rzymu. Bywały takie dni, że czasu wolnego nie było dużo. Pan Piotr - pilot wycieczki jest osobą niezwykle empatyczną, cierpliwą i zaangażowaną. Potrafi podpowiedzieć gdzie zjeść, jak poruszać się na własną rękę w czasie wolnym. Czuwa nad całą grupą i pilnuje, aby nikt się nie zgubił. Pan Piotr posiada wiedzę o Rzymie i chętnie się nią dzieli. Myślę, że jest to jeden z najlepszych pilotów w ekipie Rainbow. Hotel położony jest na obrzeżach Rzymu, bardzo dobrze skomunikowany z samym Centrum (kilka przystanków koleją i metrem). Pokoje są czyste i przestronne. Śniadania typowe kontynentalne tzn. chleb, ser, szynka, marmolada, rogalik, kawa, herbata, sok. W hotelu obok znajduje się restauracja, natomiast w okolicy nie ma żadnego sklepu. Warto skorzystać z wycieczki fakultatywnej (jeżeli jest organizowana) w pierwszym dniu po przylocie, ponieważ zwiedza się miejsca nieobjęte programem. Wycieczka fakultatywna jaką był Rzym nocą to wieczorny przejazd autokarem po Rzymie. Niestety u nas trafiła się deszczowa pogoda, poza tym wiele zabytków Rzymu nie jest podświetlonych nocą, więc pomimo dużych oczekiwań w stosunku do wycieczki okazała się ona po prostu średnia. Warto dodatkowo wykupić wieczór włoski - jest to pyszna kolacja (przystawki, dania główne, deser, wino czerwone i białe, woda) wraz z przedstawieniem operetkowym. Luty jest też świetnym miesiącem na zwiedzenie, ze względu na wiosenną pogodę w Rzymie i mniejszą niż w miesiącach letnich liczbę turystów.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam tę wycieczkę. Masa ciekawych miejsc do zwiedzania. Zalecam aby wykupić u pilota bilety na pobliską kolejkę,pierwszego dnia. Ponieważ po wczesnym przybyciu do hotelu ,poza wycieczką fakultatywną, za którą trzeba dodatkowo zapłacic nic nie ma ,w tym dniu zaplanowane. Faktycznie w okolicy nie ma żadnych sklepów. Ale można podjechać z jedną stację dalej a na pewno coś się znajdzie. Pokoje są mega duże. Posiadają czajnik elektryczny , kuchenkę mikrofalową. Fakt trzeba sporo się nachodzić, no ale przyjechaliśmy do Pięknego Rzymu. Panie przewodniczki szacun . W przystępny i ciekawy sposób opowiadały o skarbach i zabytkach Rzymu i Watykanu. Podczas zwiedzania mieliśmy może nie za dużo,ale był wolny czas na drobne zakupy. Pozdrawiamy pana pilota za to że dbał, aby nikt się nie zgubił podczas wycieczki. Ogólne wrażenia z pobytu mega pozytywne.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka wyczerpująca zarówno fizycznie ale również wyczerpująca temat "Podstawy Rzymu". Dobry program zarówno dla osób, które traktują ją jako jedyną wyprawę do tego miasta ale również dająca doskonały wstęp do dalszych wypraw. W opisie powinna jednak być informacja że jest to wyzwanie fizyczne. W Rzymie nie ma ławek, żeby choć na chwile usiąść i dać odpocząć nogom a przecież nie można ciągle siedzieć w kafejkach.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękny Rzym pokazały nam pilotka Monika i przewodniczka Karina - mistrzynie! Wycieczka bardzo intensywna, kilkanaście kilometrów dziennie w tempie dostosowanym do uczestników. Wszystko zgodnie z ofertą, przemieszczanie się komunikacją miejską pokazuje realia miasta. Zobaczyliśmy maksymalnie wszystko co się dało i jeszcze ciut;) Wieczór włoski świetny, lunch w Watykanie super. Szkoda, że nie ma w programie muzeum kapitolińskiego. Przy każdej wycieczce będę zgłaszać, że zbieranie gotówki na cokolwiek to bardzo zła praktyka biura, gdyż biedni piloci notorycznie muszą tłumaczyć kilku uczestnikom, za co, ile i dlaczego? Zawsze znajdzie się kilka osób, które udają, że nie znają oferty i nie czytały umowy. Jest to stawianie pilotów w bardzo idiotycznych sytuacjach, tracą tylko czas i energię, a ci uczestnicy, tylko narzekają i głupio komentują. W czasach szybkich przelewów należałoby z tym skończyć!