Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na poziomie, wszystko zgodne z opisem w katalogu BP. Piękna rafa, obsługa kulturalna i pomocna, pokoje takie same na jak w katalogu, jedzenie smaczne - wybór akceptowalny. Bardzo wysoki standard sanitarny, w barach obsługa myje ręce przed przygotowaniem drinka, w wejściu do restauracji dozowniki z płynem dezynfekującym. Wszystkie soki, napoje z serwowane są z butelek, puszek czy kartonów. Miła i kulturalna obsługa zapraszająca do animacji, sprzedająca usługi dodatkowe. Mało Polaków, dużo Brytyjczyków i Rosjan - goście kulturalni bez hamstwa czy pijactwa.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w drugiej połowie września, temperatura w dzień 36-38 stopni, w nocy 28. Ogromny hotel, sporo rosyjskojęzycznych turystów. Dla tylu osób są przygotowane 5 tematycznych restauracji i może dlatego nie odczuwa się tłoku. Obsługa hotelowa na wysokim poziomie. Jedyny problem to okolica. Jest na terenie hotelu kompleks handlowy, ale nie oddaje on atmosfery bazaru, knajpek, życia wieczornego takim jaki jest w Soho czy Old Market, a to już wyprawa taksówką. Za Hotelem tylko pustynia. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Dość często korzystam z usług Rainbow jedna uwaga linie lotnicze Enter air to porażka, następne wyjazdy wszędzie ale nie tą linią.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty i zadbany, jedzenie smaczne i duży wybór, choć dość monotonny, duża plaża, liczne, ale głośne animacje.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dużo pracy, ciągly pośpiech, zmęczenie i na to wszystko szarugi. Trzeba było to przerwać i choć na chwilę udać się na urlop. Po 3 dniach od podjęcia decyzji byłam z kolezaną w Egipcie. Na lotnisku bez problemu trafiłyśmy do busa, który zawiózł nas do hotelu. Dotarlyśmy około 24.00 - więc pierwszy dzień miałyśmy już z głowy - postanowiłyśmy jednak, że nic nam nie zepsuje urlopu. Kiedy rano się obudziłyśmy, oniemiałam - widok z okna na morze i wschodzące Słońce - bajka. Hotel ogromny, w zasadzie to kompleks wielu budunków. Wszystko ładnie zadbane. Stołówka b. duża. Obsługa uwijała się b. sprawnie. Jedzenie świetne, zarówno dania mięsne jak i wegetarianskie. Możliwość spożywania posiłków na tarasie z przepięknym widokiem na wyspę Tiram. Napoje alkoholowe - ok. Bardzo dobra kawa w lobby. Pokój hotelowy sprzątany porządnie codziennie. Jedyny minus to nieco zniszczona łazienka (chodzi mi o fugi), zmechacona narzuta na łóżku. (A hotel ma niby 5 gwiazdek). Podkreślam jednak, że to wszystko było czyste. Baseny bardo ładne, czyste. Parasole i leżaki przy basench i na plaży bez opłat. Animacja typu joga, aerobik - ok. Odpłatnie można korzystać z masażu w centrum SPA. O ile masażystki są b. dobre, to manager traktuje klientów jak bankomaty. Trzeba się dobrze dopominać o to, co się wczesniej wynegocjowało. Ogólnie pobyt w hotelu oceniam bardzo wysoko (było lepiej niż oczekiwałam).