4.7/6 (22 opinie)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Zacznę od tego, ze nie jestem wymagająca ale to był niestety najgorszy hotel w jakim się zatrzymaliśmy ale po kolei: po dotarciu do recepcji Pan bardzo delikatnie nam zasugerował, że jeśli chcemy ładny pokój to niestety trzeba dopłacić- więc dopłaciliśmy i jeśli to były lepsze pokoje to ja nie chce wiedzieć jakie były te gorsze ale przecież pokój jest tylko do spania więc się nie przejmowaliśmy. Pokoje znajdowały się na parterze przy głównym basenie, na którym co wieczór do północy odbywały się różnego rodzaju imprezy z tak głośną muzyką, że czasami ciężko było zasnąć no ale to były wakacje więc można wybaczyć. Pokoje nie nowe ale w miarę, łazienka brudna- na ścianach poodbijane ślady butów (próby zabijania komarów). W pokoju był sejf ale oczywiście zamknięty wiec pierwsza interwencja w recepcji i oczekiwanie ok 4 h na komisję, która za 1 $ otworzyła nam sejf. Po 2 dniach zabrakło nam wody wiec interwencja w recepcji i po 20 minut oczekiwania pojawił się specjalista, który pomajstrował i nie naprawił ale wrócił za 5 min tym razem z odpowiednim sprzętem- ktoś najnormalniej w świecie zakręcił zawory :) dnia 3 poprosiliśmy wieczorem o coś na komary do pokoju bo gryzły w nocy okropnie- pan wpisał sobie numer pokoju- mieliśmy poczekać 10 minut ale nikt przez cala noc się nie pojawił wiec rano zakupiliśmy specyfik na bazarku i przeżyliśmy :) dnia 4 nie mogliśmy się dostać do pokoju- karta nie działała wiec- interwencja w recepcji i zdziwienie Pana, który myślał, że już wyjechaliśmy dlatego zablokował kartę :) dnia 5 wybieraliśmy się na wycieczkę- wyjazd z hotelu o 21 powrót dnia następnego o 14- dzień wcześniej poprosiliśmy w recepcji o prowiant na drogę i jakie było nasze zdziwienie gdy Pan powiedział, że ma inny numer pokoju zapisany i ze nie może nam wydać bo co on zrobi jak ktoś jeszcze się zgłosi po prowiant??!! na szczęście w pokoju o tym numerze byli Polacy których poznaliśmy w samolocie i dało się to odkręcić. a na koniec w dniu wyjazdu kolejny problem z karta i interwencja w recepcji gdzie spędziłam 30 minut bo najpierw Pan odblokował mi kartę a przy drzwiach okazało się, że ciągle nie działa więc powrót do recepcji oczekiwanie na specjalistę, który wymieni nam baterie w panelu na drzwiach i tak po 30 minutach mogliśmy dostać się do pokoju. W sumie to wszystko byłoby do przeżycia gdyby nie podejście obsługi. Na stronie RT czytamy ze ręczniki są bezpłatne przy basenie i na płazy- na plaży okazało się, że ręczniki powinniśmy wziąć z naszego basenu i nieść je te 600- 700 metrów na plażę. Nauczeni doświadczeniem dnia następnego obyło się bez przykrych niespodzianek :) Na stronie RT była tez informacja o 2 dodatkowych restauracjach w hotelu obok z których mogliśmy korzystać w opcji ALL ale na spotkaniu z rezydentem okazało się, ze tej opcji już nie ma od 2 miesięcy i ze Pani rezydent zgłaszała i ze nie możliwe, żeby ta informacja była na stronie- mam zrobiony zrzut ekranu dokładnie z 22.11.2014 gdzie ta informacja jest jeszcze widoczna no ale mieliśmy co jeść więc nie marudziliśmy. Są to jednak takie drobnostki, które w połączeniu z całą resztą wpłynęły na nasza opinię. Alkohol w opcji all wiadomo jaki jest a teraz plusy :) Hotel super położony- wszędzie blisko. Jeśli chodzi o jedzenie to...było pysznie, jedzenie urozmaicone wszystkiego dużo- jasne ze jak coś zostało z obiadu to na kolacje było dodawane do sałatki ale przecież w domu tez tak robimy a najważniejsze, że było smacznie obsługa restauracji głównej REWELACYJNA wszystkim serdecznie dziękujemy. Podobnie nie ważne gdzie, ważne z kim dlatego wakacje uważamy za udane.
4.0/6
Najogólniej - nie było źle, ale za taką cenę, spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Na cztery gwiazdki na pewno ten hotel nie zasługuje, ale pokój z widokiem na basen umilił nasz pobyt. Jednak za pokój daję niską ocenę, bo po pierwsze było po prostu brudno, a po drugie zaraz po przyjeździe umieszczono nas w pokoju który był po prostu okropny, przy ulicy i z widokiem na uschnięte drzewo! Musiałam sporo dopłacić żeby pokój nam zamieniono. Recepcjonista po prostu bezczelny - powiedział że jeśli chcemy lepszy pokój to trzeba dać "Thank you" - czyli dolary. Wiem że to stała praktyka w Egipcie, ale bez przesady.
4.0/6
Ogólnie dobry hotel, ale było mało wody jak na dwie osoby. Przynosili 1 ,5 wody dziennie. Były dni, kiedy zapominali przynieść wodę do pokoju. Kiedy dzwoniliśmy do recepcji, to oni albo nie odebrali telefonu, albo powiedzieli, że teraz przyniosą wodę, ale jej nie przynosili … Słaby internet , dużo rosjan Brak rezydenta na miejscu Animacja w naszym hotelu była tylko dla dzieci Jedzenie całkiem ok, spory wybór. Szału jedzeniowego może nie ma, ale zawsze można było coś wybrać, nikt nie chodził głodny. Ogólnie polecam. Kelnerzy bardzo mili.
3.5/6
Na dzień dobry hotel przywitał nas bez 1 łóżka (było nas 7 osób a 6 łóżek ). W pokoju brakowało ręczników i szklanek a o wodę było się trzeba upominać ,chociaż w następnych dniach było już lepiej. Pokoje utrzymane w czystości-sprzątane-sprzątane co dziennie. Jedzenie mało urozmaicone , napoje w barach ciepłe i podawane w plastikowych kubkach na wodę 150ml . W barze w lobby dopiero w przed ostatnim dniu udało się nam wyegzekwować drinki w ramach all inclusive po interwencji u managera. Na plaży byliśmy tylko raz gdyż było uciążliwe dojście w upale bo bus jeździł w dużych odstępach czasowych. Jedyne co dobrego nas spotkało to wycieczka MEGA SAFARI i rafa koralowa oraz praca rezydenta MAHMOUD YASIEN , który pomógł nam rozwiązać wiele problemów.