Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu. Hotel ma 4 gwiazdki i ogólne wrażenie jakie sprawia, jest pozytywne. Kilkadziesiąt domków 6-cio apartamentowych, alejki pomiędzy nimi, palmy, 3 baseny, w tym duży, mały z podgrzewaną wodą i brodzik. Co ciekawe, to bardzo mało osób z nich korzysta, gdyż kawałek dalej jest morze z cieplejszą wodą :) Wracając jednak do hotelu, to po przyjrzeniu się, widać wiele niedoróbek. Dotyczy to szczególnie pokoi, które czasy świetności mają już trochę za sobą. Kilka przykładów: uszkodzone i brudne kratki wentylacyjne w łazienkach, numery przy niektórych pokojach zamocowane na taśmę malarską, drzwi bez progów i luźno dopasowane do futryn, dlatego o jakiejkolwiek prywatności nie ma mowy. Pani Rezydentka sprawiała wrażenie, jakby się gdzieś spieszyła, a informacje od niej uzyskane nie były do końca pewne. Na co trzeba się przygotować to na pewno na napiwki, czyli: przy rejestracji — napiwek, dla bagażowego — napiwek, dla kelnerów — napiwek, dla serwisu pokojowego — napiwek... Ogólnie jak gdzieś chce się coś kupić to zawsze trzeba się targować — pierwsze ceny są z reguły zawyżane — i to sporo.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu ogólnie dobry. Obsługa nastawiona na napiwki, widoczne faworyzowanie turystów rosyjskich i niemieckich.Basen zamykany o godzinie 17:00 mimo informacji o zamknięciu o zachodzie słońca.. Trudny dostęp do morza. . Kompiel w morzu tylko na głębokości do kolan lub zejście z pomostu na głębinę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mnie się podobało!!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oceniając swój pobyt mam to szczęście lub nie że w tym hotelu byłem wcześniej tj w 2013 roku. I tak jak wtedy byłem tam dwa tygodnie. Miałem okazję poznać zarówno rezydenta, jak i hotel oraz jego obsługę. A więc pokój chyba nie widział remontu od tych 10 lat a napewno nie łazienka cieknąca i wiecznie zalewająca wodą kabina prysznicowa, nie sprawna jej sluchawka. W pokoju głośna klimatyzacja. Wyżywienie: jak dla mnie dobre a nawet bardzo, smaczne, sporo, nie monotonne. Obsługa robiła wszystko żeby uprzyjemnić pobyt w hotelu, była miła i kompetentna. Rezydent: Magda super miła, chętna do pomocy kompetentna osoba godna polecenia. Położenie hotelu jak dla mnie znakomite specjalnie też dlatego został wybrany. Plaża - raczej jej brak ale większość hoteli w tym rejonie nie może się poszczycić takowymi, za to pływając w masce z krótkiego pomostu w hotelu można zobaczyć fantastyczny podwodny świat Morza Czerwonego -super. Na miejscu boisko do siatkówki, stół do tenisa stołowego, centrum nurkowe, obsługa angażująca lokatorów do zajęć np na basenie. Ogólna ocena pozytywna.