Opinie o Amphoras Blu

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(59 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Egipt

    Karolina, Wrocław 01.01.2020

    To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu. Hotel ma 4 gwiazdki i ogólne wrażenie jakie sprawia, jest pozytywne. Kilkadziesiąt domków 6-cio apartamentowych, alejki pomiędzy nimi, palmy, 3 baseny, w tym duży, mały z podgrzewaną wodą i brodzik. Co ciekawe, to bardzo mało osób z nich korzysta, gdyż kawałek dalej jest morze z cieplejszą wodą :) Wracając jednak do hotelu, to po przyjrzeniu się, widać wiele niedoróbek. Dotyczy to szczególnie pokoi, które czasy świetności mają już trochę za sobą. Kilka przykładów: uszkodzone i brudne kratki wentylacyjne w łazienkach, numery przy niektórych pokojach zamocowane na taśmę malarską, drzwi bez progów i luźno dopasowane do futryn, dlatego o jakiejkolwiek prywatności nie ma mowy. Pani Rezydentka sprawiała wrażenie, jakby się gdzieś spieszyła, a informacje od niej uzyskane nie były do końca pewne. Na co trzeba się przygotować to na pewno na napiwki, czyli: przy rejestracji — napiwek, dla bagażowego — napiwek, dla kelnerów — napiwek, dla serwisu pokojowego — napiwek... Ogólnie jak gdzieś chce się coś kupić to zawsze trzeba się targować — pierwsze ceny są z reguły zawyżane — i to sporo.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Aloha

    Marek, Koszalin 12.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Standard hotelu ogólnie dobry. Obsługa nastawiona na napiwki, widoczne faworyzowanie turystów rosyjskich i niemieckich.Basen zamykany o godzinie 17:00 mimo informacji o zamknięciu o zachodzie słońca.. Trudny dostęp do morza. . Kompiel w morzu tylko na głębokości do kolan lub zejście z pomostu na głębinę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Aloha 9-16.02. 2019

    Joanna, Łódź 18.02.2019

    Mnie się podobało!!!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Przyjemne

    Mariusz, Wilkowyja 08.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Oceniając swój pobyt mam to szczęście lub nie że w tym hotelu byłem wcześniej tj w 2013 roku. I tak jak wtedy byłem tam dwa tygodnie. Miałem okazję poznać zarówno rezydenta, jak i hotel oraz jego obsługę. A więc pokój chyba nie widział remontu od tych 10 lat a napewno nie łazienka cieknąca i wiecznie zalewająca wodą kabina prysznicowa, nie sprawna jej sluchawka. W pokoju głośna klimatyzacja. Wyżywienie: jak dla mnie dobre a nawet bardzo, smaczne, sporo, nie monotonne. Obsługa robiła wszystko żeby uprzyjemnić pobyt w hotelu, była miła i kompetentna. Rezydent: Magda super miła, chętna do pomocy kompetentna osoba godna polecenia. Położenie hotelu jak dla mnie znakomite specjalnie też dlatego został wybrany. Plaża - raczej jej brak ale większość hoteli w tym rejonie nie może się poszczycić takowymi, za to pływając w masce z krótkiego pomostu w hotelu można zobaczyć fantastyczny podwodny świat Morza Czerwonego -super. Na miejscu boisko do siatkówki, stół do tenisa stołowego, centrum nurkowe, obsługa angażująca lokatorów do zajęć np na basenie. Ogólna ocena pozytywna.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem