Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie.... Daje 4,5....
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma lata świetności za sobą ale ogólnie w porządku,Łazienki wymagają już wymiany poza tym super wygodne łóżko,świetny pokoik na parterze z tarasikiem,widok na morze.Mega obsługa.Minus za głupią politykę - drinki dostępne wszędzie ale wino tylko w restauracji, w głównym barze,prosiłam żeby serwowali nad morzem ale niestety bez efektu.Jedzenie dobre - nie tak wyśmienite jak na mieście ale w prządku.Czysto i schludnie;-)No i super blisko do centrum;-)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobre położenie przy plaży, hotel potrzebuje remontu, obsługa i wyżywienie świetne. Pozytywne wrażenie
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kameralny hotel z dostepem do rafy. Brak internetu był istotnym minusem. Pokój był mały i na uboczu hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kameralny hotel położony w pięknym ogrodzie.Po trawnikach spacerują ptaki, dookoła żywa zieleń i dużo kwiatów.Rafa koralowa przy pomoście. Obsługa hotelowa nastaiwona na napiwki. Jedzenie dobre, ale monotonne.Warto skorzystać z kolacji tematycznej-polecam .Przez 5 dni ryba maślana-to przesada.Minusem jest na pewno brak internetu w pokojach. Dostepnośc internetu w recepcji pozostawia wiele życzeń. Animacja na plaży? Zapewne nie dla kazdego. Ogólnie pobyt udany i hotel poza sezonem godny polecenia. Gdyby uległy zmianie pewne minusy wystawiłambym ogólną ocene na 5.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
witam pobyt uwarzam za udany.pogoda jak najbardziej udana pokoje ok plaża kaskadowa rafa koralowa ok jedzenie może być polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Co do hotelu, czystości i obsługi itd to typowy egipski standard turystyczny (hotel nie za nowy, ale farba nie odpadała). Jedzenie i kawa (w hotelu dużo Włochów) bardzo dobre. Właściwy stosunek ceny do jakości. Brak uwag. Doskonała rafa domowa, wspaniałe nurkowania. Internet przyzwoity w większości terenu hotelu, nawet i na plaży. Za to jeśli chodzi o transfer, Rainbow poszedł po taniości, gdyż wynajęty minibus nie miał bagażnika i bagaże ładowało się podając je kierowcy przez boczne okienko. A rozładowywało dokładnie w ten sam sposób. Ja dałem radę, ale widok często starszych ludzi, podającym z trudem walizki do małego okienka na wysokości ok. 1,7m nie był miły. Ta obowiązkowa siłownia była zorganizowana przez Rainbow 4 razy: bagaż trzeba było samemu załadować i rozładować w drodze do hotelu i tak samo w drodze powrotnej. Wiem, ze Rainbow musi wypracować maksymalny zysk, ale bez przesady — naprawdę stać Was na wynajęcie lepszego autobusu ☺
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko było dobrze miła obsługa szczególnie w restauracji i barach. Stołówka nie przygotowa na tak dużą liczbę turystów szczególnie jeśli chodzi o obiad i kolację straszny tłok. Pókój 5611 powinien być w ogóle wyłączony z eksploatacji człowiek czuje się tak jakby przebywał przy śmietniku. Poza tym reszta ujdzie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu. Hotel ma 4 gwiazdki i ogólne wrażenie jakie sprawia, jest pozytywne. Kilkadziesiąt domków 6-cio apartamentowych, alejki pomiędzy nimi, palmy, 3 baseny, w tym duży, mały z podgrzewaną wodą i brodzik. Co ciekawe, to bardzo mało osób z nich korzysta, gdyż kawałek dalej jest morze z cieplejszą wodą :) Wracając jednak do hotelu, to po przyjrzeniu się, widać wiele niedoróbek. Dotyczy to szczególnie pokoi, które czasy świetności mają już trochę za sobą. Kilka przykładów: uszkodzone i brudne kratki wentylacyjne w łazienkach, numery przy niektórych pokojach zamocowane na taśmę malarską, drzwi bez progów i luźno dopasowane do futryn, dlatego o jakiejkolwiek prywatności nie ma mowy. Pani Rezydentka sprawiała wrażenie, jakby się gdzieś spieszyła, a informacje od niej uzyskane nie były do końca pewne. Na co trzeba się przygotować to na pewno na napiwki, czyli: przy rejestracji — napiwek, dla bagażowego — napiwek, dla kelnerów — napiwek, dla serwisu pokojowego — napiwek... Ogólnie jak gdzieś chce się coś kupić to zawsze trzeba się targować — pierwsze ceny są z reguły zawyżane — i to sporo.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu ogólnie dobry. Obsługa nastawiona na napiwki, widoczne faworyzowanie turystów rosyjskich i niemieckich.Basen zamykany o godzinie 17:00 mimo informacji o zamknięciu o zachodzie słońca.. Trudny dostęp do morza. . Kompiel w morzu tylko na głębokości do kolan lub zejście z pomostu na głębinę.