Opinie o Amphoras Blu

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(60 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Miłe spedzony czas w uroczym hotelu.

    Mirosława, BUDZISZEWICE 15.09.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Bardzo miły hotel z miłą obsługą. pokój sprzątany codziennie, a jeżeli zostawiło się napiwek, to osoba sprzątająca pozostawiała przepięknie poskładane ręczniki. Codziennie też w pokoju zostawiano butelkę wody mineralnej. Pokój przestronny z tarasem. Obsługa w restauracji bardzo miła, chętnie uczą się polskiego. Wystarczy wybranemu kelnerowi dać napiwek, a ma się zagwarantowaną rezerwację wybranego stolika. Jedzenie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Duża ilość warzyw. Aloha to kameralny hotel z własną plażą. Po zejściu do morza(polecam buty do wody) od pierwszych kroków można obserwować kolorowe ryby, miłośnicy nurkowania mogą obserwować rafę, wystarczy maska i fajka do nurkowania. Na plaży wystarczająca ilość leżaków, trochę inaczej sprawa wygląda nad basenem, ponieważ tam jest wielu turystów muzułmańskich, którzy całe dnie spędzają nad basenem i zachowują się dość głośno. Jednak nie po to jedzie się w takie miejsca by siedzieć nad basenem.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Aloha Resort

    Joanna, Opole 29.07.2019 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Ogólnie.... Daje 4,5....

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Świetna lokalizacja ,super obsługa

    Monika 16.03.2022 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel ma lata świetności za sobą ale ogólnie w porządku,Łazienki wymagają już wymiany poza tym super wygodne łóżko,świetny pokoik na parterze z tarasikiem,widok na morze.Mega obsługa.Minus za głupią politykę - drinki dostępne wszędzie ale wino tylko w restauracji, w głównym barze,prosiłam żeby serwowali nad morzem ale niestety bez efektu.Jedzenie dobre - nie tak wyśmienite jak na mieście ale w prządku.Czysto i schludnie;-)No i super blisko do centrum;-)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wspaniałe wakacje w Egipcie

    Nikolai, Gorzów Wielkopolski 15.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Dobre położenie przy plaży, hotel potrzebuje remontu, obsługa i wyżywienie świetne. Pozytywne wrażenie

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Egipt

    Roman, Warszawa 20.03.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Kameralny hotel z dostepem do rafy. Brak internetu był istotnym minusem. Pokój był mały i na uboczu hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel godny polecenia!

    Dorota, Gdańsk 16.04.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Kameralny hotel położony w pięknym ogrodzie.Po trawnikach spacerują ptaki, dookoła żywa zieleń i dużo kwiatów.Rafa koralowa przy pomoście. Obsługa hotelowa nastaiwona na napiwki. Jedzenie dobre, ale monotonne.Warto skorzystać z kolacji tematycznej-polecam .Przez 5 dni ryba maślana-to przesada.Minusem jest na pewno brak internetu w pokojach. Dostepnośc internetu w recepcji pozostawia wiele życzeń. Animacja na plaży? Zapewne nie dla kazdego. Ogólnie pobyt udany i hotel poza sezonem godny polecenia. Gdyby uległy zmianie pewne minusy wystawiłambym ogólną ocene na 5.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    aloha

    Anna, Czernica 19.03.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    witam pobyt uwarzam za udany.pogoda jak najbardziej udana pokoje ok plaża kaskadowa rafa koralowa ok jedzenie może być polecam

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Przyzwoity hotel z dobrym jedzeniem i kawą

    N. Urek 18.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Co do hotelu, czystości i obsługi itd to typowy egipski standard turystyczny (hotel nie za nowy, ale farba nie odpadała). Jedzenie i kawa (w hotelu dużo Włochów) bardzo dobre. Właściwy stosunek ceny do jakości. Brak uwag. Doskonała rafa domowa, wspaniałe nurkowania. Internet przyzwoity w większości terenu hotelu, nawet i na plaży. Za to jeśli chodzi o transfer, Rainbow poszedł po taniości, gdyż wynajęty minibus nie miał bagażnika i bagaże ładowało się podając je kierowcy przez boczne okienko. A rozładowywało dokładnie w ten sam sposób. Ja dałem radę, ale widok często starszych ludzi, podającym z trudem walizki do małego okienka na wysokości ok. 1,7m nie był miły. Ta obowiązkowa siłownia była zorganizowana przez Rainbow 4 razy: bagaż trzeba było samemu załadować i rozładować w drodze do hotelu i tak samo w drodze powrotnej. Wiem, ze Rainbow musi wypracować maksymalny zysk, ale bez przesady — naprawdę stać Was na wynajęcie lepszego autobusu ☺

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Aloha

    JAN, TYCHY 24.05.2019 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Wszystko było dobrze miła obsługa szczególnie w restauracji i barach. Stołówka nie przygotowa na tak dużą liczbę turystów szczególnie jeśli chodzi o obiad i kolację straszny tłok. Pókój 5611 powinien być w ogóle wyłączony z eksploatacji człowiek czuje się tak jakby przebywał przy śmietniku. Poza tym reszta ujdzie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Egipt

    Karolina, Wrocław 01.01.2020 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu. Hotel ma 4 gwiazdki i ogólne wrażenie jakie sprawia, jest pozytywne. Kilkadziesiąt domków 6-cio apartamentowych, alejki pomiędzy nimi, palmy, 3 baseny, w tym duży, mały z podgrzewaną wodą i brodzik. Co ciekawe, to bardzo mało osób z nich korzysta, gdyż kawałek dalej jest morze z cieplejszą wodą :) Wracając jednak do hotelu, to po przyjrzeniu się, widać wiele niedoróbek. Dotyczy to szczególnie pokoi, które czasy świetności mają już trochę za sobą. Kilka przykładów: uszkodzone i brudne kratki wentylacyjne w łazienkach, numery przy niektórych pokojach zamocowane na taśmę malarską, drzwi bez progów i luźno dopasowane do futryn, dlatego o jakiejkolwiek prywatności nie ma mowy. Pani Rezydentka sprawiała wrażenie, jakby się gdzieś spieszyła, a informacje od niej uzyskane nie były do końca pewne. Na co trzeba się przygotować to na pewno na napiwki, czyli: przy rejestracji — napiwek, dla bagażowego — napiwek, dla kelnerów — napiwek, dla serwisu pokojowego — napiwek... Ogólnie jak gdzieś chce się coś kupić to zawsze trzeba się targować — pierwsze ceny są z reguły zawyżane — i to sporo.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem