Opinie o Cleopatra Luxury Resort

5.7/6 (10 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.7/6
10 opinii
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.2
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    najepszy wyjazd

    byłam w Egipcie już 3 raz i pierwszy raz w Sharm. oczarowało nas miejsce i hotel. rezydenci na miejscu bardzo serdeczni i pomocni! wszyscy ludzie z obsługi na 5 z plusem. jedzenie wyśmienite. szczególnie bar przy plaży. pyszne drinki. w pokojach czysto. mały problem z ciepłą wodą w godzinach szczytu ale nie było to dużym minusem. Na uwagę zasługuje również okazała rafa koralowa przy hotelu! jesteśmy bardzo zadowoleni z tego pobytu i polecamy gorąco !!!

    Patrycja, Łódź - 14.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    SUPER Hotel

    Wspaniały kurort, obsługa bardzo miła, pokój codziennie sprzątany, jedzenie smaczne. Transfery idealnie skorelowane.

    Rafał S - 03.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Dobry hotel w dobrej cenie

    Miło spędziliśmy urlop w hotelu Cleopatra. Dobry stosunek jakości do ceny. Hotel wymaga odświeżenia jednak było bardzo czysto. Miła obsługa. Jedzenie ok. Restauracja z owocami a la carte warta odwiedzenia. Piekna rafa przy hotelu. Wszystkie udogodnienia. Hotel organizuje również wycieczki

    Hania - 27.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Sam hotel tak - przewożnik zdecydowanie NIE

    Witam, odwiedziłem hotel w sierpniu tego roku. Sam pobyt na duży plus, również hotel, obsługa czy jedzenie. Problem niestety pojawił się w drodze powrotnej, ponieważ przewożnik z nieznanych nam przyczyn opóźnił lot. Bez żadnej informacji z lotniska spędziliśmy ponad 20 godzin na lotnisku, i gdyby nie Nasza interwencja na lotnisku, nie otrzytmalibyśmy wody ani jedzenia. Niestety po powrocie nie jesteśmy nawet w stanie złożyć żadnej rekamacji, bo jak tłumaczy biuro, przewożnik nie był europejski...Mimo wykupionego ubezpieczenia za 800 zł. Wycieczka dotyczyła pobytu w Egipcie, więc z góry można założyć, że przewoźnik nie będzie zawsze europejski.

    KS - 23.08.2023

    12/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem