Opinie o Iberotel RedSina (ex. Magic World Sharm – Club by Jaz)

5.5/6 (7 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
7 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.9
Sport i rozrywka
5.7
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    wycieczka

    Bardzo fajny hotel oraz wręcz rewelacyjna obsługa !jeden z najlepszych hoteli w jakich byłam w Egipcie.Rafa przy hotelu również bardzo ładna .

    Beata, --- - 10.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt w Sharm el sheikh

    Hotel bardzo czysty, jedzenie smaczne, a obsługa niezwykle miła. Plaża dość czysta. Na minus zasługuje fakt, że na terenie hotelu trwa aktualnie remont, ktory jest mocno sluszalny w trakcie dnia. Dodatkowo dla gości nie jest dostępny basen z barem. O obu tych kwestiach nie byliśmy poinformowani przed wyjazdem lub podczas zakupu wycieczki.

    GABRIELA, SIEMIANOWICE SLASKIE - 22.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel w trakcie remontu

    Bardzo ładny zadbany hotel z pięknym ogrodem i przemiłą obsługą jednak posiadający kilka minusów o których trzeba wiedzieć wybierajac się tam. W hotelu trwa bardzo duży i rozległy remont budynków mieszkalnych jak również budowa aquaparku,więc nie jest za cicho. W ofercie biura napisane jest,że internet jest w całym hotelu,a na miejscu okazuje się,że dostęp jest tylko na skwerku przy recepcji,więc biuro wprowadza w błąd podając nieprawdę. Wyżywienie oceniam na 3 gwiazdki,a bufety były skromne.Szkoda,że nie mogę dołączyć zdjęć. Słabo doprawiane,twarde,żylaste,mało apetycznie podane i powtarzalne. Bardzo niemily Pan w recepcji,jako jedyni przyjechaliśmy do hotelu i do godziny 16 30 Pan nie potrafił znaleźć dla nas pokoju pomimo praktycznie pustego hotelu twierdząc,że mają problem z pralnią i trzeba czekać. Po ogromnej awanturze udało się nam wreszcie zakwaterować,ale w pamięci ta awantura pozostanie. Bardzo słabe animacje,nuda straszna Jeśli hotel będzie po całkowitym remoncie,wyżywienie ulegnie poprawie i zrobią coś z internetem to z czystym sumieniem polecam ten hotel.Na dzień dzisiejszy jest to hotel dla średnio wymagających gości głównie emerytów .

    Tomasz, Bonn - 29.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem