Opinie o Iberotel RedSina Sharm

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(13 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Było cudownie!

    Magdalena, Kraśnik 31.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Przebywaliśmy w tym hotelu rodziną 2+2.Od samego wejścia poczuliśmy się wspaniale.Panowie na recepcji uśmiechnięci i życzliwi.Na powitanie dostaliśmy soki w kieliszkach.Zameldowanie było szybkie i sprawne.Potem autem zostaliśmy przewiezieni z naszymi walizkami do pokoju.Pan wniósł nasze bagaże na 2 piętro,a następnie w fajnym stylu odsłonił zasłonę żebyśmy zobaczyli piękny widok z naszego balkonu.Zrobiliśmy wielkie WOW!On się uśmiechnął i zapytał czy nam się podoba i czy wszystko ok.Pokój duży,przestronny,czysty.Niczego nam przez cały pobyt nie brakowało.Pan który u nas sprzątał codziennie pytał jak się mamy i czy wszystko dobrze.Był zawsze serdeczny,uśmiechnięty i życzliwy.Jeżeli chodzi o restaurację i jedzenie nie ma się do czego przyczepić.Może i było prawie codziennie to samo,ale było w czym wybierać.Na pewno nie chodziliśmy głodni.Kelnerzy codziennie podchodzili i pytali czego się napijemy.Nie było tłumów ani problemu ze stolikiem.Przy basenie nie mieliśmy ani razu problemu z leżakami.Pan ratownik bardzo miły rozkładał nam ręczniki i zawsze znajdywał nam fajne miejsce do odpoczynku.Bar przy basenie super!Drinki do wyboru do koloru.Bardzo dobre!Na wyróżnienie zasługuje tutaj Filo,który codziennie o nas dbał,zawsze stanął i pogadał.Bardzo miły i serdeczny.Jedynym dla nas minusem byli panowie,którzy ciągle chodzili i namawiali na wycieczki.Bylismy już tym zmęczeni.Z jednym z nich mieliśmy nawet małe spięcie i powiedział do nas Polska ściema,kiedy kolejny raz odmówiliśmy wyjazdu na wycieczkę.To nie było fajne!Wszystkie bary,które odwiedziliśmy podczas naszego pobytu było super,jednak jeden zasługuje na wyróżnienie.Pracuje tam pan Omar-wspaniały,życzliwy i otwarty człowiek.Bardzo o nas dbał,robił nam przeróżne drinki i za każdym razem pytał czy smakują.Można było z nim porozmawiać i tak jak my uwielbia koty!Jedna restauracja Street Side nie przypadła nam do gustu.Były tam podawane przekąski.Kiedy poszliśmy zobaczyć i spróbować co tam maja pan był dla nas niemiły i potraktował nas w stylu po co tu przyszliście.Więc tam już nie wróciliśmy.Aquapark za to świetny!Moje chłopaki szaleli na zjeżdżalniach codziennie.Obsługa bardzo miła i życzliwa.Obok bar z przekąskami i lodami.Piekny widok z góry budynku na całe otoczenie.Ratownicy nawet z nami żartowali i wygłupiali się.Plaża,molo i rafa też jak najbardziej na plus.Niestety tam też ciągle chodzili namawiacze,ale tylko ten jeden był wszędzie i strasznie upierdliwy.Podsumowując!Hotel,otoczenie,ludzie,jedzenie jak najbardziej na tak.Na pewno będę ten hotel wszystkim polecać i już za nim tęsknię!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Transfer hotel

    Maria Elzbieta, Łódź 04.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Mam za sobą wiele wyjazdów. I tym razem profesjonalizm i zaangażowanie obsługi zarówno po stronie polskiej jak i egipskiej bez zarzutu. Punktualnie, czytelna info, gotowość do pomocy i wyjaśnień

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Hotel rewelacja

    Robert, Grodzisk Mazowiecki 25.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel super! Obsługa hotelu naprawdę godna polecania - podchodzą pytają się czy wszystko jest ok, jak miałem problem z klimatyzacją to w 30 min od telefonu na recepcję klimatyzacja została naprawiona. Kelnerzy w barach czy na głównych posiłkach są uprzejmi, uśmiechnięci i chętni do pomocy. Pokoje czyste, przestronne, obsługa pokoi również na wysokim poziomie, dbająca o potrzeby klienta. Basen co dziennie czyszczony wieczorami aby następnego dnia można było pływać w czystej wodzie, podobnie jest z materacami na leżakach. Muzyka na basenie jest przyjemna dla ucha, nie przeszkadza w relaksowaniu się na leżakach. Zajęcia z jogi, ćwiczenia na trampolinach, aerobik w wodzie, piłka siatkowa, tenis stołowy i ziemny prowadzone przez osoby wykwalifikowane zapewniają dodatkowe urozmaicenie pobytu w hotelu. Plaża czysta, leżaki i materace na leżakach również czyste i jeśli coś jest brudne czy zniszczone to szybko wymieniane. Zejście do morza z mola jest stabilne i nadzorowane przez pracowników hotelu. Snorkeling rewelacyjny, rafa super i te kolorowe rybki (!) O bezpieczeństwo gości w ciągu dnia czy wieczorem cały czas czuwają pracownicy z działu/firmy ochroniarskiej. Parę razy zdarzyło mi się że prosili o okazane bransoletki czy pytania o hotel w którym mieszkam- nie jest to negatywne w mojej ocenie, ale jak najbardziej zasługuje na wielki plus, że Panowie dbają o bezpieczeństwo gości. Posiłki nie bardzo pyszne, urozmaicone, na ciepło, zimno, owoce, warzywa to wszystko pod rożnymi postaciami. Piwo, kawa, czy inne mocniejsze alkohole bez limitów i przygotowane przez miła obsługę. Raz na pobyć (w cenie) można sobie zarezerwować stolik w jednej z dwóch dodatkowych restauracji serwujących posiłki z owocami morza lub dania regionalne. Jeśli ktoś chce przyjechać i odpocząć, jak ja z żoną to jest to miejsce.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Urlop czerwiec 2024

    Grażyna, Rygol 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel czysciutki,przemiła obsluga.jedzenie urozmaicone,pyszne,świeże.Słodycze mistrzostwo!.Plaża czysta,morze płytkie z rafą,godzinami można przebywac w wodzie.Baseny też ok,wszędzie dużo leżaków.Kawa w barze przy plaży super,Jedyny minus to tem43 st.ale to nie z winy hotelu,a zmian klimatu,daliśmy radę,Pobyt udany od 18-25 czerwca 2024 emeryci!.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Iberotel RedSina - Best Hotel

    Krzysztof, 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Właśnie wróciłem z wakacji i jestem niesamowicie zadowolony. Byliśmy z żoną bardzo zaskoczeni miłą obsługą, jakością usługi i kompetencją personelu. Organizacyjnie ze strony biura i hotelu doskonale - wszystko zapięte na ostatni guzik. Jedzenie super. Każdy znajdzie coś dla siebie . Mięsożercy, wegetarianie czy dzieciaki. Wybór dań bardzo szeroki i różnorodny. Baseny, leżaki, plaża i molo hotelowe super. Wieczorny program rozrywkowy był extra. Dawno się tak nie bawiłem. Wszędzie ze strony personelu było widać entuzjazm i zaangażowanie. Byłem sceptyczny co do wyjazdu do Egiptu jednak po tych wakacjach wrócę tam i chyba nawet do tego samego hotelu.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Rekomendowany!

    Karolina, Trzebiatów 22.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Pierwszy pobyt w Sharm El Sheik a hotel to strzał w 10! Hotel jest prowadzony pod Europejczyków. Dla pary miejsce idealne. Mnóstwo animacji (świetny team animatorów), bardzo życzliwi i sympatyczni. Co wieczór o 21:30 jest świetnie zorganizowane show taneczne, akrobatyczne a potem dyskoteka. Integrują różne narodowości. Jedzenie: naprawdę smaczne. Od lokalnej kuchni przez parę smakołyków np smażony makaron z azjatyckiej kuchni, snacki w postaci pizzy czy francuskie ciasto z nadzieniami. Bogata oferta od warzyw przez mięsa, w tym ryby, po owoce i słodkości. Czystość na najwyższym poziomie. Pokój rewelacyjny ze sporymi balkonami, urządzony w nowoczesnym stylu. Ręczniki, suszarka, mini zestawy kosmetyków, do tego czajnik, tv z TVP Polonia i lodówka. Obsługa życzliwa, uczynna czasem jednak aż za nadto zważywszy, że w przeciągu 5 min od zajęcia miejsca przy stoliku kilkanaście razy mogliśmy usłyszeć „Everyting good?” „have a good day” czy „bon apetit”- raz max dwa jest w zupełności wystarczające. Taki mankament jaki bywa w Państwach Arabskich to też lokalne oferty np zaczepianie kilka razy podczas pobytu oraz nakłaniania aby skorzystać z „profesjonalnej sesji” czy masażu. My po którejś z prób skorzystaliśmy z masażu ciała tam również zachowane wszelkie normy obsługi Gości oraz czystości. Pomimo wielu zaczepek to Masaż fachowy. Lokalizacja przy lokalnych sklepikach, w pobliżu mnóstwo aptek. Spokojna i cicha plaża , do tego ten nieziemski pomost, z której w spokojny dzień poszliśmy snorkelingować na rafie. A to wszystko z tego hotelu. Mój partner skorzystał z kursu na nurka głębinowego, w szkółce nieopodal, który trwał 3-4 dni w naprawdę dobrej cenie i o dziwo otrzymał książkę oraz test w j. Polskim i certyfikat PADI. Obiekt po remoncie, świeżo i czysto. Doczepić mogłabym się jeszcze Wi-Fi- szukałam hotelu, który będzie oferował WiFi na terenie całego obiektu w cenie. WiFi niestety kuleje. Jednakże cały anturaż przykrywa mi negatywne strony, bowiem nic nie jest idealne. To miejsce polecam z całego serca dla osób wymagających.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    wycieczka

    Beata 10.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Bardzo fajny hotel oraz wręcz rewelacyjna obsługa !jeden z najlepszych hoteli w jakich byłam w Egipcie.Rafa przy hotelu również bardzo ładna .

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Iberotel Redsina czerwiec 2025

    RYSZARD 02.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Resort niezbyt rozległy jak na warunki egipskie. Wszystkie obiekty dostępne w niewielkiej odległości. Obsługa sprawna, dobrze zorganizowana. Na wyżywienie nie można narzekać biorąc pod uwagę codzienne atrakcje jak grilowana jagnięcina, kurczaki i indyki. Dodatkowo pan przygotowujący shoarmę, naleśniki, pizzę i inne potrawy na bieżąco. Po raz pierwszy zetknąłem się w Egipcie z wędzonymi rybami. Nadmienie tylko, że był również wędzony węgorz, chociaż niezbyt dobry, bo kompletnie niesłony, więc takiej tłustej ryby nie dało się jeść, a szkoda. Dookoła bardzo dużo zieleni, świetnie utrzymywanej. Wieczorne animacje artystyczne na wysokim poziomie, głównie tańce rodem w wodewilów czy burleski. Dla nas szczególnie atrakcyjny okazał się "silent pool". Basen dla osób w wieku >16lat, bez muzyki i animacji, z zakazem skoków do wody. Do tego jeszcze świetne parawany z możliwością regulacji nasłonecznienia. Ogólnie pobyt oceniam za udany, a resort wart swoich 5* egipskich. Byliśmy już kilkakrotnie w Egipcie i mamy porównanie z innymi hotelami.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt w Sharm el sheikh

    GABRIELA, SIEMIANOWICE SLASKIE 22.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel bardzo czysty, jedzenie smaczne, a obsługa niezwykle miła. Plaża dość czysta. Na minus zasługuje fakt, że na terenie hotelu trwa aktualnie remont, ktory jest mocno sluszalny w trakcie dnia. Dodatkowo dla gości nie jest dostępny basen z barem. O obu tych kwestiach nie byliśmy poinformowani przed wyjazdem lub podczas zakupu wycieczki.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie ma tragedii

    Jakub 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Ogólnie hotel spoko. Czysto. Obsługa miła. Za 10$ to nawet przyjacielska. Super wi-fi . Nawet metr w wodzie łapało. Jednak jedzenie takie sobie. Pomidory najgorsze jakie w życiu jadłem. Kurczak w większości suchy. I nie ważne czy byliśmy pierwsi czy ostatni na obiedzie. Dużo ryb i owoców morza, jednak widziałem że ludziom nie bardzo smakowało bo bardzo dużo wyrzucali. Ciasta o wiele lepiej wyglądały niż smakowały. Wybór jedzenia dość przystępny, więc głodni nie chodziliśmy. Atrakcję prawie w koło te same . Czułem się jak by tylko stroje muzykę zmienili. A układ taneczny ten sam. Większość gości pochodzi z Rosji i Ukrainy. Jednak mimo wszystko nikt nie sprawił problemów. Na plus jeszcze rafa koralowa przy hotelu 😍.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem