Opinie o Pickalbatros Golf Beach Resort by Rixos

Kategoria lokalna: 5

3.7/6
(13 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.1
Pokój
4.0
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    112

    HENRYK, Dobrodzień 02.11.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Zacznę od tego, że moja poniższa opinia jest napisana po wcześniejszych pobytach w hotelach Sharm np. SULTAN GARDENS, ROYAL ALBATROS MODERNA, JAZ AQUAMARINE/Hurgada/ CZY JAZ RESTA GRAND w Marsa alamWróciliśmy z żona 2 października po kolejnym / 10 raz/ dwu tygodniowym pobycie w Egipcie w hotelu 5 gwiazdkowym. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a w szczególności z przepięknej rafy, do której jest zejście z supr wykonanych trzech podestów / mola/. Posiłki serwowane w restauracji głównej bardzo dobre, dobrze przyprawione codziennie na obiad i kolację z możliwością wyboru dwóch rodzajów ryby, dwóch bądź trzech rodzajów mięs / kurczak( codziennie inaczej przyrządzony) , kaczka ,wołowina, wątróbka/.,w poniedziałki dzień japoński z sushi oraz super przyrządzonymi kalmarami / palce lizać/, codziennie do wyboru makaron, dodatkowo dania egipskiej kuchni. Ponadto dla urozmaicenia można zjeść obiad w restauracji przy basenie mieszczącym się w części hotelowej Royal Wing /bungalowy/, który można wybrać z karty i zostanie podany przez serwis restauracji. Serwis w restauracjach na bardzo dobrym poziomie. Wszystko na bieżąco sprzątane i to nie po łebkach, a dokładnie tak stoły jak i obejście wokoło nich. Drinki do obiadu i kolacji podawane przez serwis prawie natychmiastowo / wystarczy dać jeden raz dolara napiwku/ i to za każdym razem z uśmiechem na twarzy.Z barów korzystaliśmy głównie przy plaży i przy basenie w części Royal Wing, a także z baru? w lobby, który niestety nie powinien mieć nazwy bar gdyż jest to raczej wyszynk z czasów PRL-u z okienkiem otwieranym do góry i w dodatku czynny dopiero od godz. 13,30 Jest to niestety wielki minus w tym hotelu. Serwis w barach i restauracjach bardzo dobry, a jeszcze lepiej działa jak zaserwujesz obsłudze bakszysz. Wystarczy dać ze dwa razy po 1 USD / a to nie wielki majątek/i jesteś zapamiętany na cały pobyt / drinki też wtedy dostaniesz w szklanym opakowaniu / bar przy plaży/, a nie w plastiku/. Obsługa w recepcji bardzo dobra, na każde zgłoszenie działająca prawie natychmiastowo. Czego brakowało w hotelu to brak muzyki na żywo do czego przyzwyczaiły nas poprzednie wizyty w tym rejonie w innych hotelach. Nie wiem czy to jest nagminne czy też związane było z remontem prowadzonym w części hotelu i nie pełnym obłożeniem, ale tego nie powinno brakować w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!! W hotelu przewagą są obywatele Ukrainy ok.60% jest też spora grupa wczasowiczów lokalnych /15%/, naszych też dość sporo i tow dodatku co nie przyjemne zachowujących się nie jednokrotni gorzej od krytykowanych przez niektórych opiniodawców autoktonów. Są też Czesi , Niemcy , Francuzi, Austryjacy, obywatele beneluksu i skandynawi. W hotelu dość wolno, ale działające WI FI przy recepcji. Na zakończenie jedna rada - zabrać ze sobą coś na komary bo zdarzaj się w pokojach meszki i mogą pokąsać / aczkolwiek po zgłoszeniu na recepcji szybko zneutralizowane/ REASUMUJĄC OCENY POWINNY BYĆ OBIEKTYWNE, A JAK KOMUŚ PRZESZKADZAJĄ AUTOKTONI TO NIECH NIE WYJEŻDŻA Z POLSKI I JEDZIE NA WCZASY W KRAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Najładniejsza rafa, jaką widzieliśmy! :)

    Justyna, Łęczyca 29.11.2023

    Hotel 5*, nie należy do najnowszych. Niemniej jednak jest bardzo czysty. Położony w rozległym ogrodzie, bezpośrednio przy morzu. Największymi plusami tego hotelu to przede wszystkim lokalizacja tuż przy przepięknej rafie koralowej z niezliczoną liczbą kolorowych ryb w różnych rozmiarach. Koniecznie trzeba zabrać ze sobą maskę do snurkowania, a gwarantuję niezapomniane wrażenia! Woda jest krystalicznie czysta, co pozwala oglądać rafę nawet z pomostu. Kolejnym plusem jest obsługa. Na wszelkie pojawiające się problemy czy prośby reagowali niemalże natychmiast z dużą uprzejmością i przede wszystkim uśmiechem. Na miejscu nie było dużej ilości turystów ( na wyjazd wybraliśmy się w listopadzie), co było dla nas dodatkowym atutem. Cisza, błogi spokój, przepiękna pogoda ( do 35* C). Minusem były krótkie, powtarzające się wieczorne animacje, które podczas naszego 12 dniowego pobytu oglądaliśmy po 3-4 razy.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    44

    CUDOWNE RAFY. SUPER SERWIS!!!!!!!

    HENRYK, Dobrodzień 10.10.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Zacznę od tego, że moja poniższa opinia jest napisana po wcześniejszych pobytach w hotelach Sharm np. SULTAN GARDENS, ROYAL ALBATROS MODERNA, JAZ AQUAMARINE/Hurgada/ CZY JAZ RESTA GRAND w Marsa alamWróciliśmy z żona 2 października po kolejnym / 10 raz/ dwu tygodniowym pobycie w Egipcie w hotelu 5 gwiazdkowym. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, a w szczególności z przepięknej rafy, do której jest zejście z supr wykonanych trzech podestów / mola/. Posiłki serwowane w restauracji głównej bardzo dobre, dobrze przyprawione codziennie na obiad i kolację z możliwością wyboru dwóch rodzajów ryby, dwóch bądź trzech rodzajów mięs / kurczak( codziennie inaczej przyrządzony) , kaczka ,wołowina, wątróbka/.,w poniedziałki dzień japoński z sushi oraz super przyrządzonymi kalmarami / palce lizać/, codziennie do wyboru makaron, dodatkowo dania egipskiej kuchni. Ponadto dla urozmaicenia można zjeść obiad w restauracji przy basenie mieszczącym się w części hotelowej Royal Wing /bungalowy/, który można wybrać z karty i zostanie podany przez serwis restauracji. Serwis w restauracjach na bardzo dobrym poziomie. Wszystko na bieżąco sprzątane i to nie po łebkach, a dokładnie tak stoły jak i obejście wokoło nich. Drinki do obiadu i kolacji podawane przez serwis prawie natychmiastowo / wystarczy dać jeden raz dolara napiwku/ i to za każdym razem z uśmiechem na twarzy.Z barów korzystaliśmy głównie przy plaży i przy basenie w części Royal Wing, a także z baru? w lobby, który niestety nie powinien mieć nazwy bar gdyż jest to raczej wyszynk z czasów PRL-u z okienkiem otwieranym do góry i w dodatku czynny dopiero od godz. 13,30 Jest to niestety wielki minus w tym hotelu. Serwis w barach i restauracjach bardzo dobry, a jeszcze lepiej działa jak zaserwujesz obsłudze bakszysz. Wystarczy dać ze dwa razy po 1 USD / a to nie wielki majątek/i jesteś zapamiętany na cały pobyt / drinki też wtedy dostaniesz w szklanym opakowaniu / bar przy plaży/, a nie w plastiku/. Obsługa w recepcji bardzo dobra, na każde zgłoszenie działająca prawie natychmiastowo. Czego brakowało w hotelu to brak muzyki na żywo do czego przyzwyczaiły nas poprzednie wizyty w tym rejonie w innych hotelach. Nie wiem czy to jest nagminne czy też związane było z remontem prowadzonym w części hotelu i nie pełnym obłożeniem, ale tego nie powinno brakować w hotelu 5 gwiazdkowym!!!!! W hotelu przewagą są obywatele Ukrainy ok.60% jest też spora grupa wczasowiczów lokalnych /15%/, naszych też dość sporo i tow dodatku co nie przyjemne zachowujących się nie jednokrotni gorzej od krytykowanych przez niektórych opiniodawców autoktonów. Są też Czesi , Niemcy , Francuzi, Austryjacy, obywatele beneluksu i skandynawi. W hotelu dość wolno, ale działające WI FI przy recepcji. Na zakończenie jedna rada - zabrać ze sobą coś na komary bo zdarzaj się w pokojach meszki i mogą pokąsać / aczkolwiek po zgłoszeniu na recepcji szybko zneutralizowane/ REASUMUJĄC OCENY POWINNY BYĆ OBIEKTYWNE, A JAK KOMUŚ PRZESZKADZAJĄ AUTOKTONI TO NIECH NIE WYJEŻDŻA Z POLSKI I JEDZIE NA WCZASY W KRAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Egipskie wakacje

    ARKADIUSZ, GOCZAŁKOWICE ZDRÓJ 25.05.2021

    Egipskie wakacje to same atrakcje.Czy sam,czy z całą rodziną wrażenia cię nie miną

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    55

    Udany pobyt

    Ryszard 05.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Ładne pokoje. Jedzenie podobne jak w innych hotelach tej strefy (Tunezja, Turcja, Maroko). 3 baseny i leniwa rzeka (jeden basen naprawdę duży). Rafa tuz przy hotelu, zejście z pomostu, od razu na głęboką wodę. Leżaki dostępne nad morzem i przy basenach bez problemu o każdej porze. Brak tłumów na stołowce. Bardzo miła obsługa. Dwie wizyty na tydzien w restauracjach a'la carte - gratis.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    PIERWSZY RAZ W EGIPCIE

    TOMEK 28.08.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    HOTEL I POKOJE CZYSTE I SCHLUDNE, OBSŁUGA CAŁKIEM MIŁA- SZCZEGÓLNIE PO NAPIWKU. BASENY CZYSTE, CZYSZCZONE CODZIENNIE RANO PLUS LENIWA RZEKA. BYŁY TEŻ ZJEŻDŻALNIE-NIESTETY NIECZYNNE PODOBNIE JAK JACUZZI .ZA TO ZEJŚCIE DO MORZA I RAFY FANTASTYCZNE. SZKODA CZASU NA LENIWE RZEKI I BASENY . PRZY MORZU BAR , WSPANIAŁE WIDOKI I WYPOŻYCZALNIA ABC ..DO SNURKOWANIA.MAŁO POLAKÓW - ZA MAŁO,GŁÓWNIE TUBYLCY ,ROSJANIE,UKRAIŃCY.JEDZENIE CAŁKIEM NIEZŁE MIEJSCA SPORO. OGRÓD NAPRAWDĘ PIEKNY .WIECZORAMI NIESTETY NUDA .REZYDENTKA MAŁO ZAINTERESOWANA GOŚĆMI .WYCIECZKI TYPU JEEP SAFARI TO PORAŻKA I STRATA CZASU. ZA TO JEROZOLIMA I BETLEJAM GODNE POLECENIA.W HOTELU SA DWA SKLEPY ,JEDEN NALEŻY DO JÓZEFA TROCHĘ DROGO ALE TO FAJNY GOŚĆ POMÓGŁ NAM W POTRZEBIE I WAM TEŻ POMOŻE .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Było dobrze, ale bez fajerwerków

    Barbara, Piekary Śląskie 18.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Hotel różni się od opisu w ofercie. Zdecydowanie przydałby mu się remont. Pokoje i łazienka są przestronne, odpowiednio wyposażone, ale w powietrzu unosi się stęchlizna, dywany są brudne, zasłony niewymieniane. Każde włączenie klimatyzacji to poważne rozważanie: lepiej żeby było zimno czy lepiej nie czuć odoru? Z zalet należy wymienić przede wszystkim personel: miły, komunikatywny i uczynny. Potrafią (lub spróbują) poradzić sobie z każdym zgłoszeniem oraz kuchnię. Codziennie bogactwo potraw i dań było prawdziwą ucztą dla podniebienia. Każdemu wieczorowi towarzyszyły pokazy artystyczne, a dla gości pełnoletnich była możliwość nocnej eksploracji klubów. Wokół basenów utrzymywany jest porządek. Dostępna jest wystarczająca ilość leżaków. Ratownicy w gotowości i reagowali skutecznie. Warto odpwiedzić także brzeg morski: ten zbudowany na kształt starego miasteczka, świetnie wpasowuje się w nadmorski klimat. Siłownia jest czynna od godziny 9, maszyny są rozmieszczone w trzech pomieszczeniach, a patrząc całościowo wyposażenie jest wystarczające. Było niestety też kilka wad. Z obiecanych restauracji działają zaledwie dwie: codzienna oraz restauracja z kuchnią w stylu amerykańskim. To spory minus, jeśli ktoś chciałby skosztować kuchni orientalnej lub owoców morza. Shisha bar również jest nieczynny. Po klubach dla dzieci zostały tylko szyldy. Pracownicy hotelu mają jedno wytłumaczenie: COVID. Nie działały jacuzzi oraz niektóre z mniejszych basenów. Jeśli chodzi o Rainbow mam spory zarzut o brak aktualizacji oferty w zakresie czynnych restauracji, clubów, barów - jak wymienione wyżej oraz niezgodną z rzeczywistą rozpiskę ilości serwowanych posiłków i godziny ich serwowania. Mam też kilka zarzutów co do funkcji rezydenta, który w najbardziej krytycznym momencie nie był dostępny do udzielenia pomocy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Wczasy Marzec 2019

    Rafał 02.04.2019

    Hotel ładny. Niemniej jednak część z basenami nie do końca zadbana. Część basenów nieczynna. Śniadania codziennie takie same (ale smaczne). Obiad w restauracji głównej bardzo słaby - mało dań do wyboru. Gdyby nie możliwość korzystania z restauracji La Terrasse, nie byłoby zbytnio co jeść. Kolacje także bardzo słabe. Lobby bar wygląda jak sklepik szkolny w czasach PRL. Pokoje czyste i codziennie sprzątane. Ogólnie wyjazd miły. Jednak moim zdaniem hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Jolie Ville

    ANNA, RZESZOW 09.11.2021

    Hotel w miarę czysty, posiłki dobre. Wyjazd oceniam pozytywnie. Obsługa hotelowa życzliwa i pomocna. Jedynym minusem był słaby transfer wi-fi

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średni

    Grzegorz, Wysoka 21.12.2019

    Dużo ludzi a mało leżaków. Kto pierwszy ten lepszy. Jedzenie przeciętne. Darmowy internet w hotelu praktycznie nie dostępny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem