Opinie o Regency Plaza Aqua Park & Spa

Kategoria lokalna: 5

4.2/6
(41 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel dla mało wymagających osób

    Podróżni:) 21.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel mocno nastawiony pod Rosjan, jedzenie dokładnie to samo każdego dnia, wiekszosc po prostu nie jadalna, a owoców praktycznie brak. Dostaliśmy pokój z cieknącą klimatyzacją, dopiero po 3 zgłoszeniu, w którym brał udział rezydent udało się załatwić sprawę. Animacji praktycznie brak. Obsługa prawie zawsze miła i uśmiechnięta, więc to ratuje sytuację.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Napewno są lepsz

    Rafał , Koszalin 16.02.2020

    Ogólnie oceniam pobyt jako dobry ze względu na atrakcje dla dzieci. Wyżywienie monotonne to był 4 pobyt w Egipcie a pierwszy w hotelu 5 gwiaztkowym i uważam że jedzenie najgorsze z jakim się spotkałem do tej pory. Pani rezydent super starała się jak może. Pokój szkoda gadać łóżko dla dziecka zobaczcie na zdjęciu a dziecko zapłacilo niecałe 200 zł mniej za pobyt tylko. Chciałem przedłużyć dobę o 5h zawolali 50 dolarów masakra

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Średni hotel z potencjałem, ale z kilkoma niedociągnięciami

    JAKUB DOMINIK, --- 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Mój pobyt w Regency Plaza Aqua Park & SPA był mieszanką pozytywnych i negatywnych doświadczeń. Hotel ma swoje atuty, takie jak atrakcyjny aquapark oraz dogodna lokalizacja, ale niestety nie spełnił wszystkich moich oczekiwań. Wyżywienie było na średnim poziomie – oferta była różnorodna, ale jakość potraw pozostawiała wiele do życzenia. Często brakowało smaków, które mogłyby uczynić posiłki bardziej atrakcyjnymi. Jednym z większych problemów, na które natknąłem się podczas pobytu, była czystość naczyń w restauracji. Problemy z czystością naczyń psują dobre wrażenie Mój pobyt w Regency Plaza Aqua Park & SPA niestety został zniekształcony przez nieprzyjemny zapach naczyń, zwłaszcza szklanek do napojów. To, co powinno być codziennością w każdym hotelu, czyli czystość i higiena, w tym przypadku budziło wiele zastrzeżeń. Takie niedociągnięcia wpływają na ogólne wrażenie z pobytu i mogą zniechęcać gości do korzystania z restauracji hotelowej. Czystość naczyń jest kluczowa, a ich zła jakość sprawia, że nawet dobrze przygotowane posiłki mogą stracić swój urok. Mam nadzieję, że hotel weźmie pod uwagę te uwagi i poprawi standardy czystości, co z pewnością przyczyni się do lepszej satysfakcji gości. W przeciwnym razie, mimo atrakcji, jakie oferuje, trudno będzie mi polecić ten hotel innym.co znacząco wpływało na komfort jedzenia. Wydaje się, że hotel powinien zwrócić większą uwagę na szczegóły w tym zakresie. Podsumowując, Regency Plaza Aqua Park & SPA ma potencjał, ale wymaga poprawy w kwestii jakości wyżywienia oraz dbałości o czystość. Mam nadzieję, że z czasem te aspekty ulegną poprawie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    STYCZEŃ 2022 -- to zdecydowanie nie 5 gwiazdek

    Mariusz, Białystok 10.01.2022

    Teren hotelu obszerny, ładnie zagospodarowany, obsadzony roślinnościa, naprawde robi wrażenie, na terenie Aqua park otwarty w określonych godzinach, plaża ładna, no wejście kamieniste i oczywiscie bardzo płytkie (na koncu mola już jest wszystko ok, można sobie popływać, posnurkować, zobaczyć troche rybek, rafa lub to cos co tam jest bardzo słabe..) Pokoje co prawda stare, no co dzień sprzątane (w szczególności łazienki wymagałyby remontu) woda do pokoju. Hotel zdecydowanie "opanowany" przez Rosjan, podczas naszego pobytu może z 90% gości. Całą obsługa mówi tylko po rosyjsku, ew. angielsku.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Ostatni raz w tym hotelu

    roman 26.09.2021

    Byłem tam po raz 10 w dniach 4-11.09.2021..Hotel schodzi generalnie na psy.Goście to 50/50 miejscowi (o dziwo b.kulturalni) z ludnością rosyjsko języczną o skośnych oczach.Brak kultury (jedzenie rękoma szybko przyniosło efekt "faraona").Bez bakczyszu nie ujedziesz.Na tą chwilę generalnie nie polecam.Nawet rezydent Rainbow'-a się nie pofatygował na spotkanie powitalne,, a my zostaliśmy obciążeni za połamanie ponoć deski klozetowej w ostatnią noc przed wyjazdem.Radzę zgłaszać od razu wszelkiego rodzaju uszkodzenia bo zostaniecie obciążeni kosztami naprawy (cwaniactwo obsługi).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Skoda czas

    Manfred, Barcewo 18.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Swabe Jedzenia. Na plaza non stop gloszne musika. Swabe animacje. Nie polecam tego hotel. Egipt jest okay.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Nie polecam tego hotelu!

    Andrzej, Liszki 14.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Pobyt 2 tygodnie od 19.06 do 03.07. 2018 Hotel brudny, zaniedbany, lata 80te do gruntownego remontu, jedzenie bardzo marne, zero owoców itp. Problemy techniczne na miejscu. Byłem z inną firmą w 3.5* kung tut w hurgadzie i bije Regency plaza 5* o głowę. Warto patrzeć na opinie i nie sparzyć sie jak my

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bez rafy i z 80% Rosjan

    Andrzej 30.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    To był mój 4 pobyt w Sharm i najgorszy w tej lokalizacji.Hotel bez rafy.Zdominowany przez 75-80%Rosjan w tym 30-35% z byłych republik azjatyckich.Język obsługi-rosyjski a potem angielski.Wszechobecne rosyjskie bardzo głośne discopolo na basenach i plaży przeplatane lokalnym disco dodatkowo wspomagane na basenach przez Rosjan ich własnymi JBL-ami i ichniejszym discopolo bez reakcji obsługi.Powszechne niesprzątanie przez Rosjan jednorazowych zużywanych przez nich kubków i wyrzucanie petów przez balkon na trawnik bez reakcji obsługi.Ta sama nacja marnująca na stołówce kilogramy naniesionego i niespożywanego jedzenia.Permanentny brak w głównej restauracji fliżanek do kawy i herbaty oraz miseczek na zupę i jogurt oraz łyżek.Obsługa nienadążała ze sprzątaniem stolików dla kolejnych użytkowników.Brak reakcji obsługi na niestosowny strój(plażowy kobiet i mężczyzn znowu Rosjan) z wnoszeniem dmuchanych zabawek plażowych.Fruwające wróble i gołębie w głównej restauracji bez reakcji obsługi.Zdecydowanie odradzam ten hotel.Są inne mniejsze z dostępem do rafy w których byłem wcześniej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel nie powinien mieć standardu pięciu gwiazdek

    Witold, --- 27.06.2022

    Hotel nie ma nic wspólnego ze zdjęciami. Jedzenie okropne! Wszystko było ulepione brudem aż ciężko było cokolwiek zjeść. Alkoholu nie dało się pic gdyż było to jakieś rozwodnione piwo, o drinkach nie wspomnę.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    najgorsze wakacje w życiu:(

    Anna R. 12.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Zaznaczę, iż byłam już w Egipcie w 4* hotelach i wiem co nieco o kulturze arabskiej jednak to co spotkało moją rodzien podczas wczaswó w regency Plaza to dramat. Mocno przerysowana wręcz zakłamana oferta w katalogu Rainbow:( jak rownież w otrzymanej umowie na wykupione wczasy za które zapłaciliśmy dość sporo jak na Egipt:(. polecielismy z last do Regency Plaza Sharrm/Egipt i niby wszystko ładnie ale wielka porażka na miejscu. Pierwsza jeśli chodzi o dostępność raf, na które bardzo liczyłam. tak owszem rybki na końcu pomostu jakieś nieliczne są, raf nawet idąć pomostem poprostu zero. długie płytkie zejście morzem, pomost za krotki do raf. Przy odpływie widok na morze nieciekawy a wręcz odrażający. Ostre skały wystające co utrudnia wejscie bosą noga do morza. z innych pomostów sąsiadujących wyganiają bo nie ten hotel a wręcz traktują jak intruzow, krzycza i starsza. Klub kids w ciągu dnia nie istniał 31.07-07.08.2018 mimo, iz kilkaktronie zaglądalismy w podanych godzinach i nawet pytalismy pana co wydawał reczniki obok czy cos tu sie dzieje, wzruszyl jedynie ramionami. Pokój ogólnie brudny, zaniedbany, obskurny, ciemny, niedomyte podłogi,stare pozostałości na podłodze, brudna wanna:( z zalepionym odpływem przez włosy po poprzednich lokatorów..Pierwszego dnia "wywaliło" nam kanalizacje i po wielu prośbach , telefonach, chodzeiu kilka razy do recepcji naprawiono ale nie posprzątano od razu mimo kilkukrotnych próśb. a majster jeszcze rozdeptał brud na cała łazienke i kolo wejsca do pokoju. przy kolejnych telefonach i prośbach wizyta kogos z recepcji jakby udawał ze nie wie o co mi chodzi a znamy jezyki bardzo dobrze," za 5 min" i "za 5 min"... i nic, nastepnego dnia po zapłaceniu "dolara" posprzątano tak, że dookoła kosza nadal był brud i zabach jak z oczyszczalni ścieków... a pojechalismy z małymi dziećmi, co jak dzis się nad tym zastanawiam to wybranie tej oferty narazilo je na utratę zdrowia a kto wie czy i nie zycia. Porażka. przez kilka dni czuć bylo odór szaba z łazienki . słabo Rainbow oj słabo.Zapach cała noc byl straszny. żal.... owszem można samemu posprzatać ale dlaczego.5* i takie podejscie do awarii systemu kanalizacyjnego? zapachy wieczorem nieciekawe, co juz i my i goście , którzy razem z nami przyjechali niemal z całej Polski odczuli i byli strasznie zniesmaczeni. jeśli chodzi o otoczenie basenów jeden wielki smród. ogólnie hotel dość stary. Jedzenie monotonne, kawy dobrej też nie wypijemy:( przekąski obiadowe tylko przy morzu.wifi platne...XXI wiek:( no słabo cóż dodać. Rainbow nie dbacie i nie sprawdzacie tego co oferujecie i piszecie w katalogach i umowach. Transfer z lotnizka 10 min, zart, jechalismy dobre 35-40 min. Jestem rozżalona i bardzo rozczarowana, byla w Egipscie w pokojach 4* i ich standard mocno przewyższał proponowany pzrez Rainbow 5*. Ogólnie bardzo słabo....

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem