Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel czysty. Baseny i aquapark ok - bezpieczne i zadbane. Pokój do przeżycia. Na pewno nie jest to standard 5-gwiazdkowy a europejski 3 gwiazdki. Restauracji wiele - ale we wszystkich praktycznie to samo. Jakość jak na Egipt ok - kłopotów z żołądkiem nie było. Pomost, plaża i rafa ok - zadbane. Transfer i obsługa biura na właściwym poziomie. Podsumowując - polecam
Maciej Jarosław, Kielce - 11.02.2020
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Gdyby nie to iż po opóźnionym locie , po dotarciu do Hotelu po północy nie dostalibyśmy ''nory '' a nie pokoju - pierwszy raz wystawiłbym wakacjom ocenę celującą - ale niestety niesmak pozostał . Hotel posiada dosłownie klika ''nor'' - bo nie można tego inaczej nazwać - to coś znajduje się pod główną ulicą gdzie w pokoju autokary jeżdżą Ci dosłownie na głowie , oczywiście od razu po zobaczeniu tego wróciliśmy do recepcji celem zmiany pokoju - odpowiedź była oczywiście taka iż zmienimy wam pokój bez problemu ale jutro - niestety ale w dzisiejszych czasach takie rzeczy nie mogą mieć miejsca , gdyż my zapłaciliśmy za 7 nocy w normalnym standardowym pokoju a nie 6 nocy w standardowym pokoju a jedną w norze . Oczywiście po zrobieniu mega awantury o 2-3 nad ranem i oczekiwaniu do godziny 4 w recepcji - Pokój się znalazł i tak jak na początku wspomniałem - niesmak pozostał . Gdyby nie ten incydent - Do Hotelu nie ma się do czego przyczepić - poważnie . Wszyscy mili , jedzenie doskonałe , zwłaszcza ryby i produkty z grilla , ogromniaste , długie molo z bezpośrednim zejściem do rafy koralowej , baseny podgrzewane dla dorosłych i dla dzieci , Aquapark dla małych dzieci jak i dla tych starszych , animacje w porządku. No była by celująca ocena ale - niesmak jednak pozostał .
Eryk - 19.04.2022
4/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Daję tylko 4,5 ponieważ pierwszy pokój który otrzymaliśmy był tragiczny: zacinający się zamek na kartę w drzwiach, praktycznie brak oświetlenia. Myślę, że dwie żarówki nad łóżkiem i dwie nad telewizorem o mocy 20W nie można nazwać oświetleniem. Widok z okna miał być na ogród a był na górkę piachu z prowadzącego obok remontu. Brak internetu w pokoju, który miał być w całym hotelu nie wspominając o zapachu wilgoci. Po zgłoszeniu reklamacji na recepcji oraz interwencji rezydenta p. Ahmeda otrzymaliśmy pokój spełniający deklarowaną ofertę ze strony Rainbow. Oprócz tego małego zgrzytu na początku reszta była na wysokim poziomie i pozwoliła na wspaniały wypoczynek.
Wojciech, Połaniec - 02.10.2022
6/8 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel bardzo fajny, dużym atutem jest ilość basenow i restauracji. Obsługa raczej mila chociaż przy barach basenowych obsługa wyglądała często na znudzona i obojętną. Za minus uważam zbyt mało zieleni. Polecam
Joanna, --- - 13.04.2022
1/2 uznało opinię za pomocną