Opinie o Sharm Grand Plaza

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(131 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Fajny i duży hotel

    RADOSLAW, Ełk 05.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018

    Duży kompleks hotelowy, położony bezpośrednio przy piaszcysto-żwirowej plaży. W okolicy hotelu dużo sklepów z pamiątkami, sprzętem do nurkowania, apteką, sklepem z alkoholem, ziołami i wszystkim - konicznie trzeba się targować! Turystom podają ceny nawet x5. Przy plaży dno jednak kamieniste, ja kąpałem się w butach do kąpieli. Przy hotelu rewelacyjna rafa, nieziemskie widoki! Dla gości dostępne jest molo, z którego można bezpośrednio pływać z maską i rurką - uwaga, po zejściu do wody jest głęboko, nie dotkniemy stopami dna. Sam hotel dość duży, akurat ja miłem pokój zarówno blisko recepcji (i restaruracji) jak i blisko basenów. Najcieplejsza woda w głębokim basenie koło baru Luna. Pozostałe baseny czyste, regularnie sprzątane. Leżaki również wygodne - drewniane, na których położona gąbka owinięta dermą. Leżąc na ręczniku jest wygodnie. Sympatyczni barmani, robią drinki według upodobań, można zamówić mieszankę choćby 8 składników. Za drobnym napiwkiem przyjmą zamówienie i dostarczą do leżaka. Pokoje codziennie sprzątane, cystość jest OK, zdarzają się niedociągnięcia, jak np nie wytarcie biurka. Łazienka zawsze posprzątana najlepiej. Akurat w pokoju trafiłem po tygodniu pobytu na mrówki wchodzące z zewnątrz do przedpokoju i łazienki. Przed kolacją zgłosiłem w recepcji i od razu przyszedł ktoś i zadziałał. To plus. Minusem jest to, ż jutro już nic nie zrobili, trzeba było się przypomnieć. Zdecydowana większość gości to Ukraińcy i Rosjanie, miałem wrażenie, że menu układane jest pod nich (ziemniaki na śniadanie). Obsługa mówi po rosyjsku, więc pokolenie moich rodziców (mam 33 lata) bez problemu się z każdym porozumie :) Cała obsługa mówi również po angielsku. Według mnie hotel idealny za tę cenę.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    hotel Sharm Grand Plaza dobry hotel

    Janusz, WARSZAWA 17.12.2019

    Ogólnie pobyt udany, jak na grudzień pogoda b.dobra, chociaż krótki dzień, morze ciepłe, ładna rafa ale nie przy pomoście, plaża b.brzydka, kamienie, fatalne zejście.Bardzo ładny teren, basen mniejszy z bardzo ciepłą ( ok.30 C ) wodą, można bylo pływać w większym.Jedzenie , jak na Egipt, a byliśmy wiele razy w różnych hotelach w Egipcie, niezłe, b. dobra obsługa w restauracji, mało, jak na taki duży hotel, barów - tylko dwa, jeden na plaży, czynny do ok.16.00 a drugi przy basenie do 23.00., w lobby bar płatny.Pokoje i personel sprzątający OK. Słabe godziny wylotów, wylot z Warszawy wieczorem w sobotę, powrót w sobotę rano, praktycznie pobyt w hotelu tylko 6 dni, 7 nocy. Najgorsze animacje, jakie kiedykolwiek oglądaliśmy, może nie animacje zewnętrzne ( taniec brzucha,, magic, derwisze ) , ale zespół animatorów.Pominając ubranie, kilka dziewczyn ze wschodu, wulgarne, nie przygotowane. kompletne zero. Muzyka przy basenie na cały regulator, dj - wielbiciel techno, nie każdy znosi taką muzykę i takie decybele.Położenie dobre, jest gdzie wyjść poza hotel ( sklepy, Hard Rock itp ) można pojechać do Nama Bay czy Old Market. Dzień przed konicem naszego pobytu, przyjechała młodzież ze wschodu i zaczął się horror, pijaństwo na plaży w nocy, poprzewracane leżaki, parawany, butelki itd., na basenie pijaństwo, wrzaski, syf. Ciekawe jak tam dalej było.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Sharm Grand plaza

    ANDRZEJ, WARSZAWA 07.09.2021

    Miły pobyt

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia o hotelu

    Włodzimierz Wacław, Skierdy 10.11.2019

    Uwagi z pobytu

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Aleksander I Alicja 65 plus

    Aleksander, MICHAŁOWO 26.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Bardzo ładny hotel. Byliśmy w nim drugi raz. Piękne położenie blisko plaży. Zadbane otoczenie hotelu I rozległe. Fajne baseny. Bar na plaży. Morze z rafą czyste. W większości Polacy i Rosjanie. Pomimo przewagi tej nacji animacje po włosku i nie ciekawe. Monotonne jedzenie ale tak tam jest. Rekompensuje pięknie wszystko przystrojone przed świętami. Hotel godny polecenia. Ciekawa wycieczka łodzią podwodną

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt 03-10.06

    Daria, ------ 10.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pobyt w hotelu Grand Plaza był bardzo udany 😊, choć nie wszystko spełniło nasze oczekiwania. Największym minusem był stan pokoju 🛏️ – niestety, odbiegał od standardu, jakiego można by oczekiwać. Wanna miała wyraźny żółty osad 🛁, przez co kąpiele były mało przyjemne 😕. Wnętrze pokoju było zaniedbane i zdecydowanie wymaga odświeżenia 🔧. Na szczęście wiele innych aspektów pobytu zrekompensowało te niedociągnięcia 🌴☀️. Baseny zewnętrzne 🏊‍♀️ oraz prywatna plaża 🏖️ były absolutnie cudowne – czyste, zadbane, z pięknym widokiem i komfortową infrastrukturą. Obsługa hotelowa i basenowa zasługuje na najwyższą ocenę 🌟 – profesjonalna, uprzejma i zawsze pomocna 🤝. Jedzenie było dobre 🍽️, świeże i z dużym wyborem – szczególnie na początku pobytu. Po kilku dniach można było jednak odczuć pewną monotonię 🔁 w menu, ale ogólny poziom posiłków był zadowalający 👍. Na największe uznanie zasługują przewodnik Hamid oraz rezydent Yassin z biura Rainbow 🌈. Oboje są niezwykle życzliwi, pomocni i zaangażowani ❤️. Do tego pięknie mówią po polsku 🇵🇱, co znacznie ułatwiało kontakt i sprawiało, że czuliśmy się zaopiekowani na każdym etapie pobytu 🧳. Hamid jako przewodnik wykazał się ogromną wiedzą i pasją 📚, a Yassin zawsze służył pomocą i dobrą radą 💬. Pomimo niedociągnięć w kwestii zakwaterowania, cały wyjazd wspominamy bardzo pozytywnie 🌟 – w dużej mierze dzięki fantastycznej obsłudze i niezapomnianym wrażeniom z wycieczek 🚌📸. Hotel ma duży potencjał i z pewnością może zapewnić jeszcze wyższy komfort po wprowadzeniu drobnych ulepszeń 🛠️.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    miły wypoczynek na początku czerwca

    Małgorzata 07.06.2021

    Niewątpliwą zaletą jest personel hotelu- uśmiechnięty, chętny do pomocy, życzliwy. Pokoje przestronne, ale trochę zużyte meble. Łazienki mocno zużyte, ale można wytrzymać. Czystość jak to w Egipcie- standard nie europejski, ale codziennie sprzątanie i butelka wody do pokoju. Można w przypadku potrzeby prosić o nalanie wody z dystrybutora do swojej butelki w barze. Teren hotelu rozległy, zadbany, dużo zieleni i kwiatów, wieczorem ładnie oświetlony. Plaża, morze, rafa koralowa na wyciągnięcie ręki. Pan ratownik nadmiernie ostrożny- goście z hotelu obok mogli popływać w morzu dalszy dystans a nasz ratownik od razu gwizdał i kazał pływać blisko molo. Leżaki bez żadnego problemu wolne przez cały dzień. Przy basenach wyglądało to podobnie. Jedzenie monotonne i w mniejszym wyborze niż kilka lat temu, ale głodny nikt nie chodził. Sporo owoców i słodkich wypieków. Smaczne pieczywo, pomidory, ogórki, sałaty, oliwa. Czynna tylko jedna restauracja bo mało gości. Jedzenie w większości nakładane przez obsługę według życzenia gościa, napoje również nalewane przez obsługę (do jednorazowych kubeczków). Żadnego problemu z dokładkami itp. Obsługa hotelu zaszczepiona i w maseczkach, sporo dozowników z płynem dezynfekującym na terenie całego obiektu. Stoliki w restauracji z odstępami. Goście bez maseczek i raczej bez dystansu :-) . Testy PCR po przylocie na lotnisku w Sharm wykonane bardzo sprawnie i (z tego co nam wiadomo) w naszej grupie wszyscy mieli ujemne. Rezydentka bardzo konkretna. Przekazała sporo praktycznych informacji, odpowiedziała na wszystkie pytania i była dostępna w hotelu w 4 dni w ciągu 8 dniowego pobytu, więc bardzo często. Na terenie hotelu apteka, sklepiki i blisko hotelu kolejne sklepiki. Animatorzy organizuję siatkówkę, darta, jogę, wieczorem pokazy ognia itp. Ogólnie bardzo udany wypoczynek i na pewno wrócimy do Grand Plaza kolejny raz.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobrze

    Michał Kazimierz, Warszawa 27.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Wszystko oceniam bardzo dobrze, a najlepiej załogę: panią Magdalenę, przewodników lokalnych - profesjonalni i przemili. Organizacja również świetna. Hotel ma swoje minusy, ale w tej cenie nie można narzekać.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Bardzo dobry hotel i stosunek ceny do jakości

    Warszawa 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Transfer między lotniskiem, a hotelem przebiegał sprawnie, a także cały proces check-in i check-out w hotelu przebiegał bez zarzutów. Pewien podział na turystów ze wschodniej części europy i zachodniej (włosi), wspominany w innych opiniach to akurat prawda. Polacy i inni wschodni sąsiedzi otrzymują szare opaski, natomiast włosi niebieskie. Dodatkowe przywileje jakie gwarantuje ta niebieska to darmowy dostęp do jednej z restauracji a’la carte - serwującej kuchnie włoską. W zasadzie to chyba tyle, a może dla, niektórych aż, bo możliwość przełamania monotonii jedzenia, która jednak występowała na skutek ograniczonej różnorodności serwowanych posiłków. W okresie pobytu około 70% wszystkich gości byli to włosi, 25% osoby rosyjsko języczne i pozostałe 5% to inne narodowości. Powodowało to jedną wadę, którą można uznać za dużą z perspektywy ludzi wybierających się z dziećmi, gdyż prowadzone były osobne animacje po włosku (kierowane w większości pod dzieci), które to jakością zarówno merytoryczną jak i auli w jakiej się odbywały (o czym wspomnę później) rażąco przewyższały te organizowane dla „ogółu”. Coś co ja traktuję jako minus, co odbiegało od tego przedstawianego w ofercie to dostępność restauracji i basenów. W trakcie pobytu (przełom sierpień/wrzesień) funkcjonowała zaledwie 1 restauracja główna, a nie wspominane 2. Wyłączony z użytku był również 1 basen, tym samym nie wszystkie z przedstawianych w ofercie basenów były dostępne… Ostatni z minusów to główna aula do animacji, która psuła klimat swoimi starymi ławkami, które w znacznej części były w tragicznym stanie (poodpadane deski z ławek walające się na podłodze czy wystające śruby). No i teraz przechodząc do plusów: Przede wszystkim to piękna piaszczysta plaża z leżakami, stoliczkami, parasolami, a także „parawanami”, zapewniającymi poczucie prywatności, a także osłaniające przed lekkim wiatrem. Rafa tuż przy plaży, a także molo z zejściem po schodkach do morza, gdzie naprawdę warto ponurkować lub chociaż popływać z maską i pooglądać rafę oraz mnóstwo różnorakich rybek. Na terenie hotelu jest również kilka sklepików oraz „klinika” z lekarzem, a zaledwie po drugiej stronie ulicy, pasaż sklepików z różnościami, a także dwie apteki. Jedzenie i napoje całkiem dobrej jakości. Pomimo dużego wyboru, w tym dania przygotowywane na świeżo przy gościach czy też potraw podawanych z grilla po 7 dniach mogą stwarzać poczucie monotonii. Do tego zadowalające wina, piwo, drinki z przeróżnych alkoholi z tym, że te ostatnie wydawały się bardzo słodkie. Na pewno warto wspomnieć, że musieli dbać o higienę przy przygotowywaniu posiłków oraz lód robiony był z wody butelkowanej, gdyż nic nie przysporzyło nawet najmniejszych problemów żołądkowych. Pokoje ładne i czyste jak na egipskie standardy. Wygodne łóżka z czystą pościelą. Codzienny serwis sprzątający, również na dobrym poziomie. Hotel zapewniał wodę butelkowaną. Wydajnie działająca klimatyzacja i przestronny taras (lub balkon) do dyspozycji. Cały teren hotelu wypełniony jest palmami i mnóstwem zieleni, dającymi naprawdę piękny efekt. Podsumowując pomimo pewnych wad, jestem jak najbardziej zadowolony, a pobyt oceniam jak najbardziej na +. Jeżeli ktoś szuka komfortowego wypoczynku w bardzo ładnym otoczeniu, to jak najbardziej polecam. Jeżeli jednak ktoś chce wybrać się z dziećmi to brak tutaj zjeżdżalni czy innych atrakcji, a tym samym warto może w takim przypadku jednak rozważyć inne alternatywy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Szału nie ma

    Krzysztof K 22.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    1. Pokoje czyste. 2. Jedzenie monotonne, codziennie to samo. 3. Obywatele Włoch sa traktowani priorytetowo. 4. Plaża czysta. Pobyt tygodniowy. Jak na pięć gwiazdek szału nie ma. Drugi raz na pewno tu nie przyjadę

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem