Opinie klientów o Regency Plaza Aqua Park & Spa

4.3 /6
32 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Dorota Boszko 23.04.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Wczasy 15 dni, wycieczki fakultatywne - Jerozolima, katamaran

Wyjazd bardzo udany, jak każdy z biurem podróży Rainbow. Hotel zasługuje na 4 gwiazdki chociaż zieleń i baseny rekompensują inne niedociągnięcia.

5.0/6

Kamil & Wiola 18.11.2019

Pobyt na 12dni 22.10.2019

Witam, hotel fajny i dość ciekawy. co dziennie sprzatane jest praktycznie wszystko.Obiekt dość duży, pierwszego dnia zgubilismy się 3 razy na terenie hotelu. Obsługa miła i pomocna. Jak to w życiu bywa zdarzają się i problemy mianowicie zepsuty zamek na kartę przez który nie mogliśmy się dostać do pokoju. Ale serwisant był w 5min z kolei następnego dnia nie mogliśmy ich zamknąć. Jedzenie jak to w krajach afrykańskich,schabowego tu Janusz nie znajdziesz.... moja ocena to 4 gwiazdki

5.0/6

Marek, Wieliszew 01.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

typowy obiekt

pozytywnie spedzony czas i goracym sloncu, monotonne jedzenie, ladnie zadbane otoczenie hotelu, pokoje na 3 gwiazdki zasluguja, sprzatane ale byle jak, balkony nie sprzatane w ogole, ale za te cene warto bylo

4.5/6

KRZYSZTOF, KNURÓW 26.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Kiziu

Udany urlop w dobrym hotelu. Wprawdzie pierwszy dzień był techniczny, tzn. wzywaliśmy "inżyniera" do naprawy zamka w drzwiach wejściowych (nie blokował drzwi po opuszczeniu pokoju) oraz do odblokowania sejfu. O dziwo fachowiec szybko się pojawił i sprawnie sobie poradził z usterkami. Osobnego "inżyniera" podesłano nam do armatury prysznicowej. Zablokowana była w ten sposób, że woda lała się równocześnie z prysznica i przez wylewkę kranu. Temu poszło gorzej, 3 razy podchodził do tematu ale w końcu zaczęło działać normalnie. Osobne podziękowania dla pani Rezydentki- pomogła nam uzyskać drugą kartę- klucz do pokoju. Nie wiem dla czego ale w recepcji podchodzili do tego bardzo niechętnie. Na wyjeździe byłem z kolegą, więc dwóch dorosłych mężczyzn może mieć różne pomysły na spędzanie czasu - stąd druga karta wręcz niezbędna. Dużym minusem był dla nas kompletny brak rafy. Bardzo długie molo ( ponad 200m) a na końcu wydzielony liną i bojami akwen do pływania. Próba wypłynięcia poza boje skończyła się gwałtowną reakcją ratownika, zreszą słusznie, bo później okazało się, że poza wydzielonym akwenem zrobił się duży ruch motorówek ciągnacych banany, spadochrony i inne cuda. Osobny temat to jedzenie. Ogólnie smaczne, śniadania dosyć monotonne (jak w całym Egipcie), zupy smaczne, drugie dania też, zawsze można było coś wybrać dla siebie. Obsługa w restauracjach i barach bardzo fajna, a po drobnych napiwkach wręcz przyjacielska. Polecamy restaurację Ivory dostępną tylko dla dorosłych. Pierwszego dnia poszliśmy do ogólnodostępnej głównej restauracji Floret tam był niezły wicher. Dzieci ganiające między stolikami, arabskie dzieci siedzące na stołach między talerzami, głośno i dynamicznie więc następnego dnia gdy weszliśmy do Ivory, to był inny, wręcz kameralny świat. Skorzystaliśmy z włoskiej restauracji A'la Carte "Camello". Miła obsługa, jedzenie poprawne ale bez wodotrysków. Napoje płatne, nawet woda! Generalnie możemy polecić ten hotel ale dla nas brak rafy jest na tyle istotny, że tam nie wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem