Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to nasz 3 pobyt w Egipcie a zarazem najgorszy pod każdym względem. Oboje z żoną nie należymy do zbyt wymagających, ale tu przeżyliśmy ogromne rozczarowanie. Hotel Falcon Naama Star ma swój wiek, ale to nie znaczy, że musi być brudny i zaniedbany (schody, korytarze,restauracja). Jedynie pokój był czysty ale to dzięki sympatycznemu sprzątającemu to piętro Ibrachimowi. Wyżywienie fatalne, monotonne, nawet najmniej wybrednym trudno było być zadowolonym. Plaża hotelowa najmniejsza i najbrzydsza spośród wszystkich na tym pasie wybrzeża. A w związku z Covid brak jakichkolwiek zabezpieczeń,czyli żadnych maseczek, dystansu czy środków dezynfekcji(zarówno dot. gości jak i przede wszystkim personelu). Ogólnie impreza niegodna polecenia a także ceny. Podróżowałem już z Rainbow , było super ale tym razem wielkie rozczarowanie.