Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na poziomie 2/3 gwiazdek wszystko na poziomie minimum zastanawiam się jak wyglądają hotele 3 gwiazdkowe?
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel poza kategoriami. Zapuszczony ogród pełen chwastów. Jedzenie słabe, Jakiś dziwny sposób zamawiania kawy na śniadanie. My akurat mieliśmy apartament składający się z 2 pokoi z dużymi wygodnymi łóżkami, ale wybudowany w latach 80 tych . Przed remontem, Prośba o zmianę pokoju na cichszy nie została uwzględniona. Obłożenie w hotelu było na poziomie 30%. Czyli nie chciało się iść na rękę klientom. W aneksie kuchennym brak czajnika, naczyń... Były tylko 2 kieliszki. Przez cały pobyt nie mogliśmy się doprosić o czajnik elektryczny. Biuro podróży podaje nieprawdziwe informacje o wyposażeniu pokoju. Te 5 * chyba Grecy sami sobie przyznali. Woda w basenie lodowata, nie dało się skorzystać z kąpieli. Do miejskiej, brzydkiej plaży trzeba iść 20 minut drogą bez pobocza. Sama wyspa fajna, jedzonko w tawernach bardzo dobre, ale wszędzie trzeba dojechać. I albo wypożyczyć autko lub poruszać się taxi. Na uznanie, jeśli chodzi o hotel zasługują tylko Panie sprzątające. Bardzo się starają, żeby goście byli zadowoleni. Reszta słaba.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz przeżyliśmy tak duże rozczarowanie z firmą Rainbow. Po pierwsze dotyczyło ono hotelu, który w ofercie jest prezentowany jako hotel 5 gwiazdkowy, a w rzeczywistości jest hotelem 3 gwiazdkowym. Największe zastrzeżenia co do hotelu dotyczy oferty all inclusive. Podczas śniadań dostępna była tylko herbata, brak ekspresu do kawy - kawa filtrowana w baniaku, brak dostępu do wody - wszystko trzeba zamawiać u kelnerów, którzy poruszają się z prędkością żółwia i ignorują potrzeby gości. Bardzo słabe obiady, na przykład hamburger w bułce z marketu obsypany najtańszymi chipsami. Podczas kolacji brak nalewaków z napojami, wszystko zamawiane u kelnerów z bardzo długim czasem oczekiwania. Hotel położony na wzgórzu około 1,5 km od centrum, dojście do miasta ruchliwą, krętą, ulicą bez pobocza. Spacer do miasta nie jest do końca bezpieczny. Hotel nie oferuje dojazdu do miasta, ani na plażę. Rezydent na spotkaniu nie zgadzał się z opiniami gości na temat niezgodności oferty z aktualnym stanem rzeczy. Od czasu do czasu występował brak wody. Poziom czystości budził dużo zastrzeżeń. Występował grzyb na ścianie. Była uszkodzona kabina prysznicowa. Poza tym wyspa piękna, warta odwiedzenia.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie urok wyspy wakacje należałoby spisać na straty. Po pierwsze w bardzo elegancki sposób po przylocie na Skiathos kazano nam się przebierać w porcie gdzie czekaliśmy ok 3 h na prom. Wiec przeprawa z lotniska nie trwa łącznie 3 h jak jest napisane w ofercie tylko znacznie , znacznie dłużej ! Hotel ma piec gwiazdek chyba tylko za widok z pokoju , bo wyposażenie pokoju i łazienki jest na poziomie hotelu 2/3 gwiazdkowego max. Póki co rewolucje przeszło tylko lobby hotelowe a i tak panuje tam taka niespójność stylu i dodatków ze smutno...🙁jedzenie pozostawię poza komentarzem bowiem po pierwszej kolacji żywiliśmy się tylko na mieście . Na śniadania idzie coś wybrać ale uwaga !!!!jesli chcesz się napisać herbaty to raczej na to nie licz ... kelner nalewa wrzątku do małej filiżanki i znika ... jak się upomnisz o więcej dostaniesz za jakiś czas 🤦♀️Wycieczka na Alonissos również nie powala , fajna tylko w reklamie biura . Nie polecam - szkoda euro.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zastanawiam się skąd poprzednie opinie. Miałem nieprzyjemność być w tym hotelu od 22 września, czyli ostatni tydzień sezonu. Poza rezydentką, p. Pauliną nie znajduję niczego pozytywnego w tym pobycie. Raz jeszcze dzięki za pomoc w wydostaniu się z tej wyspy :) Pogoda - to akurat "coś" na co nikt nie miał wpływu. Poza praktycznie jednym dniem, reszta to ulewy i wichury. Kiedy jest taka pogoda w hotelu nie ma kompletnie co robić, nawet scrabble są w j.greckim :) Wyżywienie - najsłabszy punkt programu, trudno nawet opisać jak było słabe. Ale o tym to poniżej :) A co hotel na te zastrzeżenia? W recpecji usłyszeliśmy, że przepraszają ale jest jak jest z uwagi na koniec sezonu. Z całym szacunkiem ale ja nie płaciłem za koniec sezonu więc oczekiwałbym standardu jak w terminach wcześniejszych. Na koniec pozdrawiam naszych współuczestników niedoli! Dzięki Wam było łatwiej przeżyć ten obóz przetrwania :) Pozdrowienia dla Was wszystkich!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wielkie rozczarowanie! Hotel zdecydowanie nie jest hotelem 5 * nawet nie jest 4, moze kiepskie 3 *. W pokojach (mieliśmy "apartament") brud i stęchlizna. Czyszczone codziennie, aczkolwiek tylko na pokaz. Nie ma sie co dziwić, bo narzedzia i środki pań sprzątających nie pozwalały na coś wiecej niż pozorne sprzątanie. Pierwsze wrażenie nie było złe - część wspólna (recepcja, restauracja - na pierwszy rzut oka) zupełnie różni sie od pokoju. Jednak pokoje bardzo zaniedbane, stare, śmierdzące pledy na łóżkach. W łazienkach brud - grzyb, po kąpieli woda leje się po podłodze. Nie wiadomo w jakim celu aneks kuchenny skoro nie było nawet kubka, ani szklanki? Klimatyzacja bardzo głośna. Stare, brudne meble - strach było cokolwiek dotknąć. W restauracji brudne, klejące sie stoły. Jedzenie na śniadanie poprawne. Lunch - 2 dania do wyboru - koszmarne, czesto resztki ze śniadania wkomponowane w danie. Kawa breja. Pani Karolina - rezydentka nastawiona wyłacznie na sprzedaż wycieczek fakultatywnych, reszta kontaktu- olewająca, odpowiadająca z łaską na pytania. Ostatniego dnia nie były przygotowane lunch boxy jak zapowiadano, rezydentka głośno wymieniająca uwagi z panią z recepcji nt zaistniałej sytuacji "Dlaczego oni jedzą zamiast wsiadać do autokaru", gdy wina leżała po stronie rezydentka - hotel (brak kontaktu? brak porozumienia? na pewno brak profesjonalizmu). Nie polecam tego hotelu!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje najwyżej na 3*. To nie jest żadne all inclusive . Jedzenie monotonne,lunch to jakaś parodia. Bar: woda cola ,fanta oranżada.O gorącą wodę na herbatę trzeba prosić. Zakwaterowanie w pokoju wg ich uznania a nie zgodnego z umową. ODRADAZAM TEN HOTEL
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony. Plusem jest brak animacji, kameralność. Niestety są i niedostatki. Przede wszystkim restauracja....jedzenie zimne, niesmaczne. Przede wszystkim brudne stoły. Ręce się lepiły do blatu podczas posiłku.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie - negatywne .Hotel nie zasługuje nawet na 1 * . Posiłki istna porażka a nie należymy do osób marudnych czy wybrednych . Brak dojazdu do plaży przez bus hotelowy . Stoi na parkingu ale takiej usługi nie świadczy . Zdecydowanie odradzam wyboru hotelu . Na 7 osób które zostały zameldowane w tym hotelu nie było żadnej pozytywnej opinii .Bungalowy - stare , zaniedbane . Jedyny plus - sprzątane codziennie i wymieniane ręczniki . Położenie hotelu 2 km od miasta Skopelos . Z basenu hotelowego korzystanie do 19. All kawa nie nadająca się do picia . Można zamówić sobie płatna od 3 euro . Odradzam wszystkim i zachęcam do przeczytania opinii na Booking a nie na stronie Rainbow .