Opinie klientów o Skopelos Holidays Hotel & SPA

4.8 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Paweł i Magda 15.08.2022

Oszustwo, to nie jest 5 gwiazdek

Pierwszy raz przeżyliśmy tak duże rozczarowanie z firmą Rainbow. Po pierwsze dotyczyło ono hotelu, który w ofercie jest prezentowany jako hotel 5 gwiazdkowy, a w rzeczywistości jest hotelem 3 gwiazdkowym. Największe zastrzeżenia co do hotelu dotyczy oferty all inclusive. Podczas śniadań dostępna była tylko herbata, brak ekspresu do kawy - kawa filtrowana w baniaku, brak dostępu do wody - wszystko trzeba zamawiać u kelnerów, którzy poruszają się z prędkością żółwia i ignorują potrzeby gości. Bardzo słabe obiady, na przykład hamburger w bułce z marketu obsypany najtańszymi chipsami. Podczas kolacji brak nalewaków z napojami, wszystko zamawiane u kelnerów z bardzo długim czasem oczekiwania. Hotel położony na wzgórzu około 1,5 km od centrum, dojście do miasta ruchliwą, krętą, ulicą bez pobocza. Spacer do miasta nie jest do końca bezpieczny. Hotel nie oferuje dojazdu do miasta, ani na plażę. Rezydent na spotkaniu nie zgadzał się z opiniami gości na temat niezgodności oferty z aktualnym stanem rzeczy. Od czasu do czasu występował brak wody. Poziom czystości budził dużo zastrzeżeń. Występował grzyb na ścianie. Była uszkodzona kabina prysznicowa. Poza tym wyspa piękna, warta odwiedzenia.

1.0/6

Gosia 24.09.2019

Hotel 5 gwiazdek tylko w tytule

Gdyby nie urok wyspy wakacje należałoby spisać na straty. Po pierwsze w bardzo elegancki sposób po przylocie na Skiathos kazano nam się przebierać w porcie gdzie czekaliśmy ok 3 h na prom. Wiec przeprawa z lotniska nie trwa łącznie 3 h jak jest napisane w ofercie tylko znacznie , znacznie dłużej ! Hotel ma piec gwiazdek chyba tylko za widok z pokoju , bo wyposażenie pokoju i łazienki jest na poziomie hotelu 2/3 gwiazdkowego max. Póki co rewolucje przeszło tylko lobby hotelowe a i tak panuje tam taka niespójność stylu i dodatków ze smutno...🙁jedzenie pozostawię poza komentarzem bowiem po pierwszej kolacji żywiliśmy się tylko na mieście . Na śniadania idzie coś wybrać ale uwaga !!!!jesli chcesz się napisać herbaty to raczej na to nie licz ... kelner nalewa wrzątku do małej filiżanki i znika ... jak się upomnisz o więcej dostaniesz za jakiś czas 🤦‍♀️Wycieczka na Alonissos również nie powala , fajna tylko w reklamie biura . Nie polecam - szkoda euro.

1.0/6

Maciej 01.10.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Słabiutki...

Zastanawiam się skąd poprzednie opinie. Miałem nieprzyjemność być w tym hotelu od 22 września, czyli ostatni tydzień sezonu. Poza rezydentką, p. Pauliną nie znajduję niczego pozytywnego w tym pobycie. Raz jeszcze dzięki za pomoc w wydostaniu się z tej wyspy :) Pogoda - to akurat "coś" na co nikt nie miał wpływu. Poza praktycznie jednym dniem, reszta to ulewy i wichury. Kiedy jest taka pogoda w hotelu nie ma kompletnie co robić, nawet scrabble są w j.greckim :) Wyżywienie - najsłabszy punkt programu, trudno nawet opisać jak było słabe. Ale o tym to poniżej :) A co hotel na te zastrzeżenia? W recpecji usłyszeliśmy, że przepraszają ale jest jak jest z uwagi na koniec sezonu. Z całym szacunkiem ale ja nie płaciłem za koniec sezonu więc oczekiwałbym standardu jak w terminach wcześniejszych. Na koniec pozdrawiam naszych współuczestników niedoli! Dzięki Wam było łatwiej przeżyć ten obóz przetrwania :) Pozdrowienia dla Was wszystkich!

1.0/6

Anna 24.08.2022

DRAMAT!

Wielkie rozczarowanie! Hotel zdecydowanie nie jest hotelem 5 * nawet nie jest 4, moze kiepskie 3 *. W pokojach (mieliśmy "apartament") brud i stęchlizna. Czyszczone codziennie, aczkolwiek tylko na pokaz. Nie ma sie co dziwić, bo narzedzia i środki pań sprzątających nie pozwalały na coś wiecej niż pozorne sprzątanie. Pierwsze wrażenie nie było złe - część wspólna (recepcja, restauracja - na pierwszy rzut oka) zupełnie różni sie od pokoju. Jednak pokoje bardzo zaniedbane, stare, śmierdzące pledy na łóżkach. W łazienkach brud - grzyb, po kąpieli woda leje się po podłodze. Nie wiadomo w jakim celu aneks kuchenny skoro nie było nawet kubka, ani szklanki? Klimatyzacja bardzo głośna. Stare, brudne meble - strach było cokolwiek dotknąć. W restauracji brudne, klejące sie stoły. Jedzenie na śniadanie poprawne. Lunch - 2 dania do wyboru - koszmarne, czesto resztki ze śniadania wkomponowane w danie. Kawa breja. Pani Karolina - rezydentka nastawiona wyłacznie na sprzedaż wycieczek fakultatywnych, reszta kontaktu- olewająca, odpowiadająca z łaską na pytania. Ostatniego dnia nie były przygotowane lunch boxy jak zapowiadano, rezydentka głośno wymieniająca uwagi z panią z recepcji nt zaistniałej sytuacji "Dlaczego oni jedzą zamiast wsiadać do autokaru", gdy wina leżała po stronie rezydentka - hotel (brak kontaktu? brak porozumienia? na pewno brak profesjonalizmu). Nie polecam tego hotelu!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem