Wyżywienie
Rodzaje wyżywienia i posiłki:
All Inclusive: śniadanie, lunch i obiadokolacja w formie bogatego bufetu.
Pozostałe informacje:
Program sportowy i animacyjny
Dla każdego: program animacyjny w ciągu dnia i wieczorami, m.in.: muzyka na żywo, pokazy kulturalne, pokazy magii; szeroki wybór atrakcji sportowych i rekreacyjnych w Mermaid Club: aqua aerobik, gra w piłkę wodną, dobrze wyposażona siłownia, aerobik, joga, siatkówka, squash, badminton, tenis stołowy, boccia, krykiet, rzutki, stół bilardowy w jednym z barów.
Za dodatkową opłatą: sala gier, centrum SPA.
Dodatkowe informacje
Kategoria lokalna
Na Sri Lance nie istnieje oficjalna kategoryzacja hoteli.
Kategoria lokalna: Na Sri Lance nie istnieje oficjalna kategoryzacja hoteli.
Hotel usytuowany w spokojnej okolicy oferuje eleganckie pokoje zapewniające komfortowy wypoczynek. Oddzielenie części hotelowej od rekreacyjnej sprzyja relaksowi w wakacyjnym klimacie. Szeroka plaża w pobliżu zachęca do spacerów i kąpieli słonecznych. Obiekt cieszy się pozytywnymi opiniami Gości, co podkreśla jego wysoką jakość na tle konkurencji.
Bezpłatny Internet Wi-Fi – w lobby, pokojach i centrum konferencyjnym. Kącik komputerowy z dostępem do Internetu.
Mapa
Wyżywienie
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
Oferta nie jest obecnie w sprzedaży
Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!
5.2/6 (10 opinii)
Atrakcje dla dzieci
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Sport i rozrywka
Wyżywienie
Zdjęcia klientów
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super, rezydentka p.Alicja Mikołajczyk rewelacyjna-duża wiedza, zaangażowanie,świetna organizatorka. I to by było na tyle. To by był świetny wypoczynek gdyby nie samolot , który zafundował nam RAINBOW w jedną i drugą stronę. SKANDAL. przygotowujemy skargę. Powrót był tak tragiczny ,że zapomnieliśmy o pięknym i drogim pobycie. WSTYD żeby taka firma tak oszczedzała na klientach aby zwiększyć swoje zyski. No cóż tylko z tego powodu NIGDY nie skorzystamy z usług RAINBOW. Chytry dwa razy traci. Latamy na podobne dalekie wakacje co roku, czegoś takiego jeszcze nie przeżylismy.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. wrażenie recepcji takie sobie, ale potem było już tylko lepiej. Kuchnia wspaniała, urozmaicona, były nawet kraby ; desery bajeczne. Zadbany ogród, tuż obok którego czysta pusta plaża i zejście do oceanu. Podczas walki z falami każdy obserwowany był przez ratowników gotowych w kazdej chwili do pomocy. Obsługa hotelu zawsze z uśmiechem, chętna do pomocy. Niestety nie można było liczyć na zamówione budzenie z recepcji w dniu wyjazdu. Pokój i łazienka duże, wygodne. Na pewno ponownie wybrałabym właśnie ten hotel.