Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pilotka zrobiła program zgodnie z programem i nic pozatem
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Imprezę Łza z policzka Indii oceniam wysoko. Szkoda tylko ,że przy takich kosztach (7,5 tys od osoby) Państwa biuro nie dba o komfort klientów podczas długiego lotu. Trwający ponad 10 godzin przelot czarterowy odbywał sie w warunkach skandalicznych. Samolot był mały , nie na dalekie trasy. Lekceważący stosunek do klientów pogłębiał fakt ,że na pokładzie nie było nawet ciepłęj herbaty dla klientów w ofercie darmowej. Mała woda kosztowała 2 Euro. Pisiłki sewrowane odpłatnie po pewnym czasie się skończyły. Zainspirowałynas opowieści korzystających z wyjazdów do Sri Lanki znjomych , którzy latali w godnych warunkach. Czarterując samolot Państwa firma powinna mieć na względzie przede wszystkim wygodę klienta , anie zyski. Można negocjować godne warunki przelotu. Przelot w tej imprezie był jej najsłabszym punktem. W XXI wieku standardy przewożenia pasażerów powinny być inne. . Z przykrością informuję Państwa o moich odczuciach.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uczestniczyliśmy już w kilkudziesięciu wycieczkach zagranicznych z różnymi organizatorami.Tą wycieczkę zaliczamy jako jedną z bardziej udanych.LOT co do punktualności w obie strony spisał się na medal.Na miejscu szybko i sprawnie pracownicy Rainbow udzielili niezbędnych dodatkowych informacji i rozwieziono dużą grupę ludzi do wyznaczonych hoteli. Sama Sri Lanka, po przygnębiających wrażeniach z Indii i Nepalu, robi wrażenie jak powiedział Marco Polo -Raju na ziemi. Tropikalny klimat, wszędobylska bujna zieleń, względny porządek, sympatyczni mieszkańcy. Są to warunki aby mile spędzić czas. Na nasz gust trochę za dużo zwiedzaliśmy obiektów religijnych, a zbyt mało czasu przeznaczono na zapoznanie się z przyrodą. Sri Lanka jest to przecież ogród botaniczny pod gołym niebem.Wycieczka została zrealizowana zgodnie z programem, a pilotka spisała się na medal. Co do hotelu Sandi Sands, który od strony ulicy robi wrażenie nijakie okazało się,że pokoje są duże i czyste, obsługa sympatyczna, nienachalna,jedzenie różnorodne i smaczne. Spędzić choćby kilka dni bezpośrednio sprawiło nam wiele przyjemności. Reasumując jesteśmy bardzo zadowoleni, a organizatorom mówimy DZIĘKUJEMY. Sława i Janusz Ciszakowie
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka forsowna ale piękna i pouczająca, zwłaszcza w towarzystwie takiego wspaniałego pilota jak Pani Ola. Jednak każdy kto jest zainteresowany tą częscią świata powinien sam zmierzyć się z atrakcjami Zielonej Wyspy. Problem wycieczki stanowił jedynie transport lotniczy. Zapakowanie turystów do samolotu Travel Service to jakieś nieprozumiernie. Zastanawiam się, czy właściel Biura Podróży zdaje sobie sprawę z takiej decyzji i czy chociaż raz miał wątpliwą przyjemność lecieć tymi liniami i to na tak długi rejs, który trwał kilkanaście godzin. Tak więc Panie właścicielu polecam tę linię lotniczą. Niech Pan sprawdzi jak leci się w samolocie, w którym hula wiatr i leci się kilkanaście godzin w brudzie i o suchym pysku. Nie wspomnę, przy tym, że w czasie drogi powortnej oszczędnemu pilotowi zabrakło paliwa i zmuszony był lądować w Rzeszowie, a więc godzinę przed Warszawą. Stresu nikt nie zrekppmpensuje. Rozumierm oszczędność Biura. Ale skąpstwo jest niewybaczalne.