3.0/6
Wycieczka godna polecenia szczególnie osobom, które nie były jeszcze w Azji wschodniej. Przewodnik p. Maciej profesjonalny. Piękne widoki, ciekawe miejsca, niezapomniane wrażenia nie tylko z trekkingu czy safari. Wyżywienie bardzo dobre zarówno na objeździe jak i na wypoczynku: szczególnie obiadokolacje. Wszystko byłoby super gdyby nie hotele - ich jakość. Na wybrany hotel na wypoczynku nie mogę narzekać bo taki sobie wybrałam. Jednak na objeździe większość hoteli była mocno zawilgocona i bardzo zagrzybiona. Uważam, że tym razem biuro wybrało najsłabsze i najstarsze hotele na wyspie o bardzo niskiej jakości. Klimatyzacja nie rozwiązywała problemu a wietrzenie nic nie dawało. W stosunku do ceny za cały wyjazd uważam, że każdy z uczestników powinien otrzymać rekompensatę za tak marną jakość i standard większości hoteli na objeździe.
Anna, Warszawa - 02.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
16/17 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Warto podjąć to wyzwanie choć tydzień pobytu w hotelu po objeździe jest konieczńy aby dojść do siebie:-)
Olga - 28.03.2014
11/14 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Zbyt intensywnie, ludzie na końcu autokaru byli poszkodowani bo pani pilot nie czekała aż wszyscy wyjdą tylko szła do celu opowiadając już o zabytkach przez to słyszeliśmy o czymś czego jeszcze nie widzimy a ona szła dalej to następnego. Lokalizacje hoteli zle rozplanowane przez co musieliśmy codziennie wystawać bardzo wcześnie aby pokonać ten sam odcinek drogi trwający około 2godz.
Tatiana - 12.05.2016
23/32 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Sri Lanka, wbrew opiniom tu zawartym, nie jest krajem ciekawym i niewiele jest tu do zwiedzania, a Biuro zadbało o to, aby stracić 30 klientów na jednej wycieczce. Nie jest to moja pierwsza podróż z Rainbow więc jestem naprawdę zdumiona i rozczarowana tym, co zastałam i zastanowiam się nad zmianą biura za rok. Wycieczka nastawiona wyłącznie na kupowanie a nie na zwiedzanie. Lankijczycy nie są wcale aż tacy mili, jak to się o nich pisze. Mili są ci, których spotkacie przypadkiem, a nie ci, którzy chcą wam coś sprzedać bo oskubią was do gołej skóry. PILOT: Pani Ilona, miła i uczynna, niestety, nie ma talentu do zjednywania sobie turystów, każdą jedną informację przekazywała nam minimum 5 razy ( przykład: jutro jedziemy do X, właśnie jedziemy do X, za pół godziny będziemy w X, za kwadrans dojeżdżamy do X, dojechaliśmy do X, właśnie wyszliśmy z X. O tym, jak należy się przygotować do masażu ajurwedyjskiego usłyszeliśmy dosłownie 6 razy, do znudzenia i zmęczenia). Piloci lankijscy - bez zastrzeżeń.
daniel - 21.01.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017
76/88 uznało opinię za pomocną