Opinie o Sri Lanka - Łza z policzka Indii

5.1/6 (299 opinii)
5.1/6
299 opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.2
Transport
5.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Sri Lanka - objazd

    Za dużo jazdy tam i z powrotem. Musieliśmy też wrócić wcześniej z wycieczki i nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty za część pobytową ( choćby za nie wykorzystane 2 posiłki przez 7 dni).

    Maryla, Warszawa - 06.02.2015

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    ODRADZAM ODRADZAM

    1. Lota charterowy z Rainbow to po prostu tragedia która nie powinna mieć miejsca! Kilkanaście godzin lotu bez dostępu do wody (tylko płatny serwis. Półlitrowa butelka wody 10 z). Samolot mini mały, zapełniony po ostatnie miejsce. Ludzie upchani jak w klatce. Stewardesy opryskliwe i nastawione tylko na sprzedaż. Lot miał się odbyć na trasie Poznań_ Emiraty Arabskie (postój godzinny na tankowanie)-Sir Lanka i powrót Sir Lanka_ Emiraty Arabskie- Poznań. Lot powrotny trwał jednak dłużej bo jest dodatkowe międzylądowanie w Bułgarii na dotankowanie tego mini samolotu. Rainbow oczywiście o tym nie informuje przy sprzedaży oferty. Chcę podkreślić że nie była to wyjątkowa sytuacja a stała procedura! Jak już wcześniej inni klienci Rainbow pisali, zawsze na powrocie są dwa międzylądowania!!! Rainbow zabiera ludzi z hoteli 5 godzin przed planowanym lotem a potem leci się 13 godzin w samolocie klatce. Jest to tragiczne doświadczenie. Stewadrdesy podczas lotu sprzedają ogromną ilość napojów i jedzenia. Na pokład w ogóle nie wolno wnieść wody nawet tej zakupionej na strefie bezcłowej! A że bez wody żyć człowiek nie może... Naprawdę to skandal że biuro nie informuje o tym ,ze są dwa międzylądowania i że nie ma dostępnej na pokładzie chociażby wody. Większość pasażerów mówiła, że gdyby byli poinformowani, że będą dwa międzylądowania to pewnie by się nie zdecydowali... Wstrętny proceder... 2. Podczas wycieczki bezustanne postoje na toaletę z punktami widokowymi w umówionych miejscach. Tam turyści kupują soki i przekąski po "turystycznych " cenach. W programie też wizyty w sklepach, fabrykach i sklepach przy tych fabrykach...Szafiry, drewno, botik, ciuszki....I tak w nieskończoność...Tam nikt się nie śpieszy. Natomiast kiedy jest realizowany prawdziwy program turystyczny, zwiedzanie odbywa się to w biegu i wiecznym pośpiechu. 3. Hotele na obiezdzie w sumie OK. Jeden słabszy w Colombo i bardzi słaby W Nuwara Elija. W nuwara Elija hotelik ma dwa budynki i w odnowionym ulokowani zostali turyści z grupy premuium a moja grupa w starym, nieodnowionym budynku. Bylo brudno i mało konfortowo. Hotel w Dumballa bardzo przyjemny. Tam spędziliśmy 3 noce. Na 1,5 dniowym pobycie dostalam hotel Occidental Eden i ten hotel byl wspaniały. Piękna infrastrukturta, plaża, miła obsługa i przepyszne, różnorodne jedzenie. Jedynie przydzielanie Polakom zakwaterowania jest kolejnym skandalem. Na umowie wszyscy mieli pokój superor z widokiem na ocean. Jednak standardowo Polakówe kwateruje sie na najniższym piętrze w pokojach o obniżonym standarcie z widokiem na kawałek basenu, ściany czy czegokolwiek. Ja poszłam do recepcji i po rozmowie z menagerem zmieniono mi pokój ale reszta Polkow z RAINBOW TOURS została w ciemnych, dusznych pokojach na ground floor. 4. Przewodnik - Pani Joanna...Hmmmm. Nie odmawiam tej Pani wiedzy bo może ją posiada ale zaangażowanier w pracę mogłaby troche jednak poprawić. Dodatkowych pytań nie tolerowała. Odpowiadała, że dowiemy się w stosownym czasie kiedy ona uzna to za stosowne. Często traciła wątek, mówiła nieskladnie. Towarzyszyła jej inna Pani która potem miała przejąć swoja grupę. Pani Joanna skupiała sie więc na tej drugiej Pani. 5. Trekking po Horton Nationa Prak - za pogodę nikt nie może...Ale żeby puścić trurystów samopas (bo tak to w realu wyglądało) w burzę z piorunami i ulewny deszcz w 9 kilometrowy trekking...Porażka. Buty do wyrzucenia, wszyscy przemoknięci do suchej nitki, przemarznięci, Żadnej przyjemności z wycieczki. Wszyscy biegli żeby przetrwać. Bieg odbywał się w tropikalnym deszczy, w bagnie, ginie ,błocie po kolana! 6. Yala National Park - jeśli ktoś mysli że zobaczy jakieś zwierzęta to musi mieć naprawdę wieel szcześcia. Rainbow zabiera na safari o najgorszej porze. Sad=fari zaczyna sie o 15.30. Upał, zwierzaki pochowane w taka pogodę. Safari zaczyna sie pół godzinna drogą po asfalcie po bilety. Potem wieżdza sie do parku i tu zależy kto trafi na jakiego kierowcę. Nasz pędził po głównej drodze bez zatrzymywania się i wypatrywania zwierząt. Nie tylko sam nie uczestniczył w wypatrywaniu ale nawet jak już nam sie udało to niechętnie się zatrzymywał. Po szyskiej jeżdzie głowną drogą oczywiście pł godziny na toaletę :)) (przypominam że safari zaczynało sie o 15.30 a trzeba opuścic park o 17.30. Po przedłużonym pobycie na parkingu na toaletę biegiem w szaleńczym tempie powrót drogą główną do bramy żeby do 17.30 zdążyć opuści park. Ta wycieczka to największa porażka, zwłaszcza jeśli ktoś chciał zobaczyć przyrodę! Pierwszy tydzieńzwiedzania to same świątynie i posągi Buddy. Ogólnie lot - WIELKI SKANDAL KTÓRY NEI POWINIEN BYĆ DOZOWLONY! Rainbow oszukuje z premedytacja klientów nieinformując o dwóch międzylądowaniach. klient jest poniekąd zmuszany do wydawania pieniędzy na pokładzie samolotu bo nie wolno wnieść nawet wody (przy boardingu jest jeszcze jedna kontrola i każą wyrzucić!!!) Przewodnik nie ma zaangażowania w pracę. Byle odklepać Program monotonny, w pośpiechu, dużo przerw "technicznych" na toaletę, punkty widokowe, zwiedzanie zza okna autobusu bardzo często. Wycieczka w bardzo dużym procencie odbywa się na zasadzie ze Pani przewodnik opowiada o czymś i pokazuje nam to podczas jazdy... Reasumując: wysoki koszt a niska jakość. Wielkie rozczarowanie!

    ANNA, Poznań - 04.02.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    30/33 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    A miało być tak pięknie.

    Poszczególne kategorie zawierają dokładne opisy.

    Ewa Joanna, KRAKÓW - 10.02.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    9/13 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Piękna zielona jednak zaplecze turystyczne słabo rozwinięte

    Sri Lanka to piękna wyspa jednak koszmarnie brudna co wynika z mentalności tubylców.Hotele pozostawiają wiele do życzenia,restauracje ciężko określić,bo oprócz hotelowych,to mamy tam mały wybór lokalnych knajpek.Sri Lanka również nie należy do najtańszych,średnia porcja owoców morza to około 100zł,kawa,(dobra na wagę złota)to koszt około 15zł,średniej jakości obiad 25zł.Część objazdowa wycieczki bardzo słaba i średnio ciekawa(z wyjątkiem doliny Hortona i parku Yale)Colombo widzieliśmy tylko z autokaru.Kiepski przewodnik p.Magda,której wiedza na temat wyspy jest podręcznikowa i nie zachwyca opowieściami.Hotele na objeżdzie to karaluchy,prusaki, brudna pościel i ręczniki,nie odpowiadają 3*,nie dałabym im nawet 1*.Hotele na pobycie mają lepszy standart,ale uwaga,sprawdżcie dobrze,jak duża jest plaża i czy hotel nie jest przy ulicy.Wybierając się na Sri Lankę lepiej udać się na pobyt i kupować wycieczki od tubylców,zawiozą nas wszędzie gdzie chcemy pokażą ciekawsze miejsca i za niewielkie pieniądzę np.rafting z Rainbow 125usd u tubylców 50usd.Nie kupujcie niczego w fabrykach,wytwórniach itp,do których zabierze was przewodnik w mieście można kupić wszystko taniej

    eliza - 15.01.2015

    46/60 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem