Opinie o Rovaniemi - z wizytą u Św. Mikołaja

4.9/6
(184 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.6
Plaża
4.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
5.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Transport
5.9
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Bajkowo,ale meczaco

    Agnieszka 14.12.2024

    Dzień u Sw. Mikołaja-Rovaniemi bajkowe, piękna wioska dla dzieci i dorosłych. Na pewno warta zrealizowania marzenia. Jednak co do wyjazdu samego w sobie, jest bardzo wyczerpujący. Wycieczka trwa właściwe 24h. Lot był o 5:30. Na kilka dni przed wylotem otrzymałam informacje, że najlepiej będzie się stawić 3h! przed wylotem, żeby wpłacić wymagane euro do Reprezentanta Rainbow. A ponieważ mało kto nadaje walizkę na 1 dzien, to 1h różnicy w nocy stanowi zasadnicze różnice. Fajnie jakby można było ta kwotę przelewać w euro na wskazany nr. konta, a kto chce w danym dniu płaciłby gotówka na miejscu. Sama wycieczka przebiegła bardzo sprawnie, wszystko bardzo dobrze zorganizowane, obiad przepyszny, atrakcje krótkie, ale ekscytujące. Niestety pobudka w środku nocy sprawia, że nie tylko dorośli są zmęczeni, ale dzieci też, które robią się po południu marudne i płaczliwe. Jak wylądowaliśmy s powrotem w Pyrzowicach po 23:00, to plącz dzieci nie jest najlepsza wizytówka tego wypadu. Idealnie byłoby nawet za nieco większe pieniądze mieć wylot o rozsądnej godzinie w sobotę, 1 nocleg, nawet w okolicy Rovaniemi, i powrót w niedziele tez o rozsądniej godzinie, żeby każdy w dobrej kondycji mogli pójść w poniedziałek do pracy. W końcu to ma być przyjemność, a niestety w pewnym momencie każdego dopada zarwana noc. Czy warto? Oczywiście, że warto, ale trzeba mieć świadomość, że będzie się mega zmęczonym, a dzieci tym bardziej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    4 gwiazdki max

    Tomasz 03.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Byliśmy z kilkuletnim dzieckiem. Hotel wybrany ze względu na Figloklub który się sprawdził bo dziecko chętnie z niego korzystało. Jedzenie bardzo dobre i bardzo dużo z dużą różnorodnością, obsługa bardzo dbała o porządek zwłaszcza na "stołówce", pokój również był sprzątany. Co do pokoju (był na parterze) to mamy gorszą opinię bo mieliśmy w nim mrówki i zwracając uwagę na problem Pani Rezydent powiedziała że nic nie da się z tym zrobić, bo mrówki wrócą (na szczęście były bardzo małe i nie gryzły ale przeszkadzały w spaniu i nie można było mieć nic słodkiego otwartego w pokoju) dlatego uważam że 5 gwiazdkowy hotel nie oferuje mrówek w pakiecie All inclusive. Plaża z leżakami i "zasłonkami od wiatru" kamienista więc obuwie ochronne wskazane. Hotel posiada również pokoje na wzniesieniu i dla niektórych może to być problem. Ogólnie z wakacji jesteśmy zadowoleni na 4 (poza wymienionymi mrówkami).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dobry hotel dla mało wymagających.

    Gość_sierpień_2023 12.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Zacznijmy od pozytywów: Dobre jedzenie, urozmaicone, popołudniowa pizza wyśmienita. Bardzo sprawna obsługa w restauracji. Czysto, sprawnie. Zmiana pościeli co drugi dzień, ręczników - codziennie. Pokój czysty. Możliwość dwukrotnego skorzystania z basenu ze zjeżdżalniami należącego do siostrzanego hotelu położonego ok. 500m od Maris. Negatywy: są 2 rodzaje lokalizacji pokoi - obok recepcji, basenu, baru, ale też w budynku oddalonym o około 300 m idąc w górę i ten pokój będę oceniał. Pomimo obietnic, kierowca który rozwozi gości nie dojechał. Bagaże wnosiłem pod górę samodzielnie. Pokój wyglądem przypomina raczej budynek FWP rodem z lat 80. albo hotele dwugwiazdkowe. Wystrój, kamień na armaturze, popękane kafelki na podłodze łazienki zdecydowanie poza 4 lub 5 gwiazdkami. Napoje w restauracji "mega" słodkie, sztuczne (jedzenie z kolei bardzo dobre). Plaża bezpłatna, woda czysta. Plażowe leżaki również pamiętają czasy budowy hotelu. W okolicy nie ma niczego ciekawego, brak knajpek, sklepów. Dojazd do miasta Kos trwa około 7 min autobusem miejskim, ewentualnie 1h pieszo. Wieczorne animacje - porażka. Nie polecam również wypożyczalni samochodów AutoBank zlokalizowanej tuż przy hotelu. Szef opryskliwy, obiecują a potem nie realizują umowy, doba wypożyczenia auta liczy się od 9 rano do 20 wieczorem, samochód bez portu USB, które miało rzekomo być... Skończyło się na kłótni. W wypożyczonym samochodzie nie działał hamulec ręczny a bak był zapełniony w 59%, USB brak (wypożyczalnia nie należy do hotelu i nie wpływa na jego ocenę). Podsumowując: jeśli poszukujesz hotelu z atrakcjami dla siebie, dzieci, szeroką, piaszczystą plażą, kilkoma basenami i gustownie urządzonymi pokojami, to nie wybieraj Maris. Jeśli chcesz, aby hotel był jedynie bazą wypadową do zwiedzania wyspy, wówczas jak najbardziej polecam, ale tylko osobom, które potrafią przymknąć oko na greckie, luźne podejście do życia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje Grecja

    ja1969cek@gmail.com 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Ogólne wrażenie pozytywne. Hotel ok. Łazienka wczesny gierek. Klimatyzacja głośna Jedzenie przepyszne Rezydentki z Polski bardzo miłe . Plaża kamienista.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Kipriotis Maris

    Miroslaw, Rybnik 06.08.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Tygodniowy pobyt w hotelu Kipriotis Maris oceniam generalnie pozytywnie. Polecam wynajem samochodu na jeden dzień i zwiedzenie wyspy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt sierpień 2020

    Rodzina z dzieckiem 04.01.2021

    Hotel średni, byłam w kilku miejscach w Grecji i ten na pewno nie zasługuje na 5 *. W pokoju i na tarasie pełno mrówek. Mimo dopłaty do większego pokoju z widokiem na morze- brak widoku na morze. Czystość pokoi też pozostawiała do życzenia. Przez 7 dni tylko raz sprzatany pokój i to tak że czyjeś włosy leżały na podłodze od dnia przyjazdu aż do wyjazdu. Największym problemem były nieopróżniane kosze na śmieci. Śmieci wyrzucalismy sami do koszy koło basenu bo tam obsługa dbała o opróżnianie. Problem był tego typu że nie było worków na śmieci na zmianę i raz ubrudzony kosz na śmieci czymś słodkim przyciągał rzesze mrówek. W pierwszym dniu zamknięty basen i brak wody, myślimy zdarza się wszędzie może jej zabraknąć. Gdyby nie fakt że w trzecim dniu wyjazdu wracając z calodniowej wycieczki cali spoceni i marzący o prysznicu znowu okazuje się że wody nie ma. Woda przyszła koło 13.00 dnia następnego na godzinę na szczęście wypatrywalismy jej cały czas i wszystkim udało się wziąć prysznic. Teraz Plusy: jedzenie dobre, codziennie co innego, duży wybór. Szklanki zdarzały się niedomyte w dniach, których nie było wody. Super barman przy basenie, nawet mówił trochę po Polsku. Bardzo sympatyczny. Za to chłopak z pierwszej zmiany jakby za karę stał i robił głupie miny jak myślał że nikt nie widział. W ostatnim dniu poszlismy przedłużyć dobę hotelową z racji że wyjazd był późnym wieczorem i nie chcieliśmy siedzieć na walizkach. W ramach rekompensaty za 3 dni bez wody myslelismy że obsługa da Rabat. Nic mylnego za 6h zaplacone 100 euro. Ogólnie nie 5* i nie za tę pieniądze.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jak na 5***** spodziewałem się naprawdę czegoś lepszego

    Sebastian, Katowice 06.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Trosze rozczarowany bo Kipriotis Maris nie zasługuje na 5* w mojej opinii naciągane 4*. Hotel podzielony na 3 różnie każdy sobie rzepkę skrobie niby jeden a 3 cześć w której myśmy byli bungale do rozrzucane na dość dużym terenie zapach w środku nie pomagał jakieś kadzidełka gdyby nie klimatyzacja nie dal by się wytrzymać. łózka jedna poduszeczka bardzo nie wygodna panie sprzątaczki tez nie za bardzo stawały na wysokości zadania. Na plus jedzenie bardzo dobre i zróżnicowanie na minus bar jeden mały drinki katastrofalnie barmani bez pojęcia albo chęci, leżaki przy basenie już parę wiosen miały zaś na plaży strach się na nich położyć żeby syfa nie złapać. Na plus polskie animatorki bardzo miłe i pomocne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mocno średnio

    ID. 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Przede wszystkim biuro podróży Rainbow: na lotnisku otrzymujemy kopertę z propozycjami wycieczek, terminem spotkania z rezydentem i nr autobusu. Na tym kończy się zainteresowanie biura turystami, od tego czasu należy radzić sobie samodzielnie. W hotelu- pokoje niegotowe, nikt nie wie kiedy będą, ale podatek klimatyczny skasowany. Brak jakiekolwiek wsparcia i pomocy ze strony rezydenta. Pani rezydent skupiona jedynie na sprzedaży wycieczek, niechętna do pomocy, niesympatyczna. Hotel: 5 gwiazdek to mocne nadużycie: brudna wanna, brak ręczników dla wszyskich, dostarczone po 3 dniach. Plaża: niestrzeżona, brudna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nigdy więcej last minute

    M &P 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    To był nas 6 raz w Grecji a 2 na wyspie KOS . Wakacje zarezerwowaliśmy dość spontanicznie i z tego też powodu liczba dostępnych ofert była mocno ograniczona. Hotel jakościowo zasługuje na 3*. Od początku mieliśmy sporo problemów z pokojem (mrówki, nie działający prysznic,brudne ręczniki) Obsługa generalnie bardzo pomocna i starała się od razu adresować nasze problemy jednak sam hotel jest mocno przestarzały .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel zasługuje na 3 gwiazdki

    ANNA, GDANSK 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Spędziliśmy z synem 12 dni w Hotelu . Pokoje w stulu PRL ale spoko tam tylko spalismy natomiast 3 krotnie nie posprzątano nam pokoju co za tym idzie zrovbiło nam się mrowisko ponieważ syn nakruszył, kiedy zgłosiłam to w recepcji otrzymałam spray na mrówki była to godz 23 i do godz 1 w nocy nie moglismy wejśc do pokoju ponieważ nie dało się oddychać po tym spraju musiałam sama ich ręcznikiem umyć podłogę. W hotelu 5 gwiazkowym kazano nam płacić za wodę butelkowaną 2 euro kpina. nie uzupełniano nam mydełek i szamponów oraz kawy a codziennie rano lubie sobie wypić kawkę na tarasie zanim mój synek wstał. Animacje porażka 2 razy na 12 dni były występy jeszcze się nie spotkałam z takim hotelem. Z plusów pyszne jedzenie , przepyszne lody . Jesli chodzi o leżaki to w pierwszej połowie naszych wakacji było ok , natomiast w dugiej nie było szans na poleżenie przy basenie gdyby nie znajomi to nie mielibyśmy gdzie palca wcisnąć. Ogólnie to były nasze ostatnie wakacje w Grecji .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem