Opinie o Rovaniemi - z wizytą u Św. Mikołaja

4.9/6
(184 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.6
Plaża
4.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
5.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Transport
5.9
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Najgorsze nasze wakacje

    Iwona 23.09.2024

    Wrocilismy w sobotę po 8 dniach pobytu w hotelu Kipriotis Maris. Zamawialismy pokój rodzinny z anexem i widokiem na ogród. Po dotarciu do pokoju poczulismy niesmak gdy ukazały się schody prowadzące do holu przed naszym pokojem. Holl wyglądał jak brudna piwnica. Dostaliśmy pokój nr. 454 z widokiem nie na ogród A widokiem na sklad chyba wszystkich popsutych lezakow, namiotów i różnych innych urządzeń. Ogólnie wielki bałagan i zapach zwierzęcych odchodów. Meble w pokoju miały poscierana farbę na blatach, popsuta lodowka w anexie a Łazienka to dramat. Muszla klozetowa miała tak duża ilość kamienia i ten kamień nie został do końca naszego pobytu usunięty. Zapuszczona wanna, fugi przy wannie żółte od plesni, armatura przy wannie też że śladami kamienia. Brudne ściany na balkonie. Po jednej stronie mieszkała obsługa hotelu a po drogie była pralnia w której cały czas chodziła pralka. W nocy na holu gryzly się koty które przychodziły do pralni chyba po jedzenie. Pokoj był na końcu ośrodka i żeby dojść do niego trzeba było pokonać około kilometr pod górę, do plaży była ta sama odległość a nie 150m. Mieliśmy dosyć tego pokoju dlatego wracaliśmy wieczorem żeby przebrać się przed kolacją. Mielismy opcje allinclusive ale jak poprosiłam o kawę frape to usłyszałam że muszę zapłacić 4 euro. Na dzień naszego wyjazdu zamowilismy odbiór bagażu z pokoju ale oczywiście nikt po bagaż nie przyjechał i musieliśmy ta duża odległość do recepcji pokonac na pieszo z bagażem. Na plaży też brudne leżaki. Jedzenie monotonne ale każdy coś dla siebie znajdzie. Teraz trochę plusów. Obsluga restauracji stawała na wysokości zadania. Na najwyższą pochwałę za profesjonalizm zasługuje baranka Varvara. Do miasta Kos można było dojść spacerkiem w 30 minut. Wyspa Kos przepiękna,zielona. Hotel swoje 5-gwiazdek miał chyba 30 lat temu. Hotel bardzo nas rozczarował.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kipriotis Maris

    DAMIAN, STARACHOWICE 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Kupiliśmy wycieczkę do 5 gwiazdkowego hotelu na wyspie kos z widokiem na morze ultra allinclusiv To co zastaliśmy na miejscu to była tragedia z dramatem. Pokoje PRL z widokiem na krzaki Ogólnie pokoje i łazienki nadają sie do remontu. Tzw syf. Przestańcie oszukiwać ludzi.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Niesamowity brud

    Justyna, Warszawa 20.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Nie polecam tego miejsca jeśli zależy wam na czystości. Fakt, że właściciele mogą reklamować hotel jako pięciogwiazdkowy powinien być nielegalny. Hotel jest bardzo stary – i nie byłoby to problemem samym w sobie, ale jest też bardzo brudny i pozostawiony bez opieki. Rdza w łazience, odchody gołębia (lub innego zwierzęcia) na lampie nad wejściem do pokoju, brudne ściany, czyjeś włosy obok kosmetyków w łazience, pajęcze sieci w rogach, martwe karaluchy na środku korytarza przed drzwiami czy pozostawione i niesprzątnięte soczewki kontaktowe poprzednich gości za szafką nocną. Hotel ma własną plażę, a tutaj przykładów zaniedbania mamy jeszcze więcej: rdza, bardzo stare, bardzo brudne „kapsuły” czy leżaki, o które aż boję się zapytać, ile miały lat. Jedzenie jest w najlepszym razie średnie. Nie dajcie się zwieść nazwie „all inclusive” – można wybrać tylko spośród 4 drinków, prosty spritz z Aperolem nie jest wliczony w cenę, za resztę trzeba zapłacić. Jestem całkowicie zaskoczona, dlaczego temu hotelowi udało się utrzymać te 5 gwiazdek. Powinien mieć co najwyżej 3. Straszne, okropne doświadczenie.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    TRAGEDIA i brak zjeżdzalni

    Krzysztof 11.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025

    Marketingowe oszustwo. Na zdjęciach hotelu widoczne są zjeżdżalnie ....... ale to nie jest w tym hotelu !!! Są oddalone o około 400 metrów pod górkę w innym hotelu i tylko dwa dni korzystania jest w cenie wyjazdu. Za resztę trzeba zapłacić ! W pokoju dostaniecie tylko 1 sztukę wody butelkowanej na cały okres pobytu ! (dosłownie 1 sztuka wody.....) Przekąski między posiłkami tylko 15:00-17:00 : pizza- w kolejce 10 osób, bo Pan robi dwie sztuki na 10 min., frytki i biedny hot dog. Aż smutno się na to patrzyło.......za takie pieniądze. Nieuzupełniane mydło w łazienkach przy basenie....... później wszystkie dzieci idą nakładać swoimi rączkami samodzielnie lody z zamrażarki. Basen przy hotelu czynny tylko do 18:00.....ratownik zakłada łańcuszek wokół basenu i każe wychodzić z wody ! Wieczorem nic się nie dzieje dla dorosłych........oprócz rzucaniem piłeczki pingpongowej do kubeczka i karaoke. No i komary po 20:00 na plaży....... matko ! Ogólnie porażka......pierwszy raz z Rainbow i OSTATNI !!!!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem