Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt ładnie położony, jak to często w Grecji- pośrodku niczego. Do Kos 5km,zatem albo spacerek, albo rowerek i macie co zwiedzać. Przez 7dni pobytu nikt ANI RAZU nie posprzątał pokoju ( my nie mieliśmy czy, bo ani szczotki,ani mopa..).Brudno🥲 Ręczniki raz były, innym razem nie było wcale,albo nie tyle ile powinno. Jedzenie ok,nie jakieś wysublimowane smaki,ale do najedzenia. Najlepsza mini pizza z pool baru i croissanty, no a na śniadanie świeży miód w plastach😋. Drabinka do basenu pewnie ostatecznie odpadła, bo była w fatalnym stanie,plaża nad morzem szara,zaniedbana ,bez uroku. Średnio oceniam ten obiekt,3* nie więcej. Ratownik cały czas w gotowości więc to na +. Pozostali pracownicy chyba zmęczeni sezonem. Odpoczęłam, ale efektu ła ła łi łi nie było.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Była to dla nas podróż poślubna, więc z założenia cieszyliśmy się z tego wyjazdu, lecz mam kilka uwag. - Pierwszej nocy ktoś "wkradł" się do naszego pokoju. Około godziny 23 ktoś posługując się obcą kartą wszedł do nas do pokoju. Na szczęście wyrwałem się z łóżka i spłoszyłem niechcianego "gościa", który uciekł w popłochu, zostawiając za sobą otwarte drzwi na oścież. Nie wiem jakie były intencje tej osoby. Nic z pokoju nie zginęło, ale niepewność została, tym bardziej, że hotel nie ma praktycznie ŻADNYCH KAMER! Jako Polak jestem raczej przyzwyczajony do innego standardu i w opisanej wyżej sytuacji by się przydały. Tak, to recepcja mogła tylko wylogować wszystkie karty przypisane do naszego pokoju i tyle. Pani Rezydent z biura podróży pomogła - za to dziękuję. - Jedzenie, jeżeli chodzi o smak, to wiadomo, że kwestia gustu, ale jakość pozostawała wiele do życzenia. Szczególnie mięso, które było po prostu paskudne. - Basen w dobrym stanie i czyste. - Możliwość sprzątania pokoju codziennie - obsługa bardzo miła. - Dojście na plażę super, tak samo jak sama plaża - dostępne leżaki/parasole. Jest czysto. - "wybór" przekąsek w pool parze, sprowadzał się głównie do ciasta francuskiego z 4 farszami (z reguły dostępne tylko 2) i lodów najniższej jakości (strasznie słabe w smaku). Niby była jeszcze pizza, ale gdy tylko się pojawiała, to znikała po 3min, żeby znowu pojawić się po 50min.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje przestronne ale zawodzi serwis sprzątający przez co hotel zasługuje na 2 gwiazdki może 3 ale nie na 5 Brak mydła, znikają z pokoju ręczniki by zmusić do dania napiwku
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybrałam hotel na podstawie sugestii pracownika biura i to był mój błąd. Pierwszy raz lecieliśmy z dwulatkiem i prosiłam o wskazanie hotelu z atrakcjami dla dzieci.W hotelu są dwa brodziki, a i tak maluch pływał w kole w ‚doroslym’basenie. I to całość ‚atrakcji.Płac zabaw to jedna ‚deskowa’hustawka,1 zjezdzalnia ze zbyt wysokimi schodkami i rozsypująca się , bujaczka, dla2 osób. Plaża z dużymi kamieniami i bardzo nieprzyjaznym wejściem do morza i kilkoma płytami betonowymi .Wiele starych i zużytych leżaków zarówno na płazy, jak i przy basenie. Dostaliśmy pokoj w ostatnim rzędzie na tyłach hotelu z widokiem na pastwisko z odchodami zwierząt ( słyszeliśmy w tej części tylko język polski, wiec czy ta cześć hotelu była tylko dla Polaków?) . Pierwszy raz cała dobę korzystaliśmy z głośnej klimatyzacji , bo słońce niemiłosiernie paliło prosto w okna i rozgrzewało beton ścian.Zadbany ogród jedynie w przedniej części hotelu. Brak przydzielonych kosmetyków , jak mieliśmy zawsze w innych 5* hotelach, tu stał jedynie pojemnik z mydłem. Mamy porownanie z innymi 5* hotelami również w Grecji wiec nie wiemy, jak tak staremu , z zaniedbanymi pokojamii rozsypującym się basenem hotelowi przydzielono tak wysoki standard. Sytuacje ratował miły personel łącznie z szefem kuchni oraz bardzo dobre jedzenie. Dla dziecka ŻADNYCH atrakcji, ani zajęć, wiec odradzamy ten hotel na pobyt z dzieckiem. I zdecydowanie zalecamy weryfikacje standardu hotelu, bo czujemy się oszukani. Dwa poprzednie wyjazdy z Rainbow były bardzo udane, natomiast ten pozostawia duży niesmak i wątpliwości na przyszłe wybory wyjazdów z tym biurem . Dodatkowo nie podobało mi się zbytnie spoufalenie jednego z rezydentów i zwracanie się zwrotami typu: Co tam Szefowa? Skąd taka mina?