Opinie o Rovaniemi - z wizytą u Św. Mikołaja

5.4/6
(344 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.6
Plaża
4.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
5.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Transport
5.9
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Dramat

    Weronika, ŁÓDŹ 11.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Nie wiem jakim cudem hotel ma 4.5 gwiazdki i jest tak chętnie wciskany klientom biura. Przyjechaliśmy z malymi dziećmi o 23do hotelu, (podróż zaczęła się o 14)... i czekały na nas suche kanapki na kolację bo nasza doba się zaczęła ale kolacja była do 21.30 więc się nie załapaliśmy. Po wejściu do pokoju smród kanalizacji i wilgoci. Rano okazało się że z łazienki nie da się korzystać bez wietrzenia pomieszczeń tak wybijało z kanalizacji. Brzydziły się korzystać z prysznica sedesu umywalki....zresztą zdjęcia mówią same za siebie. Brak wentylacji skutkował grzybem wokół futryn, wszystko było mokre. W szafie 5 wieszków i ani jednej półki... 4osobowa rodzina cały pobyt mieszkaliśmy na walizkach. Doplacilismy za hotel ze względu na aquapark który działał przez 3-4h dziennie. Dzieci zjeżdżały po suchych zjeżdżalniach robiąc sobie krzywdę. Z tych 4h przez połowę jeszcze odcinało prąd w hotelu więc nie działały atrakcje ani klima. Internetu brak. Występy w hotelu co wieczór przerywane brakiem prądu. Jedzenie smaczne i różnorodne.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Słabe 3*** a w katalogu Rainbow 4****

    Artur, Bielsko-Biała 28.06.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety nie jest to obiekt z katalogu Rainbow, zdjęcia nie oddają rzeczywistości obiektu. 70% obiektu to stare pokoje pamiętające lata 90 ubiegłego wieku, łóżka a raczej leżanki w pokoju to standard taniego kempingu , łazienka również standard kampingowy niżeli hotelowy który w opinii Rainbow wynosi 4* co niestety jest dalekie od rzeczywistości za pokoje w standardzie prawdziwych 4* dopłata 40 Euro za dobę. Sprzątanie pokoju ogranicza się do umycia podłogi i wymiany ręczników, ogólnie jest problem z czystością w obiekcie np. w trakcie naszego pobytu zbita szyba z łazienki potrafiła leżeć na trawniku 7 dni (nawet ogrodnik kosząc trawnik ominął szybę i kosił dalej i tak 2 razy). Papierki i śmieci potrafią leżeć w tym samym miejscu kilka dni. Leżaki na basenie i plaży stare i zdezelowane, dziurawe i wręcz brudne. Plaży brak, są podesty do wejścia bezpośrednio do morza. Największą wadą w obiekcie w naszej ocenie jest system żetonowy, tak żetonowy :) masz żeton dostaniesz napój na basenie a jak nie masz żetonu to nie dostaniesz picia, przy zameldowaniu dostajesz tyle żetonów ile jest osób w pokoju w naszym przypadku 4 szt za kaucją 8 euro i tak sobie nosisz żetony przy sobie żeby wymienić na kubek z napojem a jak zapomnisz żetonu to wracasz tam gdzie je zostawiłem i tutaj oczywiście Rainbow nie daje żadnej informacji żeby zabrać ze sobą na wakacje kąpielówki z kieszeniami ;) albo sakiwkę na żetony. Tak naprawdę system żetonowy to nic innego jak przeniesienie odpowiedzialności za odpady na konsumenta bo jak nie oddasz kubka to nie dostaniesz żetonu ;) może i eko ale raczej eko-nomia niżeli ekologia ;). Żeby nie było samych wad to wyjasnie dlaczego zamiast oceny 6 daje 2, daje magiczne 2 ponieważ obsługa zarówno w restauracji jak i przy barach daje z siebie 10000% żeby goście czuli się w tym syfie komfortowo chociaż nie jest to obiekt z katalogu i wielki szacun dla załogi z barów i restauracji bo inaczej byłby dramat a tak jest tylko syf +.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    335

    Warto zobaczyć; Nie warto przepłacać.

    Tomek 05.12.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Kierunek WARTY zobaczenia i przeżycia. Bardzo ROZCZAROWUJĄCE natomiast podejście Rainbow. 1. Cena na stronie głównej to tylko CZĘŚĆ kosztu całkowitego. Dodatkowo jest obligatoryjna opłata w wysokości 230 euro, co może stanowić nawet 40% kosztu wyjazdu. Informacja o tym podana jest w nieeksponowanych miejscach, co sprawia, że to to, co widać na stronie głównej oferty i reklamach to zwykły clickbait (jeżeli opłata jest obligatoryjna - powinna być od razu wliczona w cenę podaną w komunikacji); 2. Obligatoryjna opłata dodatkowa obejmuje jazdę reniferami, jazdę husky, ceremonię przekroczenia koła oraz lunch. To wszystko za 230 euro… w Rainbow. Na miejscu: jazda reniferami to 18 euro (dorosły) / 14 euro (dziecko), husky to 30 euro (dorosły) / 15 euro (dziecko), ceremonia to 10 minut imprezy, które pewnie cenowo kształtuje się jak podobne atrakcje w wiosce, lunch wg ceny na stronie restauracji za lunch to 14,5 euro (dorosły) i połowa za dziecko (wg cen z karty wyszło by jakieś 40-50 euro / os. Daje to maksymalnie 130-150 euro / osoba. Versus 230 euro w Rainbow. Na miejscu dzieci zapłaciłyby stawki dziecięce. W Rainbow wszyscy płacą tyle samo. 3. Porównując ceny lotów historia wygląda podobnie. Wszędzie jest taniej (a transfer, o którym mowa w R to… pokonanie odcinka 3,2 km; taksówką kilka euro) 4. Rola pilotów (jakkolwiek bardzo sympatycznych) ogranicza się do kilku minut instruowania gdzie co jest… czyli opowiadanie mapki, która jest na wejściu do wioski. Byliśmy 4.12 - czyli na Mikołajki. Swoje odstać każdy musi do Mikołaja. Do pozostałych atrakcji umiarkowane kolejki. Brak zatem jakichś szczególnych usprawnień ze strony biura czy pilotów. Podsumowując: w mojej opinii z dziecięcej przygody, jaką jest odwiedzenie Św. Mikołaja - biuro zrobiło sobie sposób na upychanie dodatkowej marży. I tak jak we wstępie: warto zobaczyć wioskę; duuuuuużo taniej można to zrobić nie zostawiając lwiej części opłat u pośrednika.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Uwaga standard, góra 2*

    Rafał 26.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    4.5 gwiazdki według Rainbow to kpina z klientów. Max 2 gwiazdki według mnie. Wystrój pokoi i łazienki to istne lata 80. Remontu nie było tam od przynajmniej 20 lat, łazienki zniszczone zaniedbane, śmierdzące, brak ciepłej wody w kranach przez większość wyjazdu. Cała infrastruktura także bardzo zniszczona poczynając od basenów i zjeżdżalni a kończąc na części wydzielonej dla dzieci (wygląda jak Prypeć po Czarnobylu). Jedyne plusy to świetna zawsze uśmiechnięta obsługa. O drinkach nie będę pisał bo jak to na All-u były fatalne, nie da się pić tych słodkich ulepków z minimalną ilością alkoholu, normalne drinki min 5 euro.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem