Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sycylia- piękną i niezwykla wyspa, program wycieczki- ciekawy, przedstawiający najważniejsze miejsca Sycylii, organizacja- i tu zaczyna się problem ! Od momentu przyjazdu w porannych godzinach do ośrodka Villaggio Turistico Europeo pani pilot zaproponowała zmianę podróżnej garderoby na placu obiektu bez możliwości przebrania się w odosobnieniu. Ludzie otwierali walizki na ziemi szukając klapek, lżejszej odzieży. Mało to eleganckie i nieco krępujące. Na spotkaniu dowiedzieliśmy się, że domki będą przydzielane od 14,00 a w tym czasie możemy sobie sami pojechać do Katani bądź skorzystać z plażowania (wejscie na plażędo godz. 18.00 platne 10 €/os., oo 15,00 polowa kwoty) . Przydzielone domki były różne. Ja trafiłam na przyzwoity z działającym sanitariatem i klimatyzacja choć wiem, że zdążały się różne problemy i z czystością i dzialajacymi sprzętami. Posiłki w ośrodku to żenujaca walka o kawałek chleba nie koniecznie świeżego. Kto pierwszy ten lepszy. W pierwszym dniu dostaliśmy surowe jajka 😄 śmieszne ale prawdziwe. Ot, obsługa się zapomniała i nie ugotowała! Sam objazd autokarem z niewydolną klimatyzacją lub złośliwym kierowcą który jej nie włączał. Dopiero po kilku dniach i ostrych rozmowach z panią pilot nagle warunki jazdy się polepszyły. Niestety, jaki pilot taka organizacja! Pani Ania dała się poznać jako osoba niekompetentną, bez przygotowania i odpowiedniej wiedzy. Na temat obiektów przekazywała zdawkowe informacje czytane z tableta przekręcając i tak nazewnictwo że sam kierowca ją poprawiał. Jak już mówiła to co bez zainteresowania z denerwującymi przerywnikami yyyyyy, hmmm nie wnosząc zupełnie ani wiadomości ani istotnych informacji. Na temat wieczoru sycylijsciego oraz degustacji win piza tym, że są i można z nich skorzystać nie dowiedzieliśmy się nic co też zaskutkowalo niskim zainteresowaniem i brakiem realizacji imprez. Sytuację ratowali przewodnicy lokalni szczególnie Polscy, którzy w sposób ciekawy, a wręcz bajeczny opowiadali o odwiedzanych przez nas miastach i obiektach. Niestety przy anglojęzycznych przewodnikach pani Ania psuła przekazywane informacje mając problemy z tłumaczeniem tym samym przekazywała ucięte, nie pełne treści. Sama wycieczka była piękna, ale nie z takim pilotem. Jedna osoba, a potrafiła zepsuć urlop wielu turystów. Szkoda, bo dotychczas wszystkie wycieczki na których byłam a było ich 15 były super zorganizowane. Rainbow zbyt zaczyna oszczędzać i na noclegach i na obsłudze, a to niestety uderza bezpośrednio w nas, użytkujących. Pozostaje niesmak i nadzieja na poprawę.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo słabo.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
O ile program wycieczki i organizacja objazdu był bardzo dobry to warunki pobytu w hotelach były fatalne. Hotele stare, zaniedbane. kiepskie wyżywienie, często usytuowane gdzieś na odludziu lub przy autostradzie, najbliższe sklepy w odległości paru kilometrów. Mieliśmy niemiłą przygodę, że zatrzasnął się sejf w pokoju i zostaliśmy bez paszportów i pieniędzy. Pilotka wycieczki dość obojętna na problemy hotelowe.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sprzedawcy RAINBOW nie chcą poinformować w jakim hotelu sa noclegi. Położenie hotelu na uboczu bez możliwości dojazdu do pobliskiego miasteczka, jest wielkim rozczarowaniem. Do miasteczka można zejść z góry i potem wejść ale brak chodników powoduje ze kreta droga robi sie niebezpieczna dla życia . Stojący wazon z kwiatami na drodze, świadczy ze ktoś stracił życie. Natomiast dla niektórych starszych osób ,droga jest nie do pokonania. Dzień przyjazdu stracony, taksówek nie ma w miasteczku a hotel nie dysponuje busikiem stoi zepsuty., komunikacji miejskiej brak. Zamówienie taksówki z Catani według rezydentki kosztuje 80 euro za przejechanie 2 kilometrów w dół a co z podjazdem pod górę? Jedzenie w hotelu bardzo skromne delikatnie mówiąc a niestety nie ma innych alternatyw, bo hotel leży z dała od konkurentów. Cztery noce w hotelu ze skromnym jedzeniem, przyćmiewa uroki wycieczki. Następne dwie noce znowu w okropnym miejscu,z jeszcze gorszym wyżywieniem. Ostatnia noc w pierwszym hotelu tak jakby nie było hoteli w pobliżu lotniska. Co do zwiedzania to za mało czasu na Catanie tylko godzina i to na bazar ale nie wszyscy jadą tysiące kilometrów żeby oglądać bazary. Mało czasu na Palermo, tylko 3 godziny, mało czasu na Taorminę natomiast dużo czasu poświęca sie zwiedzaniu kościołów w małych miejscowościach. Po 3 godzinach w Palemo cały dzień jazdy do odizolowanego hotelu z dała od miasteczka i lotniska tak jakby nie można było zorganizować lotu powrotnego z Palermo. Żyjemy w 21 wieku, trzeba usprawniać organizacje wycieczek a nie męczyć ludzi za ich własne pieniądze. Ten człowiek, który organizuje taka wycieczkę musi mieć stronie ograniczone horyzonty i powinien sam skorzystać, ze swojego dzieła żeby na własnej skórze poczuć wszystkie mankamenty. Wycieczka poza zwiedzaniem, powinna zostawić przyjemne doznanie ale u mnie zostawia zdecydowana niechęć tym bardziej ze na objazdowe w Dubaju wybrane hotele tez były na uboczu a zamiast zwiedzić LUWR w ABU DABI zwiedzaliśmy bazary. To daje do myślenia czy wycieczki objazdowe zadawalającej uczestników czy tylko ORGANIZATORÓW.