Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki spełniony w 100%. Pilotka Paula to osoba z wielką wiedzą, która świetnie spełnia sie w swojej roli, tylko dzięki niej ten wyjazd nie zaliczę do kompletnie nieudanych. Zakwaterowanie w hotelu Brillant kompletnie nie spełnił naszych oczekiwań. Hotel Brilant serwował nam nieświeże jedzenie. Podanego nam dwukrotnie surowego kurczaka nawet po zgłoszeniu tego obsłudze. Ponadto porcja była jak dla niemowlaka. Bez warzyw, bez makaronu. Warto również wspomnieć o czasie oczekiwania na danie - ok. 60 minut. Na jedzenie do śniadania należało czekać również po kilkadziesiąt minut. Brak owoców, jakiekolwiek ciastka. Ser, jajko i parówka - to całe menu przez tydzień. Resztki pomidora i kawałek ogórka to luksus o który trzeba było walczyć. Bo później nikt nie dokładał. Śniadania były serwowane w godzinach 8-10, lecz kiedy o 9 schodziło się na śniadanie talerze świeciły pustkami. Po dopominaniu się obsługa dokładała po kilka cząstek pomidora czy sera, co powodowało sytuację że kto pierwszy podbiegł ten miał co jeść a inni dalej musieli czekać. Brak ekspresu do kawy, w zamian podany napój kawopodobny, w małym dzbanuszku, której ciagle brakowało. Kawę trzeba było dodatkowo dokupować, a w pokoju brak zestawu do parzenia kawy. W ramach pakietu śniadaniowego przed wyjazdem do Teth dostaliśmy kanapki z frytkami z poprzedniego dnia w środku. Pokój nie był sprzątnięty ani razu. Zalana łazienka przy braku kabiny prysznicowej i bez sprzątania serio? Popsuty zamek w łazience, brak papieru toaletowego, brak mydła. Pomimo zgłoszeń zarówno do recepcji jak i do opiekuna naszej wycieczki nie były również wymienione ręczniki. Pilotka sama wydala nam ręczniki. o wszystko sie trzeba bylo upominać i kłócić co i tak nie dawało gwarancji sukcesu. Wysyłać ludzi do takich hoteli to jest wstyd. Proszę lepiej sprawdzać hotele do których wysyłają państwo swoich gości, ponieważ nie wpływa to na dobrą opinię biura. Nie zrozumiałym dla mnie jest fakt czemu jedna wycieczka, która płaciła tyle samo została ulokowana w dwóch hotelach o zupełnie innych standardach. Część wycieczki ulokowana obok w hotelu Besa mieli codziennie na łóżku ręczniki składane na wzór łabędzi a my musimy walczyć o czyste ręczniki? Chyba nie tak to powinno wyglądać. wybrałam wycieczkę zorganizowaną przez biuro podróży żeby odpocząć i nie martwić się niczym. No niestety, przeliczyłam się.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem zawiedzona zakwaterowaniem . Część grupy była w pięciogwiazdkowym hotelu Rafaelo z dostępem do basenu , animacji , a my w apartamencie , gdzie wymeldowanie było o 10.30 , przez cały okres czasu nie było wymiany ręczników , nie był uzupełniany papier toaletowy ani inne płyny do mycia. Nie wiem na jakiej podstawie był podział grupy . Sądzę , że wszyscy płaciliśmy jednakowo .