Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na warunki kubańskie hotel jest naprawdę okej - bardzo duży teren, zadbany ogród z palmami, które idealnie wpasowują się w karaibski krajobraz. Obiekt jest zlokalizowany przy pięknej plaży - w słoneczny dzień turkus wody naprawdę zdumiewa. W maju nie mieliśmy żadnych problemów z dostępnością leżaków. Baseny nie są oblegane, ale kto mając dostęp do takiej plaży w ogóle myśli o basenie ;) Z plaży widoczne są spektakularne zachody słońca, które można podziwiać z huśtawek (insta friendly :)). Pokoje swoje już przeżyły, ale nie jest najgorzej. Są przestronne i codziennie sprzątane (napiwek = lepszy serwis). Jedyny minus to nieco zbyt zużyte prześcieradła i ręczniki. Jedzenie w restauracji smaczne, wybór dość spory - w porównaniu do hoteli na objazdówce naprawdę nie ma co narzekać. W trakcie pobytu codziennie można było dostać świeżo wypiekaną pizzę. Dwa razy pojawiło się nawet sushi. Jeżeli chodzi o atrakcje to jest ich całkiem sporo - codzienne wieczorne show (taniec, śpiew, akrobacje, itp.), animacje na plaży czy wypożyczalnia sprzętu wodnego (kajaki, rowerki, rejsy katamaranem). Podsumowując - cały szkopuł w tym, by nie nastawiać się na luksusy rodem z egipskich czy tureckich kurortów. Kuba ma swój wyjątkowy klimat. Nawet w najczystszym hotelu możesz spotkać karalucha a w barze może zabraknąć mięty do mohito, ale czy to jest powód, by rezygnować z wakacji w karaibskim raju?? ;)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Iberostar Laguna Azul zatrzymaliśmy się na chwilę ( dosłownie pełne trzy dni) po wycieczce objazdowej po Kubie. Hotel bardzo duży. Mieliśmy rezerwację w pokoju z widokiem na morze i na wyższym piętrze. Na naszą prośbę zakwaterowano nas w budynku z windą. Pokój był duży - 2-osobowyz dostawką, Na ostatnim piętrze, z centralnym widokiem na infrastrukturę hotelu i ocean. Łazienka duża, z trójkątną wanną. Duży balkon. W pokojui łazience było czysto. Ręczniki białe, bez plam, czyste. Pościel również. W łazience suszarka. zestawy małych kosmetyków. W pokoju zestaw do kawy, herbaty, żelazko, deska do prasowania, nieodpłatne napoje w barku. Do wielkości i czystości pokoju nie mamy żadnych zastrzeżeń. Bardzo ładne duże lobby, w którym wieczorami można było posłuchać dobrej muzyki. Ładne baseny. Snack bary kiepskie. Największe wzięcie miał bar przy basenie. Bardzo ładna szeroka, piaszczysta plaża. Ocean ciepły. Niby dużo leżaków pod parasolami, ale jak przyszło się trochę później to trudno znaleźć było coś wolnego. Miejsca zwalniały się koło pory obiadowej. Teren hotelu zadbany, Chociaż windy w budynku głównym zaniedbane . Jedzenie w głównej restauracji nieciekawe jakościowo. Najlepsze mango, grejpfruty, biała kapusta, zielona papryka, białe twarożki, niektóre ryby oraz makaron z owocami morza. Obsługa wszędzie w porządku. Z restauracji tematycznych nie korzystaliśmy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podupadający hotel ale blisko plaży i z przyjaznym personelem Czasem brakowało mleka do kawy- jak to na Kubie Kolejki do posiłków Ograniczone napoje Zdecydowanie za dużo gwiazdek
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Infrastruktura hotelu, baseny i ogród w porządku. Słabe kolacje. Pokoje czyste, ale wymagają odświeżenia.