Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu spędziliśmy 3 doby po objeżdzie i praktyce z innych hoteli / także z all inclusive / , drugiego dnia super jedzenie , uzupełnianie przed skończeniem , bardzo miła aż nie naturalnie obsługa rozdająca pisemne oceny i dbająca by wróciło to do ich kieszeni ........jak się wieczorem pokazało była kontrola z Iberostara !!!! Następnego dnia typowa Kuba czyli .....czekanie na tipy , dłuższe kolejki / szczególnie na plaży / Pokoje mają swoje lata a w lobby makieta hotelu jeszcze ze starą nazwą , w restauracji włoskiej dostępne typowe dla tej kuchni dania czyli : wołowina i brownie !!! Cóż czas się tu zatrzymał........
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy z partnerką i 1,5 rocznym dzieckiem w tym hotelu 10 dni.Varadero niema przed nami tajemnic, z ciekawości oglądałem na miejscu większość hoteli z oferty Rainbow.Hotel oceniam na 4 gwiazdki i to nawet biorąc pod uwagę niski standard Kubański.Jest to miejsce godne polecenia młodym jak i starszym osobą z dziećmi lub bez.Stosunek ceny do oferowanego wyżywienia, animacji oraz samego hotelu uważam za dobry.Jeśli zależy Ci na luksusowym i nowym hotelu, zdecydowanie wybierz inny, polecam sąsiadujący Grand Memories. Podstawowa zasada - KUBA to nie miejsce dla ludzi którzy chcą wypoczywać w super hotelu, takich tu praktycznie niema. Zdjęcia hotelu z czasów świetności, teraz wygląda sporo gorzej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Pokoje dla Polaków w jednym (ustalonym) skrzydle Hotelu (informacja z recepcji). Szybko było jasne dlaczego. 2. Restauracja kubańska niedostępna (w ofercie dostępna). 3. Jeden z barów przy basenie jak również sam basen niedostępne - koszt 20Eur/dzień (w ofercie wszystkie dostępne). 4. Część dzienna - sofa w stanie tragicznym. 5. Mini bar nie uzupełniany (tydzień latania z reklamacjami - czasem z reakcją). 6. expres do kawy tydzień przed powrotem zabrany na amen. 7. Jacuzzi owszem, w niesamowitych przeciągach i z lodowatą wodą (nawet obsługa SPA mówiła, że nie zdrowo tam się relaksować)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kuba się nie zmienia