Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W chwili obecnej Hotel nie powinien być oferowany klientom przez szanujące sie biuro podróży. Hotel jest praktycznie pusty a w związku z tym usługi są na bardzo niskim poziomie. Jedzenie jedynie w restauracji gdzie brakuje podstawowych artykułów i nie do oonca ma to związek z sytuacją gospodarczą Kuby.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby nowy a zaniedbany słaba obsługa jadło do kitu brak bufetu i innych reklamowanych rzeczy jak obiadów ala card różnorodności posiłkow otwartych restauracji przy plazy i sprzetu wodnego oraz ciepłej wody i zmiany renczników o braku uzupełniania barku pokojowego zal wspominac, a zgłaszane skargi jak kamień w wode bez echa
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zaniedbany i sprzedany włoskie sieci. Hotel zaniedbany. Serwis "All" nie istnieje. Piękna plaża i czysty pusty basen. reszta to tragedia.