Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o biuro - pierwszy i ostatni raz lecimy z Rainbow. Kilka dni przed wylotem dostałam SMS, ze dostałam informacje na maila i proszą by go sprawdzić. Niczego nie dostałam( w spamie,koszu,itd) po czym oczywiście zadzwoniłam do biura, a Pan jakby nie wzruszony cała sytuacja informuje mnie, ze widocznie lot z Poznania został anulowany(!).. pytam jak to? Co się stało? Dlaczego nikt mnie nie poinformował? Pan mówi, ze wysłali maila, ale ja odpowiadam, ze niczego nie dostałam. Uważam, ze jeśli chodzi o tak droga wycieczkę, to wypadałoby się pofatygować i zadzwonić do klienta z taka informacja, bo rozumiem, ze takie sytuacje się zwyczajnie zdarzają. Jeśli chodzi o dalsza cześć tej całej sytuacji to Pan mówi do mnie - proszę wybrać szybko inny termin z podanych 3 i jeśli się uda, to nie trzeba będzie dopłacać różnicy, aaale proszę zrobić to szybko, bo miejsca uciekają i wtedy wycieczka zostanie anulowana. (!!) oczywiście miałam kilka godzin na decyzje czy ja i mój partner możemy wybrać się na wakacje tydzień wcześniej i lecieć nie z Poznania(jak było początkowo w umowie) tylko Warszawy, ale po tych kilku godzinach mogło nie być już miejsc ( jak powiedział Pan;)) takze Proszę Państwa cyrk ma kółkach. Nigdy więcej z tym biurem - z tego co mi wiadomo to kilkanaście innych osób z pokładu samolotu miało dokładnie te sama sytuacje - a kilka osób niestety straciło na tym finansowo.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
15-23 listopad - pogoda super, nie za gorąco nie za zimno w hotelu wiele basenów, bardzo dużych, nie ma problemów z leżakami na główym basenie wiele animacji i gier na innym basenie (z 200m dalej) spokojnie bez muzyki jedzenie bardzo rozmaite na plażę można dojechać meleksem, choć pieszo jest tam tylko 10 min bary nieprzepełnione, gdy robi się większa kolejka przychodzi barman do pomocy by ją rozładować pokoje duże, skromne, ale czyste, codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane, mini bar za darmo na terenie hotelu codziennie pokaz deflinów codziennie w ramach rozrywki przeróżne pokazy pracownicy bardzo mili i uśmiechnięci szczerze polecam !!!!!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zima w temperaturze 30 st. C to pozytywne doświadczenie. Jakość hotelu, czystość, obsługa oraz gastronomia na najwyższym poziomie. Łatwość dostępu do udogodnień hotelowych. Menu oparte na rybach i owocach morza. Nie brakowało też oferty dla "mięsożerców". Jednym słowem Najlepsze Wakacje Ever !
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo fajny, dobrze zorganizowany, rozłożony na dużym obszarze po którym można przemieszczać się meleksami. Piękna egzotyczna roślinność, biegające zwierzaczki, czyściutko, obsługa bardzo życzliwa. Jedzenie wspaniałe, rozmaite drinki z alkoholi z górnej półki zwłaszcza w lobby gdzie serwują świetną kawkę. Animacje bardzo ciekawe zwłaszcza wieczorne występy na głównej scenie. Kolacje la carte warte skorzystania, polecamy peruwiańską . Pokoje dość obszerne ale wymagają już odświeżenia, co dziennie sprzątane, wymieniana pościel i uzupełniana lodówka w piwo, napoje i wodę .Duży basen z pool barem , basen dla dzieci, fajna strefa ciszy z jacuzzi . Plaża piaszczysta ale dość mała z barem, wejście do morza bez butów mało komfortowe.