Opinie o El Mouradi Djerba Menzel

Kategoria lokalna: 4

4.5/6
(8 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    45

    I love Djerba

    WIKTORIA, SYCOW 17.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Z calego serca polecam udać sie chociazby tak jak ja w październiku! Cena zdecydowanie nizsza niz w sezonie, obsługa życzliwa, prywatna plaża, a co najwazniejsze animatorzy którzy zadbają bys sie nie nudzil!Widoki cudowne, ktore zostana w pamięci na dlugo. Jesli chodzi o pogodę to okolo 27 stopni, wiec jak najbardziej na TAK! ❤️ Byly to moje pierwsze wakacje za granica i na pewno w przyszłym roku znow widzimy sie z RAINBOW!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Czerwiec 2024

    CZESLAW, LAPY 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd udany, kompleks hotelowy robi ogromne wrażenie, otoczenie wokół z dużą ilością zieleni, baseny i morze w zasięgu ręki, jedzeniem urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam ten hotel dla osób w każdym wieku.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wczasy w Tunezji

    MALGORZATA, Piekary Śląskie 23.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wrażenia ogólne bardzo dobre.Hotel średni ale dużym plusem są baseny i otoczenie w około.plaza piaszczysta bardzo blisko hotelu.Super sprawa to basen ze słoną wodą w zasadzie przy plaży. Jedzenie bardzo dobre, obsługa miła.wyjazd bardzo udany

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Zaliczamy do udanego

    Asia z rodziną 26.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Wyjazd zaliczamy do udanego chociaż pierwsze godziny były NIECIEKAWE. Hotel ma wiele do życzenia ale wszyscy się starają , jedzenia nie brakowało i było go bardzo dużo, praktyczne od śniadania do późnej kolacji. Pokoje sprzątane codziennie bez zarzutu - należy upominać się o swoje. Bardzo dużo animacji, animatorzy bardzo się starają aby nie było nudno od rana do późnego wieczoru - to duży plus dla tego miejsca. Okolica fajna i spokojna oraz w miarę blisko od lotniska. Biuro podróży Rainbow dla Was 10 jesteście bardzo dobrze zorganizowani zarówno tu w kraju jak również poza granicami. Polskojęzyczni rezydenci od pierwszej do ostatniej godziny podróży dbają o komfort psychiczny klienta.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Udany wyjazd

    MARIA, RADZIWILLOW 09.08.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Położenie hotelu bardzo dobre, tuż przy dwóch plażach, piękne widoki. Odpowiednia ilość basenów, tylko za mało leżaków przy basenie ze słodką wodą. Pokój czysty, sprzątany codziennie. Trochę kłopotliwy brak lodówki, przydałaby się, aby chłodzić wodę i napoje, obiecano nam, że dostarczą już pierwszego dnia, ale lodówki nie mieliśmy przez cały pobyt. Jedzenie smaczne i urozmaicone, ale czasami brakowało naczyń i obsługa nie była zbyt miła, np. domagała się napiwku za przyniesienie ciągle brakujących sztućców czy za połączenie stolików na czas posiłku- byliśmy liczną grupą. Rozmowa z managerem pomogła, potem kelnerzy traktowali nas lepiej. Wybraliśmy się na dwudniową wycieczkę na Saharę, było warto. Szkoda tylko, że trafiła nam się jako przewodnik pani Wanda, która miała sporą wiedzę o Tunezji, ale przekazywała ją w tak nudny i męczący sposób, że próbowaliśmy jej nie słuchać i odsuwaliśmy się od niej. Wtedy pani Wanda zwracała nam uwagę i można było poczuć się jak w szkole…Marudziła, że nie słuchamy, a to takie ciekawe…Poza tym dawała nam mało czasu na samodzielne oglądanie, zwiedzanie, twierdząc, że nie ma na to czasu, a zaraz potem zatrzymywaliśmy się na długo przy sklepiku czy barze, chociaż nie było takiej potrzeby. To było irytujące. Na początku próbowaliśmy przekazać nasze spostrzeżenia pani Wandzie, ale je z uśmiechem zbagatelizowała a potem po prostu ignorowała nasze prośby czy pytania. Pani Wanda to najsłabsze ogniwo wycieczki fakultatywnej, dlatego postanowiłam poinformować biuro o jej pracy i stosunku do klientów. Dodaję, że piszę w imieniu grupy 9-osobowej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Czerwiec 2023

    Andrzej, Otwock 12.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Utrudnione wejście do morza .Ogromne ilości pływających wodorostów. Hotel stary w remoncie. Część wyremontowana. Na balkonie stolik bez krzesełek (w pokoju też ich brak).Zepsuty sejf. Pusta szafka po lodówce. Wyżywienie urozmaicone. Bardzo miła obsługa. Zapomniano po nas przyjechać na opłaconą wycieczkę. Utrudniony kontakt z rezydentem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Hotel dobry

    Katarzyna 10.09.2022

    Hotel jak na standardy Tunezji dobry.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie zgodne z prawdą

    Arkadiusz, --- 02.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel Stary w miarę czysto w korytarzu zdarzyły się dwa karaluchy Hotel potrzebuję remontu jedzenie ujdzie ale codziennie to samo problem z napojami cały pobyt ratują ludzie od Animacji brak pokoi po renowacji które wykupiliśmy po przyjeździe okazało się że takie nie istnieją narazie zdjęcia są z bungalow na stronie a nie z pokoi

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem