Opinie o Yadis Djerba Thalasso & Spa

5.0/6 (30 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
30 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel dla niewymagających

    Pokoje zużyte, łazienki w bardzo złym stanie. Mrówki w pokoju. Infrastruktura hotelu oraz ogród bardzo zadbane. Plaża jak na zdjęciach, jedzenie o drinki bez szału. Gośćmi hotelu w 80% są Włosi i Francuzi i wszelkie atrakcje są im dedykowane.

    M&M&M - 01.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt od 17.10 - 24.10

    Pobyt udany, niestety nie podeszło nam wyżywienie. pokój ok, łazienka potrzebuje remontu. Z największych plusów to darmowe leżaki na plaży, Morze ciepłe, basen zewnętrzny nie podgrzewany, ale jakiś urok na pewno ma te miejsce ☺️

    Dominika, Jaśkowice - 25.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Mieszane odczucia z wyjazdu...

    W Yadis hotel bylismy 7 dób hotelowych. Nasz lot byl przesuwany, pozniej opozniony i finalnie do hotelu dotarlismy po godz. 1 w nocy. Pierwsze 3-4 dni hotel zrobil na nas dosyc pozytywne wrazenie. Lobby hotelowe przy recepcji eleganckie, klimatyzowane, personel na recepcji mily i pomocny. W hotelu jest bardzo duzo pokoi, rozgalezione korytarze, na poczatku troche mozna bladzic. Widok u pokoju mielismy na morze, chociaz morze jest daleko i byl to bardziej widok na ogrod. Plus taki ze nasz pokoj byl bardziej na koncu, dlatego bylo spokojniej, chociaz muzyke z hotelu i innych hoteli slyszelismy do bardzo poznej godziny. Korytarze nieklimatyzowane, zaduch i zapach stechlizny, przez stare dywany. Pokoj sam w sobie w porzadku, duze wygodne lozko. Lazienka stara, wymagajaca remontu. Klimatyzacja chlodzila chociaz na drugi dzien czasami smierdzialo z niej jak z toalety i musielismy ja wylaczac. Plus dla Pani sprzataczki. Restauracja w porzadku, niby duzo jedzenia a niby nic... jedzenie sie powtarzalo. Kelnerzy na zewnatrz restauracji mili, chociaz mozna bylo zauwazyc faworyzowanie niektorych gosci. Pan rezerwowal dla nas stolik na sniadanie, obiad i kolacje. Basen w porzadku! Ogolnie stoi zakaz rezerwowania lezakow, ale do godziny 7 byly juz wszystkie zarezerwowane i staly zajete przez reczniki nawet do godziny 13... Bar i kelnerzy przy basenie super mili! Wielki Plus! Bar w hotelu, czynny 24 h na dobe, troche gburowaty kelner. Dla jednych mily, dla innych chamski. Restauracja Alcazar ala carte, grobowa atmosfera... ale jedzenie ok, chociaz moje musialam reklamowac bo na talerzu znajdowal sie wlos. Nikt nie mowil po angielsku i niemiecku. Personel w tej restauracji porozumiewal sie po francusku. Plaza ogolnie tragedia. Bagno, niesprzatana (jeden dzien bylo posprzatane), pelno naciagaczy na wycieczki, przejazdzki wielbladem, koniem (za 50 Euro! ostatecznie zaplacilismy 25 Euro), kupy zwierzat na plazy, zapchlone psy. Kawalek dalej rura, z ktorej splywaly scieki z hotelu do morza Nasz przedostatni dzien przed odlotem to katastrofa. W poludnie na plaze przyszlo pelno sprzedawcow i wyrzucili przynajmniej 10-15 ludzi z lezakami zajmujac miejsca pod parasolem. Na moja skarge w recepcji, Pan sprawial wrazenie zdziwionego ta sytuacja i zapewnial wyslac ochrone. Ostatecznie wszystko bylo ustawione... zadnego Respektu. mozna bylo to inaczej zorganizowac i wczesniej odgraniczyc czesc dla sprzedawcow niz wyrzucac ludzi z dziecmi spod parasoli gdzie kazdy szukal cien ze wzgledu na dzieci. Przekaski przy basenie to od 15 do 17 nalesniki za ktorymi trzeba bylo stac w sloncu z 15 minut. Porazka! Animacje od Bravo w kolko te same. Przed odlotem o 5 w nocy zalewalo korytarz na naszym pietrze.

    Dagmara, Niemcy - 26.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wspaniałą obsługa rezydenta

    Hotel Yadis nie spełnił naszych oczekiwań , jednak opieka Pani Ingi , jej profesjonalne oraz indywidualne podejście do klienta, sprostanie wymaganiom oraz niepozstawienie żadnych pytań beż odpowiedzi zrekompensowało pobyt, wyrazy szacunku dla wspaniałej rezydentki Pani Ingi oby Rainbow miało więcej takich odpowiedzialnych pracowników , Marek

    MAREK, BIELSKO-BIAŁA - 06.11.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    15/31 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem