Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyjazd bardzo udany.Program objazdu spełnił moje oczekiwania.Przemieszczaliśmy się bardzo sprawnie,a program został w całości zrealizowany. Hotele na objazdówce były przyzwoite.Jedynym mankamentem,to brak owoców /oprócz jabłek/ do posiłków.Pilot przekazywał nam dużo wiadomości. Jeśli chodzi o hotel na wypoczynku,to byłem mile zaskoczony. Golden Tulip zaskoczył mnie pozytywnie.Codzienne animacje,dobre wyżywienie ii bardzo duży wybór owoców. Do tego miła obsługa. Dlatego cały wyjazd oceniam bardzo pozytywnie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ciekawy program, dobra organizacja imprezy, dobrej klasy hotele no i super profesjonalny pilot - pan Marek. Jeśli do tego dodamy ciekawy i egzotyczny kraj to wychodzi nam idealny przepis na wspaniałe spędzony czas. Dla pilota 7 gwiazdek.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dupy nie urywa...
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w środku lata, a więc temperatury w dzień wahały się od 32 stopni nad morzem do 46 w głębi lądu, ale były do zniesienia. Pilot Aziz bardzo ciekawie opowiadał o Tunezji, jej historii, mieszkańcach i odwiedzanych miejscach. Największe wrażenie zrobiły na mnie chwile spędzone na Saharze, a także amfiteatr El Jem. Wyjazdy zaczynały się o 6-7 rano i kończyły zwykle wieczorem. Największym minusem wycieczki były niestety hotele, które były tragiczne. W każdym z nich były mankamenty takie jak: niedziałająca klimatyzacja, zepsuta spłuczka, brak kosza na śmieci, brak ciepłej wody, brudna łazienka, wyrwane gniazdka elektryczne, przepalone żarówki, niedziałające WI-FI., brudne obrusy, kot w jadalni. Jedzenie w hotelach w większości mdłe i bez smaku, często zimne. Fakultatywne obiady w większości przypadków również bez szału. Klimatyzacja i nagłośnienie w autobusie nie zawsze działały sprawnie. W autokarze było również mało miejsca na nogi. Program wycieczki został w całości zrealizowany jednakże w innej kolejności. Minusem było to, że grupa która przyleciała z Gdańska, została zakwaterowana w innym hotelu, po czym została poinformowana, że zostaną na 2 kolejne noce przeniesieni do innego hotelu. Niestety kolejnego dnia wieczorem podano informacje, że wracają do tego samego hotelu, w którym nie było sprawnej windy, po czym wywiązała się nieprzyjemna sytuacja, wymuszająca zmianę hotelu na inny. Zdarzyła się również sytuacja, kiedy jeden z uczestników został zakwaterowany w hotelu Dreams Beach w pokoju z widokiem na morze, po czym musiał 2 kolejne noce spędzić w innym hotelu rzekomo z powodu braku wolnych pokoi, mimo że na booking były wolne pokoje. Również w tym samym hotelu na koniec pobytu, uczestnicy przypadkowo otrzymali klucz do pokoju, w którym byli zameldowani inni goście. Wycieczkę polecam każdemu, kto lubi zwiedzać bo dzięki temu można zobaczyć jak wygląda prawdziwa Tunezja.