Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzień dobry, na wakacjach w Tunezji byłam pierwszy raz. Szukając oferty skorzystałam z pomocy pracownika biura podróży. Pierwsze wrażenie nie było porywające ale z każdym dniem podobało mi się coraz bardziej. Pokój nie był duży, na balkonie elewacja wymagająca naprawy. Jedzenie - jak dla mnie - głownie pizza i ryż. Plaza przyjemna, woda w morzu jeszce za zimna na kąpiele. Kąpiel w basenie hotelowym była możliwa. Jak na zapłaconą cenę - ok. W lipcu wracam do Tunezji, ale już do innego hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do Tunezji uważam za udany.Dzień 1 wylądowalismy o 4 rano wylot był z Katowic jednak po przyjezdzie okazało sie że zakwaterowanie jest od 14 czego byłam świadoma ale miałam odrobine nadzieji że będzie inaczej. Ja sobie zorganizowałam jakoś ten czas od 6 rano zostawiłam bagaże i poszłam na basen z czego można było korzystać lecz opasek nie dali nam wczesniej jak 14 na szczęscie można było korzystać z all inclusive oraz ze sniadania pan nas zaprowadził i pokazał gdzie jest stołowka. Po zakwaterowaniu człowiek już taki bardziej radosny sugerowałam sie opiniami że pokój zły i zły standard no sczerze dałam by 3 gwiazki ale za to piękny widok był z boku na morze basen od sąsiada i centrum także duży plus. -Pokój nie za mały nie za duży bardzo stary telewizor jak go chciałam włączyć to aż go wybiło czyli praktycznie nie działał. -Łazienka standard no nie nalepszy gdzieś coś obdrapane bylo coś zardzewiałe dzwi sie nie zamykały na klucz ale znośny. Klimatyzacja super działała cały dzień sie pokój chłodził. Temat wi fi nie działał szybko tylko przerywał. -Bar były 2 bary jeden w holu a 2 nad basenem a 3 na plaży w tym holu to polewali trunki wysokoprocentowe a natomiat przy basenie piwa tylko a przy plaży bez alkoholu. Minusem bylo to że nalewali do kubków plastikowych. -Wyżywienie bardzo cienko nie postarali sie jak na taki duży hotel dziennie makaron był ale rózne odmiany frytek wgl nie było sniadanie dobre crosanty omlet robili albo nalesniki kucharze. Kawa polecam nalać sobie z tych dużych nalewakach. Jesli chodzi o stołowke bardo brudne stoły były i nie było noży przy talerzach ciekawe bylo to że barmana sie wołało i przynosił cole lub piwo. Dodatkiem było restauracja ala carte na cały pobyt można bylo raz zamówic sobie takie coś coś wspaniałego cisza spokój przed dziecmi. Wycieczki Wybraliśmy sie na 3 wycieczki 2 zorganizowane przez Rainbow i 1 sami. Pierwsza była do Tunisu bardzo ciekawa wycieczka przewodnik też wspaniały dobrze prowadzil program pierwsze bylo jako wyjazd do Sidi Bou said bardzo piekne miasteczko na wzór Santorini napiliśmy sie herbatki i porobiliśmy zdjecia widokow potem czas wolny 1h nastepnie Zwiedzaliśmy Kartagine zabytki ruiny antyczne miasto oraz obiad w cenie nastepnie pojechalismy na bazar w Tunisie i godzinka czasu dla Siebie. -2 wycieczka wycieczka do zoo Friguia piękny pokaz foki o 10rano a nastepnie tanczące murzyny ha i spiewające oraz grajace na miejscu show byl. Oraz zwierzeta dzikie Lwy jak sie rzuciły na mięso to ten ryk no coś innego na żywo usłyszeć. -Wycieczka statkiem sami sobie zorganizowalismy przy porcie ale nie polecam za dużo ludzi i za glosno Jedzenie również w cenie było za 35dinarów Podusmowójąc warto wybrać sie na wycieczki. Plusy Wycieczki,widok na morze oraz plaża. Minusy Plastikowe kubki do napojów wyżywienie oraz opozniony lot. Wskazowka warto mieć dinary i targować się aż do skutku bo oni dojdą do tej ceny którą wy proponujecie Na koniec chciałam pochwalić rezydentke szybko i sprawnie odpisała na whatsapie w razie potrzeby oraz ciekawie zaproponowała program wycieczek.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu EL Mouradi EL Menzah spędziliśmy dwa tygodnie 12.09.-26.09.2024 r. Już pierwsze spotkanie z pokojem hotelowym nie było przyjemne z powodu panującej stęchlizny i widoku zdezelowanych mebli sprzed 40-50 lat. Ponadto wyposażenie pozostawiało wiele do życzenia ( brak czajnika i sejfu, suszarka do włosów była zepsuta). W pokojach nie było internetu. Dostępny był tylko w recepcji i słabej jakości. Posiłki były świeże i smaczne, ale przez dwa tygodnie jednostajne, żadnego urozmaicenia. W pierwszym tygodniu pobytu był problem z naczyniami, brakowało ich. Brak było szklanych naczyń, napoje były serwowane w plastikowych kubkach o małej pojemności ( drinki i piwo również ). Kawiarenka mauretańska była nieczynna. Serwis plażowy pozostawiał również wiele do życzenia. Leżaki były połamane, brudne, a materace porwane i także brudne. Oczywiście był problem z ich dostępnością. Osoba obsługująca czekała na datki i wtedy leżak i materac się znalazły. Były to codzienne praktyki. Na plaży brak było prysznica i toalety. Trzeba było biegać do hotelu prze ulicę. Hotel absolutnie nie spełnia wymogów 4*. Zasługuje co najwyżej na 3*. Absolutnie nie polecam tego hotelu.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel brudny i zaniedbany! Hotel jest nie przygotowany na taką dużą liczbę gości przebywających w nim i przychodzących na posiłki. Jedna restauracja, która to obsługiwała – podstawowe posiłki – była nie wydolna. I apogeum wyjazdu: w czasie obiadów i kolacji kolejka po jedzenie była przy każdym stole szwedzkim. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam. Dochodziło do paradoksu - kolejki na stołówce były aż 3 lub 4 w zależności od serwowanych tam posiłków. W godzinach serwowanych przekąsek także nie było lepiej. Kolejki za wszystkim. I to nie trwało 5 min. Plaża podczas pobytu nie była sprzątana wcale. Pełno petów, leżących śmieci czy innych organicznych elementów. Serwisu plażowego brak. Leżaki także były zajmowane przez osoby z poza hotelu. Brak pryszniców przy zejściu z plaży by przynajmniej oczyścić piach. Co należy podkreślić, iż hotel zlokalizowany jest w centrum i to jest plus, natomiast obok hotelu jest Medina - codzienna bardzo głośna muzyka na żywo, z każdej knajpki inna, daje się we znaki podczas całego pobytu zwłaszcza, iż trwało to do 1. w nocy i dłużej. Obsługa kelnerów bardzo życzliwa i pomocna.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do hotelu dotarliśmy o godz. 7.00. Okazało się, że doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00. Pan w recepcji był nieugięty. Zmięknął kiedy otrzymał 20 euro od nas inni tez tak zrobili. Pan wtedy sam zaprowadził nas na śniadanie - w przeciwnym razie nie mielibyśmy picia i jedzenia do 14.00 oraz pokoju. Hotel 4 gwiazdkowy tak zapewnia w swojej ofercie biuro Reinbow. W pokoju telewizor 21 calowy z lampa kineskopowa niedziałający, sejf z wylatującą klawiaturą niedziałający, łazienka - w miejscu gdzie powinien być płyn do mycia dwa wkręty. wanna z zasłonką z tworzywa sztucznego przyklejająca się do ciała w trakcie mycia - rozkosz. Papier toaletowy założony na patyk z dwoma gwoździami. Na balkonie w dużym "pięknym" kwietniku popielniczka z setką petów po papierosach. W trakcie pobytu na piętrze gdzie mieszkaliśmy remonty pokoi ze smrodzikiem farby. Przy basenie również remonty zjeżdżalni do basenu z hukiem pracujących maszyn, później z zapachem farby do malowania. Według mnie już za takie "innowacje" biuro powinno oddać nam 20 % wpłaconej kwoty. Jedzenie -bardzo dużo ze wspaniałą obsługą -szczera prawda tylko nie dla Europejczyka z Polski , bo ile dni można jeść jajka i kurczaki (kuchnia typowo arabska) - Poza tymi "malutkimi" usterkami było wspaniale. Czekam na zwrot tych 20 % - dotyczy to porządnych biur turystycznych, myślę ze Reinbow taką jest.