Opinie klientów o Marhaba Beach

5.0 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

MIROSLAWA, 22.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Hotel Marhaba Beach

Ogólnie hotel pod każdym względem jest ok . Sprzątany codziennie ,jedzenie bardzo różnorodne.Kelnerzy w restauracji i w barach są mili .Jedyny minus mały basen jak na taki duży hotel.

5.0/6

Agnieszka, Malbork 20.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Dla jeszcze niezdecydowanych - polecam

Długo zastanawialiśmy się nad wyborem hotelu, byliśmy nieco zmieszani czytając różne, często odmienne od siebie opinie. Ostatecznie wybór padł na hotel Marhaba Beach w Susa, co okazało się świetnym wyborem. W hotelowej recepcji meldowaliśmy się późno, po północy, ale wszystko poszło szybko i sprawnie, w pokoju czekała nawet kolacja, bardzo miły gest :) Łóżka wygodne, pokój czysty z lodówką, klimatyzacją i balkonem, nie zgadzała się natomiast ilość ręczników, ponieważ na cztery osoby dostaliśmy tylko dwa duże ręczniki oraz dwa małe (jakoś się podzieliliśmy, po zgłoszeniu tego paniom sprzątającym w kolejnych dniach już nie było tego problemu). Posiłki zróżnicowane, były nawet opcje wegańskie - co prawda skromne, ale zawsze większy wybór. Woda mocno chlorowana, do picia tylko butelkowana, nie było problemu z dostępem, a przy okazji sprzątania pokoju również dostawaliśmy zapas. Osobna karta drinków dla osób z 'all inclusive', osobna dla tych, którzy płacą na miejscu. Zdziwiło nas to, że zamawiając tego samego drinka w różnych dniach otrzymywaliśmy jednego razu bardzo mocny a innym razem słaby mimo, że koktajle były już w większości gotowe i lane z plastikowych butelek. Na szczęście obyło się bez większych rewolucji pokarmowych. Dobre zaplecze rozrywkowe, co wieczór inne animacje, animatorzy zachęcali do gier i zabaw również w ciągu dnia (zumba, rzutki, aerobic). Ze sporą częścią obsługi hotelowej, z jaką mieliśmy do czynienia dało się bez problemu dogadać po polsku. Usytuowanie hotelu również na plus, dostęp do prywatnego kawałka plaży, a jednocześnie lokalizacja blisko sklepów z pamiątkami. Do portu w Susa godzinka spacerkiem lub około 10 minut autem. Pani Marzena, nasza Pani rezydent miła i pomocna, udzielała świetnych rad i dzięki niej czuliśmy się zaopiekowani i bezpieczni. Wszystkie te aspekty składają się w bardzo udany pobyt i wypoczynek w Tunezji. Podsumowując jesteśmy zadowoleni z opieki biura oraz Pani rezydent i myślę, że kiedyś na pewno skorzystamy ponownie z wycieczek od Rainbow. 😃

4.0/6

WERONIKA, Żory 23.10.2022

Hotel godny polecenia

Hotel ma lata świetności za sobą ale pokoje codziennie sprzątane ,metraż pokoju wystarczający , łóżko wygodne i to rekompensuje wiek hotelu.Jedzenie dobre choć dla niektórych monotonne, ale co innego można przygotować przez tyle dni/super słodkości/Największa zaleta jest piękna plaża tuż przy hotelu i super pogoda,animacje do poprawy.Byliśmy miło zaskoczenie możliwością zamiany pokoju.Cena która zapłaciliśmy za 2 tygodnie jeszcze bardziej podniosła nasza ocenę/oczywiście na plus/.Byliśmy w październiku i szczególnie polecam te porę roku.

3.0/6

Andrzej, Świdnik 16.07.2022

Tunezyjskie gwiazki hotelowe :(

Wyjazd w ogólnym rozrachunku przyjemny, ponieważ nie tylko sam hotel składa się na ocenę. Gdyby tak było wyglądałoby to kiepsko - choć to subiektywna ocena każdego człowieka. Ja i moja rodzina jesteśmy jednak przyzwyczajeni do trochę wyższego standardu i czystości. Hotel lata świetności ma już dawno, dawno za sobą. Na zdjęciach (nawet naszych) na zewnątrz wygląda to całkiem przyjemnie, roślinność w miarę zadbana, co sprawia dobre wrażenie. Jednak sam budynek z zewnątrz i wewnątrz wymaga generalnego remontu, w szczególności korytarze hotelowe, gdzie leży stara, brudna i zapyziała wykładzina, łazienki w pokojach też do poprawy. Z higieną też trochę na bakier, kilkukrotnie zdarzyły się niedomyte filiżanki ( ze szminką) co wg mnie kiepsko świadczy o kuchni i obsłudze. Jedzie smaczne i dobry wybór, jednak po raz kolejny pojawia się temat higieny - gofrownice, frytkownice, blaty do smażenia jaj i naleśników chyba są czyszczone raz na rok lub wcale - trochę czarne, a są to potrawy przygotowywane przy gościu. Największy minus dla pana kierownika restauracji. Dał ciała po całości. W ramach wyżywienia jest raz na tydzień możliwość skorzystania z kolacji "A la carte" podawanej na plaży. Trzeba się na taką kolację u pana kierownika zapisać i wybrać menu. Tak też uczyniliśmy. Niestety w dniu kolacji, gdzie dodam wymagany jest dress code, przybyliśmy na wskazaną godzinę, było już kilku gości, a tu zonk. Obsługa nie może nas znaleźć na liście gości. Zamieszanie trwało 10-15 min., obsługa totalnie nie poradziła sobie z sytuacją, zaczęło się szukanie kserówek rezerwacji, żenada. My tak po prostu staliśmy sobie, a w tym czasie inni goście zasiadali do stołów. Zero profesjonalizmu, w normalnej sytuacji powinni zaprosić nas do obojętne którego stołu i wyjaśniać temat. Tak się jednak stało, gdy już podziękowaliśmy za profesjonalizm i odwróciliśmy się do wyjścia, nagle pojawił się dokument z rezerwacją. Niestety żadnego przepraszam ze strony kierownika- PORAŻKA, jedynie kelner nadrabiał obsługą. Basen na terenie hotelu ok, choć praktycznie nie korzystaliśmy z niego, ponieważ mieliśmy plażę, która jest chyba najmocniejszą stroną obiektu. Jedna uwaga dotycząca zarówno basenu jak i plaży, to za mała ilość leżaków w stosunku do gości. Jeśli się przychodziło na godz. 10:00-11:00 był już problem z wolnym miejscem. Oczywiście wychodziła słoma z butów wszystkich gości bez względu na narodowość - Polacy, Brytyjczycy, Włosi, Francuzi, Tunezyjczycy wszyscy dosłownie stosowali zasadę porannego rzucania ręczników na leżaki. Lekko irytujące ponieważ często można było zauważyć nieużytkowane godzinami leżaki. Niby to nie wina hotelu tylko gości, ale obsługa powinna nad tym panować wg mnie, a przede wszystkim hotel powinien zapewnić większą ilość leżaków.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem