Opinie o IBEROSTAR Selection Diar El Andalous

5.5/6 (79 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
79 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    lipiec 2022

    Hotel stary, częściowo odnowiony, czysty, infrastruktura dobra i zadbana, personel raczej unikający pracy, brak serwisu plażowego kelnerskiego, ręczniki plażowe stare, poszarpane, leżaków brakuje przy większym obłożeniu hotelu (weekendy - hotel zajmowany przez Tunezyjczyków lokalnych); restauracja główna: brakuje naczyń, sztućców, stoliki częstokroć nie nakryte, długi czas oczekiwania na nakrycie, obsługa kelnerska słaba, potrawy świeże, lecz nieurozmaicone, śniadania raczej kontynentalne plus jajecznica w proszku, bardzo dobre wypieki, ciasta, świeże owoce, ale z niewielkim wyborem, restauracja lunchowa: podobnie, restauracje tematyczne: tunezyjska- smaczna, ładnie podawane potrawy, genialna obsługa kelnerska (Pan), włoska: doskonałe potrawy, ponownie świetna obsługa kelnerska (Pan); sprzątanie pokoi słabe, często brak ręczników świeżych kąpielowych (wyłącznie małe ręczniki), pokoje wysłużone, sejfy stare, nie działające, otwieranie drzwi balkonowych (parter niski) albo nie działające w ogóle albo nie zamykające się, wygodne, dobrej jakości materace, brak uzupełniania lodówki choćby o wodę mineralną; atrakcje w ciągu dnia i na dobrym poziomie, rezydentka Rainbow nie mająca pojęcia o tym hotelu: przed wycieczką zapewniała, że śniadanie zaczyna się w restauracji hotelowej głównej o 5.30, podczas gdy do 6.00 nie było możliwości konsumpcji, a wyjazd o 6.10. Dobra organizacja wycieczki SAHARA, świetny przewodnik.

    KATARZYNA ANNA, Bydgoszcz - 26.07.2022

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt

    Byliśmy w tym roku w czerwcu. Hotel jest piękny i duży. Mieliśmy problem z klimatyzacją , była zgłaszana 5 razy i za każdym razem fachowiec twierdził że jest ok , ale po prostu nie działała. Dopiero dzień przed wyjazdem zaczęła działać po ostatniej wizycie fachowca. Animatorzy są fantastyczni. Zabawiają , zagadują , mają mnóstwo dodatkowych zajęć. Skorzystaliśmy z łucznictwa i aerobiku. Nie narzucają się z prośbą o napiwki. Byliśmy także na wycieczce na Saharze. Tu już było gorzej. Autobus nam się zepsuł z klimatyzacją i przez prawie 2 godz. Jechaliśmy z otwartymi drzwiami , co powodowało wrażenie wpadania ognia do autobusu w pierwszych rzędach od drzwi. Później został nam zamieniony , ale na mniejszy. Zabrakło 2 miejsc , co okazało się problemem . Przewodnik namawiał co postuj kolejne osoby do wymiany autokaru , co uważaliśmy za kiepskie posunięcie. Najgorszy był jednak hotel w którym nocowaliśmy w trakcie tej 2 dniówek wycieczki. Jechaliśmy "od tyłu" więc mieliśmy 3 gwiazdkowy hotel , ale ręczniki były brudne , do wanny nie dało się wejść taki syf. Na balkon nie było sensu wychodzić bo był wywietrznik od klimy i jeszcze większy upał a widok zerowy bo na ulicę.Najlepszy był basen chodź też słabo wyglądał i nie należał do czystych. Niestety za napoje trzeba płacić , i nie można było spokojnie zjeść bo już kelner stał po zapłatę. Wyjazd polecam dlla osób które chcą odpocząć głównie w hotelu. Bo poza nie ma żadnych atrakcji , a kiedy już się wyjdzie na mięso nie można spokojnie przejść bez zaczepienia i zachęcenia do wejścia akurat do tego sklepu.

    PATRYCJA, REDA - 26.07.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    25/28 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ciężko jednoznacznie ocenić.

    Milena Magdalena, Gdańsk - 23.09.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Tunezja

    Hotel wymaga remontu. Dwukrotnie zmienialiśmy pokój w ciągu tygodniowego pobytu. Urwany uchwyt na mydło, wyrwana suszarka do włosów, woda cieknąca z sufitu w łazience i przedpokoju. Obsługa starająca się oddalić wszelkie reklamacje.

    Krzysztof, Grzybowo - 01.09.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem