Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Royal El Mansour

5.5 /6
46 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Andrzej 26.08.2019

'Lotniskowiec'

W hotelu byliśmy z żoną na początku sierpnia.To była druga wizyta w Tunezji. Hotel typu 'moloch'...1300 miejsc ( wszystkie albo zajęte, albo zarezerwowane). Większość gości to francuscy Tunezyjczycy ( z rodzinami) i Rosjanie. Trochę Niemców, Francuzów ...mało Polaków. 5 gwiazdek to lekka przesada. Pokoje duże, ładne. My mieliśmy typu sea-view. Codziennie sprzątane z wymianą ręczników. Lokalne napoje alkoholowe (oprócz piwa)raczej dla niewymagającego klienta. Plaża duża , czysta z ładnym piaskiem . Leżaki darmowe ale ręczniki za kaucją (50 dinarów). Problem z wymianą będą mieli turyści,których wylot będzie w nad ranem. Kantory na lotnisku o tej porze nieczynne, a wywieźć nie wolno. Obsług miła,ale wszyscy czekają na napiwki...od Polaków.Inni chyba nie dają. Podobno Tunezyjczycy płacą za pobyt 5x więcej od nas! Jedzenie smaczne ale dla mnie trochę mało urozmaicone.Dużo potraw lokalnych ,ale każdy znajdzie coś dla siebie. Pyszne ciasteczka i torty. Do posiłków serwują tutejsze wino (białe i czerwone)...lekkie. Trzy baseny, każdy z odsolona wodą. Niestety ze względu na dzieci woda miała temperaturę 29 stopni...zero ochłody.Jedynie rano, póki się nie ogrzała. Leżaki wokół basenu ( te lepsze) należy zajmować przed śniadaniem. Dużo atrakcji w hotelu i poza nim. Ogólnie pobyt udany jeżeli komuś nie przeszkadzają powyższe utrudnienia.

2.5/6

Grzegorz, Łódż 04.09.2022

pobyt w hotelu

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek brak czystości w pokoju sprzątane nie tak jak powinno to być .Brak klimatyzacji w korytarzach jak i w części recepcji ,duchota w windach. Nachalni animatorzy drinki pozostawiają dużo do życzenia .Jedzenie powtarzalne , pozostaje dużo do zrobienia ,co zasługuje na pochwałę obsługa recepcji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem