Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wszystko zgodne z opisem, port w Jasmine w odległości 15 minutowego spaceru plażą, jedzenie smaczne, kącik tunezyjski , oraz kuchnia międzynarodowa. polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje bardzo udane, hotel czysty, jedzenie urozmaicone i bardzo smaczne. Piękny ogród z dojściem do plaży. Na plaży obsługa bardzo miła i uczynna, nie ma problemu z leżakami, wejście do morza bardzo przyjazne po piaszczystym dnie, bardzo długo woda płytka, także osoby nie potrafiące pływać też mogą korzystać z bezpiecznych kąpieli morskich. Jeszcze dwa słowa o basenach; systematycznie czyszczone, trzy baseny z różnymi głębokościami.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Teren obiektu bardzo rozległy, zadbany, dużo palm i zieleni; mieszkaliśmy w domkach które były bardzo czyste i przestronne ,codziennie sprzątane bardzo miła obsługa, jedzenie na b. wysokim poziomie (również na w restauracji czysto). Hotel godny polecenia chociaż bardziej nastawiony na turystów z Francji (większość animacji było w języku francuskim). Plaża szeroka, piaszczysta choć dość brudna (afrykańskie standardy), hotel położony blisko miasta można dojechać za parę groszy taksówką. Poza hotelem niewiele atrakcji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dziwię się czemu ten hotel ma tak wysokie oceny jak szczerze mówiąc nic na to nie wskazuje na żadnej płaszczyźnie. Jedzenie monotonne, ciągle to samo, brak urozmaicenia. W menu raptem 3 drinki z alkoholem i zero inwencji twórczej ani brak chęci na zrobienie czegoś nowego. Ogólnie te 5 gwiazdek to chyba lekka przesada. Ten hotel to max 4 gwiazdki powinien mieć i to z pocałowaniem w rękę. Ogólnie bardzo przeciętny w każdym aspekcie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pewno nie ma 5 gwiazdek, nawet 4 nie do końca odzwierciedlają stan infrastruktury, ale byłyby bliższe prawdy. Szkoda, że Rainbow tak ogólnie opisuje opcje pokoi, bo kupiliśmy pokój premium w bungalowie, w centralnej lokalizacji, ale nie mam pewności czy dostaliśmy właściwy pokój i czym on różnił sie od pozostałych, najlepiej byłoby aby przy opisie pokoi były zdjecia a same opisy powinny być bardziej szczegółowe. Sejf w pokoju nie jest przytwierdzony do ściany, sprzątanie polega na zaścieleniu łóżka, wymianie ręczników i wyrzuceniu śmieci z kosza. Największym minusem jest plaża. Paradoksalnie jest ona piękna, szeroka, drobny piasek, ALE niestety jest bardzo zanieczyszczona odchodami wielbłądów. Cała jest po prostu brudna, nie jest sprzątana. Niestety w opisie hotelu nie ma tej wzmianki. Podobnie z nabrzeżem morskim (wodą). Na plus dla hotelu należy zaliczyć baseny, jeden z nich ma nawet 2 metry głębokości, co nie jest często spotykane. Drugi basen, bardzo duży, ma 80 cm głębokości, więc do ochłodzenia jest ok, ale pływanie jest już dosyć niewygodne. Baseny mogłyby być też lepiej i efektywniej czyszczone z glonów gromadzących się na płytkach basenowych. Ilość leżaków nad basenem jest spora, natomiast parasoli jest dużo mniej niż leżaków. Jedzenie jest ok, choć niedoprawiane solą i pieprzem. Pyszne oliwki i kuskus, dużo owoców morza, codziennie ryby i dużo rodzajów mięs, w tym potrawy lokalne. Uwaga – wegetarianie i weganie nie mają zbyt wielu propozycji. Kawa z ekspresu na śniadanie, potem przy barze raczej średnia, brak napojów roślinnych do kawy (owsianych, sojowych itp.…). Lobby raczej puste, nie tętni w nim życie z uwagi na to, że bar w lobby jest płatny. Toalety przy basenach w średnim stanie, wymagają wielu napraw różnych drobiazgów, jak np. wyrwana klamka, zepsuta mydelniczka… sprzątane w ciągu dnia sporadycznie, co przy dużej ilości osób jest już sprawą odczuwalną. Pojawiają się również karaluchy (widzieliśmy je wieczorem nie w pokoju ale w części przy barze). generalnie w naszej opinii prawie 4 gwiazdki.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie rozumiem dlaczego RAINBOW sprzedaje wczasy w nazwie wpisując Iberostar skoro już nie jest to siec Iberostar, to nie ładnie tak oszukiwać klientów , po drugie unikajcie pokoju 127 i okolicznych , tak śmierdzi kanalizacja że musieliśmy prosić o zmianę lokalizacji . A depozyt za ręczniki plażowe to hit , biorą pieniądze w euro a oddają w lokalnej walucie , którą zabierają na lotnisku , ponieważ przechodząc bramki na bezcłowym już nie wydasz . Drugi raz już tam się nie wybiorę .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety po raz pierwszy zmuszeni jesteśmy wystawić opinię negatywną dotyczącą wakacyjnego wyjazdu. Hotel Mirage absolutnie nie spełnia standartów hotelu *****. w dodatku myląca jest nazwa przy rezerwacji że jest to sieć hoteli Iberostar. Nigdzie na miejscu tej informacji nie ma, poza wzmianką że hotel ten ma przejść branding i wtedy będzie Iberostarem. W tym momencie hotel na to absolutnie nie zasługuje.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to nie Iberostar selection w nazwie zgadza się tylko końcówka Mirage, prawdopodobnie został przejęty przez sieć Iberostar ale jeszcze nie zmieniony i nie wyremontowany. Sam teren hotelu zasługuje na ocenę dobrą. Jedzenie jest smaczne i różnorodne. Biuro Rainbow proponuje zakwaterowanie w pokojach bungalow których standard to bardzo naciągnięte 3 gwiazdki w większość są ogromne karaluchy, mam wrażenie że Polaków zakwaterowują w najgorszym syfie bo nikt z Rainbow się tym nie interesuje i nawet nie mają w ofercie zdjęć z tych pokoi. Nawet ręczniki i pościel są sprane i stare.Pokoje w budynku głównym można załatwić za dodatkową kasę też nie jest to standard 5 gwiazdek , może 4 to wszystko. Plaża piękna za mało leżaków i bardzo zanieczyszczona odchodami wielbłądów i nie sprzątana. Obsluga bardzo miła i pomocna. Fajna sprawa restauracji przy plaży która serwuje obiady takie same jak w głównej restauracji. Jeśli ktoś nastawia się na przekąski miedzy posiłkami to raczej się rozczaruje. Tylko na plaży koło godziny 17 jest troszkę pizzy i naleśników. Napoje są cały czas i woda butelkowana pod dostatkiem. Hotel to dobre 3 gwiazdki.