Opinie o LTI El Ksar Resort & Thalasso

Kategoria lokalna: 4

3.9/6
(16 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
3.5
Plaża
5.1
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    WSPANIAŁE WAKACJE !!!!!!!

    dziekan 19.02.2016 | Termin pobytu: czerwiec 2016

    Hotel GODNY PIOLECENI obsługa. połozenie. czystość w hotelu i na stołce. jedzenie rewelacja.... NIE WAHAJCE SIĘ WARTO JECHAĆ!!!!. Plaża przepiękna.Byłam w zeszłym roku dwa tygodnie i to były najlepsze wakacje!!!!!!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    super wakacje!!!!

    dziekan 05.08.2015

    Bylismy w czerwcu . hotel rewelacyjny , zawsze jezdziliśmy do hoteli 5-gwiazdek. Muszę stwierdzić, ze jechałam z obawami,ale wszystko było ok. Jedzenie super, obsługa bardzo miła. Jednym słowem WARTO JECHAĆ DO TEGO HOTELU- SZCZERZE POLECAM!!!!!!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    39

    Kakaka

    Kinga, Długowska 13.10.2015

    Wakacje pazdziernik 2015. Wspanialy tygodniowy pobyt. Wszystkim polecam ten hotel i miejsce, naprawde nie bylo na co narzekac, zdecydowanie polecam. 😊 Pogoda slonce towarzystwo, wszystko bylo ! Dla lubiacych plywac baseny raj

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    WAKACJE

    KATARZYNA, CHORZÓW 25.06.2015

    BYŁO BARDZO FAJNIE:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    hotel

    bogusław, dąbrowa górnicza 14.10.2015

    el ksar

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    51

    hotel EL KSAR

    Monika 13.06.2015

    Byłam wraz z mężem w tym hotelu 14 maja2015r. Hotel spełnia swoje standarty pozaeuropejskie. Jedzenie w formie bogatego bufetu, różnorodne. Pokoje schludne, czysta łazienka , duzy balkon z widokiem na baseny o morze. Obsługa - począwszy od kelnerów poprzez panie sprzątające - miła. Animatorzy rozpoznają swoich gości , zagadują. Pomimo, iż Polaków była jedynie 6 byliśmy dostrzegani. Miasteczko piękne, ruchliwe , ale bezpieczne; piękna Medina oraz port EL Kantoui. Przez zaledwie 8 dni pobytu bawiliśmy się doskonale , dopisała pogoda, towarzystwo, wszystko:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Świetne wakacje choć obsługa złożona z terrorystów

    Padre di Famiglia 15.07.2018

    Infrastruktura do odnowienia, większość ludzi tam pracujących do wymiany. Duży potencjał hotelu burzy jakość obsługi i traktowanie turystów. Bakszysz to przywilej i/lub obowiązek muzułmanina ale nie haracz, który musi płacić każdy turysta.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Dobry hotel w rozsądnej cenie

    PAWEL, Warszawa 01.09.2016

    Fajny hotel na szybki wyjazd, byliśmy w nim już 3 raz, niestety z roku na rok jest coraz gorzej. Jednak jeszcze jest wystarczająco dobrze. Na chwilę obecną, hotel godny polecenia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Mogło być znacznie lepiej

    Padre di Famiglia 26.06.2017

    Hotel sam w sobie OK chociaż to prawdziwy labirynt korytarzy i przejść, pokój OK chociaż miał wiele usterek: zablokowany sejf, niesprawny prysznic i umywalka, okno, którego nie można zamknąć, suszarka, która nie działa. Obsługa hotelowa pozornie miła ale bez napiwku nawet nie podchodzili do stolików - w naszej opinii o ile chca napiwek to muszą cokolwiek zrobić bo my nie mieliśmy zamiaru gonić ich po hotelu w celu wręczania napiwków. Panie sprzatające o ile wywiązywały się ze swoich obowiązków otrzymywały napiwki co 2-3 dzień - jeżeli nawet nie pozamiatały pokoju to nie było za co dawać napiwków jak mieliśmy przez tydzień nie pozamiatane podłogi. Zadziwiające dla nas było, że do podawanych zup i deserów nie było podanych łyżeczek - na naszą interwencję u managera wakacji "ile i komu nalezy zapłacić aby dostać łyżkę do posiłku" trochę sie sprawa poprawiła ale większego przełomu nie było. W razie problemów polecamy kontakt z Ines Rezek lub osobą ją zastępującą ponieważ Ines niedługo będzie mamą.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wycieczka

    SEBASTIAN, LESZNO 11.08.2019

    Pobyt w tym hotelu uważam za mało udany. Pokoje słabe, ciągle braki talerzy i sztućców na stołówce, stołówka brudna. Leżaki na basenie i plaży trzeba rezerwować o 7 rano bo potem brak miejsc. Obsługa masakra.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem