Opinie klientów o Mahdia Palace

5.3 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Sławek 26.06.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Obiektywnie 3*

Hotel z całą pewnością nie zasługuje na 5* - raczej 3. Hoć hol i obszar wokół hotelu jest dość zadbany to same pokoje mają już lata swojej świetności daleko za sobą. Poza tym Polacy lokowani są na parterze (poziom -2), gdzie standard nieco odbiega od tych zlokalizowanych na wyższych piętrach - duszący zapach, brak wykładziny w pokoju (płytki), zamiast normalnej pościeli przykurzone koce i prześcieradła. Osobiście nie oczekiwałem luksusów ale czystości i schludnosci dlatego wybrałem 5* i po przekroczeniu progu hotelu takie odczucie miałem jednak po zjechaniu na poziom -2 i wejściu do pokoju rzeczywiśtość okazała się wyraźnie inna. W restauracji brakuje wentylacji - po wizycie ubranie przesiąka zapachem jedzenia; i jest stanowczo za mała - tłum turystów w godzinach szczytu. Plus to na pewno plaża - piękna.

2.5/6

Paul, --- 02.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

hotel,plaza,lobby

hallo, moje wrarzenia z wyjazdu i pobyt w hotelu sa malo pozytywne,choc jest wiele problemow,ktore nie powinny sie wydarzyc w niby 5* hotelu...Na pewno plaza..masakra..przez okres prawie dwoch tygodni nie byla sprzatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!..Jedzenie na plus,pracownicy hotelu rowniez na plus,choc przy wymianie z euro na dinary mowili jesli zostana dinary bedzie je mozna zwrocic.klamstwo nawet na lotnisku nie bylo to mozliwe bo kantory byly pozamykane...To jest takie zmuszanie turystow aby wydac je w jednym sklepiku na lotnisku ,gdzie ceny sa nawet 10 razy wieksze..wycieczka..,ktora wykupilismy hmmm..poczatek ok pilot super...a podstawiony autobus ..z popsuta klima....a upal jak cholera.Dopiero gdzies 4o km przed hotelem po usilnych pracach pilota podstawiony zostal autobus..z dobrze pracujaca klimatyzacja..Basen malo sprzatany..(piach w wodzie),choc wokol czysto...Pracownicy na basenie wymuszali Bakszisz..oplate za szybkie przyniesienie materacy..!!!!!!!!!!Restauracje i hotel ..nie pracujaca klimatyzacja...nawet jednego dnia nie byly wlaczane...masakra jesli hotel chce miec 5*...moja opinia to hotel 3*..napewno cena za pobyt zbyt duza..mysle,ze Rainbow jakos mi to z rekompensuje..To nie tylko moja opina,ale wielu innych turystow w tym hotelu

2.5/6

Magdalena, Kraków 18.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Średnio.

Hotel z zewnątrz robi wrażenie, zwłaszcza recepcja i hol jednak im dalej tym gorzej. Mahdia Palace najlepsze lata ma już za sobą. Hotel stary, w korytarzach zakurzone dywany. Najpierw dostałam pokój na poziomie - 2 który był kompletnie nie do przyjęcia, w drodze na dół na dywanach w korytarzu leżały brudne, mokre szmaty. Sam pokój to jeden bród, smród i pleśń. Pan sprzątający poziom - 2 zamiast sprzątać słuchał muzyki na głos z telefonu i palił papierosy. Po interwencji w recepcji oraz u Pani Rezydent pokój zmieniono na drugi dzień. Na plus jedzenie, zwłaszcza obiady i kolacje, basen oraz piękna plaża, jedyny minus to miejscowi którzy nie dają nią spokojnie przejść bez próby sprzedania czegoś, bardzo nachalni ale taki już urok tego kraju chyba. Jeśli chodzi o obsługę to raczej byli bardzo mili choć po niektórych kelnerach już widać było zmęczenie. Tunezja mnie nie urzekła, nie jest to to czego się spodziewałam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem