5.2/6 (323 opinie)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Sam hotel lezy w okolicy dosyć ładnej (miałem porównanie jadąc na północ gdzie hotele w tamtej części to jakieś nieporozumienie). Dużo zieleni na terenie hotelu, praktycznie piasek tylko na plazy występuje :) Basen zadbany i wystarczający z wydzieloną częścią dla dzieci. Pokoje bardzo czyste, sprzątane codziennie. Na plazy i przy basenie wystarczająca ilość leżaków. Plaża ładna i czysta, jedna z ładniejszych w tej i nie tylko tej okolicy. Jedynym minusem i dość znaczącym to jedzenie i obsługa restauracji. Pożywienie często jest to same co na obiad i kolacje, kiepsko doprawione, mały wybór lecz ilość wystarczająca - głodny nikt nie będzie. Zupy - każda - bez smaku. Dobre lody i ciasta. Mały wybór owoców praktycznie 3-4 rodzaje. Obługa restauracji - ciężko doprosić się o dodatkowy widelec lub nóż, o coś do picia, kiedy mówi się kelnerowi ten powtarza to innemu i zarówno jeden jak i drugi ma to gdzieś. Widziałem jak przychodzą Rosjanie i dają napiwki z góry, to wtedy kelnerzy chodzą koło nich niezwracając uwagi na innych. W hotelu głównie Rosjanie, Czesi, Słowacy, Tunezyjczycy, Algierczycy i garstka Francuzów i Polaków. Tunezja generalnie jest bezpieczna. Warto wybrać się na wycieczkę na Saharę oraz do Tunisu. Jedynym minusem całego kraju to są śmieci. Leżą na ulicach. Centrum Tunisu piękne, wybudowane przez Francuzów, więc przypomina Europę. Południe kraju biedniejsze ale także bezpieczne i piękne krajobrazy występują.
5.0/6
Hotel ekstra, pokoje, obsługa, kuchnia - ekstra. Należy przygotować dużo drobnych na napiwki, każdy oczekuje małego datku od kelnerów w restauracji po obsługę plaży.
5.0/6
Nasz pobyt ogólnie oceniam na pobyt udany. Bardzo dziękujemy naszej rezydentce, p. Justynie. Ocena celująca!!! Pani Justyno jest Pani osobą całkowicie oddaną klientom Rainbow. Poziom obsługi w restauracji, barach, na plaży, przy basenach i animatorzy - ocena bardzo dobra z plusem. Czystość w restauracji i barach na plus. Nie mogę takiej oceny wystawić paniom sprzątającym nasz pokój, ponieważ nie do końca to można nazwać sprzątaniem ( wyrzucenie śmieci z kosza w pokoju i pościelenie łóżka). W pokoju była wykładzina dywanowa, która nie była odkurzana ani razu w czasie naszego pobytu, a posadzka w łazience i balkon wycierane były tylko raz. Dokuczały nam, osobom mieszkającym w tej części hotelu imprezy w hotelu obok (Hotel Residence El Fatimi), które zaczynały się o godzinie 23, a kończyły o 2 - 3 nad ranem. Ale to nie wina biura ani Mahdia Palace. Dziękujemy. Gabriela i Kazimierz Furtak
5.0/6
REKLAMACJA - 5240304 - TUN 806. Proszę zapoznać się z całą treścią reklamacji jaką złożyłem opisując nasz wyjazd.