Opinie klientów o Marhaba Royal Salem

5.5 /6
23 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Aleksandra, Łegowo 25.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Animacje the best

Hotel fajny, ale żeby mieć lepsze pokoje pomimo wykupienia ich w polsce tzreba na miejscu zapłacić. Animacje super dla dzieci i dorosłych. Jedzenie smaczne ale monotonne. Hotel i baseny czyste

5.0/6

TOMASZ, Bytom 12.08.2021

Niesamowita obsługa

Hotel standard wart 4 gwiazdki, na dobrą opinię pracuje niesamowita obsługa hotelu, pomocna i uśmiechnięta, nikt nie wymuszał napiwków,

5.0/6

Justyna, DOJAZDOWA 18 18.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Tygodniowe wakacje.

Naszą pierwszą podróż do Afryki rozpoczęliśmy z mężem od Tunezji. Wybraliśmy hotel Marhaba Royal Salem ze względu na pozytywne opinie przeczytane na stronie Rainbow jak również TripAdvisor. Zaraz po przylocie podczas zakwaterowania zostały nam pokazane dwa pokoje- jeden standardowy (klaustrofobicznie mały) oraz lepszy z widokiem na morze, za który trzeba było oczywiście dopłacić. I teraz cenna uwaga. Targujcie się! Nawet w recepcji! Pan za tygodniowy pobyt w lepszym pokoju chciał od nas 170 euro a udało nam się cenę zbić do 35! Pokój z widokiem na morze był duży i przestronny. Obsługa hotelowa bardzo przyjazna- wszyscy uśmiechnięci i sympatyczni. Zachęcam do dawania drobnych napiwków, wtedy obsługa jeszcze lepiej się o was zatroszczy. Jedzenie dobre, choć jak dla mnie niczym mnie nie zaskoczyło. Drinki konkretne- nie żałują alkoholu. Animacje fajne- każdy znajdzie coś dla siebie. Plusem hotelu jest bliskość plaży oraz baru plażowego dostępnego dla gości hotelowych. Można było zjeść i napić się nie wychodząc z plaży. Nawet kelnerzy roznosili drinki i napoje do gości hotelowych wypoczywających na leżakach. Piaszczysta plaża i ciepła woda zachęcała do kąpieli. Jeśli chcecie zwiedzić centrum Sousse to zachęcam jechać taksówką- stoją one przed hotelem. Za dojazd zapłaciliśmy 15 dinarów. Polecam iść do mediny i zanurzyć się w ogromnym targowisku, gdzie można znaleźć dosłownie wszystko. I oczywiście trzeba się targować. My zakupiliśmy przyprawy, ale uważajcie bo jeśli chcecie kupić szafran to sprawdzajcie dokładnie jak on wygląda bo cześć sprzedawców chce turystom wepchnąć korkosz barwierski (czyli tunezyjską podróbkę szafranu). Jak ktoś miał do czynienia z szafranem, to od razu pozna, że to coś jest nie tak. W trakcie naszego pobytu wykupiliśmy dodatkową wycieczkę do Kartaginy. Polecam z całego serca. Mieliśmy tunezyjskiego przewodnika, który dobrze mówił po polsku i w ciekawy sposób przedstawił historię własnego kraju. Ogólnie wrażenia z wycieczki mamy z mężem pozytywne. Jak ktoś chce wypocząć ale i coś zwiedzić,to jest to miejsce godne polecenia.

5.0/6

Damian, Reda 24.01.2023
Termin pobytu: lipiec 2022

Przyjemny hotel z pysznym jedzeniem

Hotel położony przy samej plaży, a jednocześnie z dużą ilością basenów. Jedzenie przepyszne, naprawdę. Każdy znajdzie coś dla siebie, również dzieci. Jest też okazja spróbować wielu regionalnych potraw. Obsługa przemiła i bardzo pomocna. Czuć rodzinną atmosferę. Odejmuję jedną gwiazdkę na standard pokoju. Co prawda prawie się w nim nie przebywa w trakcie takich wakacji, ale klimatyzacja działa tylko z kartą, więc po wyjściu z pokoju ten się nagrzewa. Niemiło wieczorem wrócić do pokoju, w którym jest ponad 30stopni. Klimatyzacja nie była w stanie tej temperatury obniżyć nawet do rana. Co więcej jakieś takie dziwne zwyczaje w hotelu - jest kilka restauracji, ale na śniadania czy obiady trzeba było iść do wskazanej. W naszym przypadku trochę gorszej, nieklimatyzowanej, do której mieliśmy dalej z pokoju. Nikt nas o tym nie poinformował podczas meldunku, aż drugiego dnia zostaliśmy wyproszeni w trakcie śniadania z tej "lepszej" restauracji bo jakiś Niemiec zgłosił obsłudze, że słyszy, że jesteśmy Polakami(WTF?!). Mega niemiła sytuacja.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem