Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tunezję odwiedzamy już szósty raz (w tym roku po raz drugi). Hotel Nour Palace mimo większej ilości gwiazdek (w stosunku do One Resort Jockey w Monastir Skanes - w którym byliśmy w maju) jest w mojej subiektywnej ocenie słabszy. Mimo lepszej lokalizacji, pięknej plaży i ciepłego morza - być może z powodu ilości pokojów (gości) nieco nas rozczarował. Wszędobylskie (jesteśmy w stanie zrozumieć - na plaży, przy basenie...) plastikowe, lub papierowe kubki do np. kawy, czy drinków są nieco słabe... Tylko jeden (od godz. 7.00 zarezerwowane wszystkie leżaki) basen zewnętrzny, większa dwukrotnie (w odniesieniu do ww. hotelu) kaucja za ręczniki (potwierdzeniem jest papier, którego trzeba pilnować, a nie materiał odporny na wodę), słabsza strefa SPA, brak stolików podczas wieczornych imprez (nie wspomnę o fatalnej grupie animatorów, którzy przy braku zainteresowania gości - nie przestawali puszczać sobie tylko znanej muzyki), wiecznie "rozmagnesowujacych się" (tak - z paskiem magnetycznym!) kartach do drzwi i bieganiem do recepcji, niewielkim wyborem drinków dostępnych w Al Incl. (reszta płatna) - było dla nas (a szczególnie dla znajomych, którzy odwiedzali Tunezję po raz pierwszy) zaskoczeniem... Ale były również PLUSY: pomocni pracownicy recepcji, wielu miłych barmanów i kelnerów, blisko (i tanio zarówno taksówką, jak i Metrem) do Mahdii, plaża, pogoda, i świetnie spędzony czas zarówno w hotelu, jak i na wycieczkach. Tak że podsumowując - nie żałujemy, choć na przyszłość postaramy się znaleźć inną lokalizację.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mógłby być perłą w koronie hoteli tunezyjskich i oferty Rainbow Tours ze względu na swoje położenie, rewelacyjne widoki, piękne otoczenie basenowe, duże, świetnie sprzątane pokoje, ogólnie znakomitą obsługę, bardzo dobre jedzenie, nienaciągany all inclusive, ALE: 1, brak stref dla niepalących, palić (poza restauracją) wolno wszędzie, z czego zwłaszcza rosyjsci i arabscy liczni turyści w pełni korzystają, łącznie w paleniem szisza w pokojach - musiałem 2 razy zmienić pokój aby się nie uwędzić od sąsiadów (większość pokoi jest łączona wewnętrznymi niezbyt szczelnymi drzwiami), ale i to niewiele pomogło bo dym niemal wszędzie; 2, plaża hotelowa (bezkresne piaszczyste plaże są jedną z największych atutów Tunezji) jest jakby z innej planety – walące się pseudoparasole, wyleniałe leżaki, nieuprzejma obsługa i po prostu bród - przez 14 dni pobytu nie zauważyłem, aby plaża była chociaż raz uprzątnięta czy chociażby zagrabiona, a wyrzucone przez sztorm glony i odpadki spokojnie cały czas leżały na plaży, żenada; 3, restauracja bez włączonej klimatyzacji, wentylowana przeciągami – alernatywa posiłku w upalnym zaułku, albo na wydmuchu nie przystoi hotelowi szczycącemu się 5 gwiazdkami; 4, podobnie jak nie przystoi 5 gwiazdkom brak… boya hotelowego – recepcjonista był zdziwiony i niemal przerażony gdy po przyjeździe przez wiele minut twardo domagałem się zaprowadzenia mnie do pokoju oraz zaniesienia mojego bagażu; doprawdy nie wiem, śmiać się, czy płakać; 5. wybór hotelu w Mahdii ma walor wypoczynku poza zmasowanymi centrami turystycznymi, miejscowośćjest piękna, spokojna, sympatyczni nie „zepsuci” mieszkańcy, ale ceną jest odległość ok. 100 km od lotniska Enfidha; problem został przez władze tunezyjskie rozwiązany poprzez zbudowanie łaczników lotniska i Mahdii z biegnącą z północy na południe autostradą, dzięki czemu dojazd powinien mieścić się w 90 minutach. Cóż z tego, skoro z tego rozwiązania korzystają tylko zachodnie biura podróży, natomiast Raibows 8 osobom z warszawskiego samolotu udającym się do Mahdii nie zaoferował podobnego dojazdu np. mikrobusem, ale zorganizował przejazd zapełnionym do ostatniego miejsca autokarem i rozwoził pięćdziesiątkę turystów bocznymi drogami przez zatłoczoną Suzę i Manastir do licznych hoteli „po drodze”, a ostatni odcinek z Monastiru do Mahdii pokonując jakimiś dziwnymi wertepami (30 km w ponad godzinę), co łącznie zajęło prawie niemal 4 godziny – WSTYD! Tak więc, zamiast znaleźć się, dzięki rozlicznym niewątpliwym walorom, w pierwszej dwudziestce w rankigu zaliczonych przeze mnie kilkuset hoteli, do czasu usunięcia powyższych mankamentów Nour Palace spada niestety na odległą pozycję, a i dalsze korzystanie z ofert Rt staje pod pewnym znakiem zapytania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje w Nour Palace spędzaliśmy 21.08-29.08 2+2 .Końcowa ocena wg nas to dobra 4 ze względu na świetny basen , szybkie urozmaicone zjeżdżalnie , codzienna czystość na terenie całego Hotelu oraz mili i pomocni pracownicy ;) Z tego co usłyszeliśmy od innych Polaków każdy miał duży przestronny i świetne wyposażony pokój. Nam się trafił z widokiem na Morze bez żadnej wcześniejszej dopłaty;) Niestety oprócz pozytywów muszę napisać i negatywy co bardzo rzadko nam się to zdarza. Dużym minusem była "bitwa o jedzenie" w restauracji podczas każdego posiłku. Niestety jak na tak duży hotel to jedna restauracja ogólna i 1 a' la carte (z której można skorzystać raz na pobyt ) to jest stanowczo za mało.Ogromne kolejki do wszystkiego ,które tworzyły się głównie przez rodziny arabskie ...niestety potwierdziło się to,że z kulturą u nich jest na bakier.Przeładowane stoły z talerzami z jedzeniem , którego w żaden sposób nie byli w stanie zjeść powodowało ,że dla innych brakło jedzenia i trzeba było stać nawet po 20 min za kawałkiem pizzy czy mięsa .Niekomfortowe było również to , że trzeba było pilnować swoich kolejek do wszystkiego bo "tutejsi " mają przywileje i w ich mniemaniu kolejki nie obowiązują .Niemiłym zaskoczeniem była restaruracja a'la carte ,która ma z tym niewiele wspólnego ,ponieważ nie było wyboru dań z karty tylko otrzymaliśmy narzucony posiłek.Na pewno hotel warto odwiedzic nie w sezonie kiedy jest spokojniej i nie ma tyle tłumów .;)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel zasługiwał na 5 gwiazdek ale 20 lat temu.. pokoje były czyste aczkolwiek my trafiliśmy na podartą firankę, ogólnie pomieszczenia wymagające remontu. Jednego dnia jedzenie było znośne a innego niekoniecznie, przez co człowiek chodził głodny. Wołowina była twarda, pizza z wyrobem seropodobnym a owoce w połowie surowe. Oliwki gorzkie.. wina były świetne ale napoje typu cola/sprite/fanta miały 13g cukru na 100ml.. Piwo było z puszki (niedobre) albo z butelek (dobre) w zasadzie losowo podawane. zaskoczył mnie drink bar, gdzie do słynnych drinków typu Mohito trzeba było dopłacać a kelnerzy nie chcieli dorzucić cytryny do jinu z tonikiem.. mimo wszystko obsługa była bardzo uprzejma ale zdarzyły się dwie osoby które tylko patrzyły i czekały na napiwek z miną jakbyśmy coś kradli. Kucharz w snax barze przy plaży nie wyrabiał z robotą przez co nie dało się doczekać na pizzę między 16 a 17 godzina bo ustawiała się kolejka na 15 osób. Plaża była zamykana o godzinie 19 co jest nonsensem ale rzekomo jest to przepis lokalny i w każdym hotelu ma to miejsce.. szkoda że nie było o tym wspomniane w opisie miejsca wypoczynkowego. Gość od pilnowania plaży był bardzo nachalny i próbował za wszelką cenę wcisnąć każdemu wycieczkę na kładach lub wielbłądach co było już po pewnym czasie męczące. Zdarzyły się niedoprane ręczniki i w pokojach były trzeszczące łóżka. Mając porównanie do innych kierunków (europejskich) lepiej dopłacić i lecieć do hotelów o wyższym standardzie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był mój pierwszy wyjazd do Tunezji i ogólnie kraju afrykańskiego. Hotel nie jest pierwszej młodości, ale widać że obsługa stara się na każdym kroku aby goście czuli się komfortowo. Codzienne sprzątanie pokoi oraz różnorodne jedzenie - każdy znajdzie coś dla siebie. Na duży plus zasługują codzienne animacje nad basenem oraz wieczorem na scenie przed hotelem, niewątpliwym atutem hotelu są również zjeżdżalnie, boiska do piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz pole golfowe. Uciążliwym były muchy które można było spotkać w tym terminie na basenie przed hotelem oraz w restauracji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wizualnie ładny, duży i piękne duże pokoje.Morze ciepłe,pogoda gwarantowana i tyle z plusów.Niestety jedzenie monotonne ale gorszy problem był z obsługą, większość pracowników w barach robiła łaskę że nas obsługuje,jeden wymuszał notorycznie aby mu dać napiwek to wtedy będzie full serwis.Bary przy plaży nie miały piwa lanego tylko ciepłe butelkowe.O 5 rano leżaki na basenie były już rezerwowane ręcznikami. Wieczorem wyjście do morza było zamykane , o 7 rano pracownik otwierał furtkę i znowu była walka o leżaki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spoko Plaża bardzo fajna i w miarę czysta. Dwudniowa wycieczka nie bardzo warta tych pieniędzy po za paroma fajnymi miejscami nic specjalnego, przewodnik nie opowiedział nic ciekawego o Tunezji i o kulturze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ośrodek bardzo ładny , zadbany piękne baseny, pokoje czyste sprzątane codziennie, łazienki nie najnowsze ale sprzątane , świetna animacja na szóstkę, dla dzieci i dorosłych , do południa i popołudniu zajęcia sportowe wieczorem mini disco i program dla dorosłych. Obsługa miła. Problem na stołówce, kolejki za naleśnikami, omletami , potrawami z grila i rybami, brak sztućców na stołach, obsługa nie nadążała ze sprzątaniem i przygotowywaniem stołów, Problem z leżakami o 8 rano brak wolnych leżaków przy basenie i na plaży , plaża wąska. Na europejskie warunki hotel max. 4 gwiazdki. Jednak mimo pewnych niedogodności pobyt udany .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój czysty lecz meble sklejkowe z lat 90. Przydałoby się odświeżyć. Płytki w łazience też już swoje lata mają. Wifi w całym hotelu i przy basenie. Jedzenie ok ale trochę monotonne. Klima starsza i trochę z niej kapało. Super duży basen. Tylko dla dzieci utrudnienia bo w całym zakresie 1.5m głębokości. Zjeżdżalnie odpuściliśmy, gdyż jeden dnia facet otarł całe plecy - 3 sznity, a dziewczynka ok. 10-11 lat rozcięła dość mocno piętę. Fajne wrażenia z jazdy karawaną na wielbłądach i wycieczki do El Jem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety ale hotel nie spełnił oczekiwań jakie były w przedstawionej ofercie (tygodniowy pobyt - wrzesień 2022). Dostępność internetu w lobby jest praktycznie żadna, a próby nawiązania połączenia to wojna nerwów. Regulaminowa cisza nocna jest od godziny 22.00, a praktycznie bardzo głośna muzyka trwała codziennie do godziny 24.00, interwencję w tej sprawie nic nie dały. Mamy wrażenie, że hotel nie widzi problemu, o czym świadczy zbywanie nas przez recepcji. Posiłki najlepiej "zdobywać" tuż po rozpoczęciu serwowania bo później brakuje zarówno czystych stolików, jak i bardziej "chodliwych dań". Po prostu brakuje zwłaszcza personelu do obsługi. Pod koniec serwowania danego posiłku jest już bardzo brudno (załączone zdjęcie). W pierwszych dniach pobytu hotel był pełen gości i wtedy brakowało leżaków. Zalety hotelu: duże pokoje, miła i przyjazna obsługa, duży basen z ciepłą wodą, ciepła woda w morzu, plaża wąska ale piaszczysta.