Opinie o Nour Palace

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(401 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia o pobycie .

    Elżbieta Wojciechowska. 22.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Nie polecam tego hotelu . Bardzo niedobre jedzenie . Na obiad i na kolację 2 zupy te same- pomidorowa i krem z cukini. O masło trzeba było się prosić , była tylko margaryna i kelnerzy kłamali że to masło. Na obiad i na kolację była wątróbka z grilla spalona. Jedzenie non stop to samo przez 2 tygodnie. Problemy z kluczami do pokoju bez przerwy trzeba było latać do recepcji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Nour Palace

    Agata JANINA, KRAKÓW 27.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Najlepszą atrakcją hotelu są animatorzy i animacje, sam hotel jednak pozostawia wiele do życzenia jeśli chodzi o standard i obsługę, przeciekające sufity, woda lejąca się z klimatyzacji po ścianie, brudne płytki w łazience, łóżko z odpadającą nogą, itd., niestety mieliśmy kilka takich rzeczy i psuły one wypoczynek. Jeśli chodzi o obsługę, to wyciąganie ręki co chwilę po euro i udawanie, że się nie dostało za lepszy pokój w recepcji, aby wyciągnąć jeszcze więcej, też psuło ogólny obraz hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Wakacje od 17-05-2018

    Grzegorz 25.05.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Ogólna ocena wakacji mogłaby być wyższa gdyby nie Rainbow... Jeżeli chodzi o sam hotel, rezydenta, obsługę na miejscu i przewodnika - super! Nie ma się do czego przyczepić. Nour Palace to najwyższa półka - w hotelu jest wszystko. Animacje, pełen profesjonalizm, jedzenie niesamowite! Do jedzenia jest po prostu wszystko co można wymyśleć o danej godzinie dnia. A co do samego biura podróży. DramatNa samym początku próba zmiany miejsca wakacji (kilkanaście minut po rezerwacji, z ważnych powodów) spełzła na niczym. Wykupione ubezpieczenie od kosztów rezygnacji - nie obowiązywało, po co mi je sprzedaliście? Gwarancja bezpłatnej zmiany rezerwacji "Komfort" - nie obowiązywała, a jednak wykupiona!?! Poza tym wykupiłem wycieczkę fakultatywną "Sahara, Tunezja w pigułce", już podczas rezerwacji wycieczki. Rezydent na miejscu o tym nie wiedział, nie byłem przygotowany na taką okoliczność. Nie wydrukowałem aneksu do umowy i trzeba było działać. Trzykrotnie telefonowałem do Rainbow, biura w Polsce z prośbą o przesłanie umowy na mejla, lub do rezydentki bo link do pobrania umowy był aktywny tyko 24 h. Dopiero wiadomość doszła po 3 telefonie z zapytaniem, kto mi pokryje koszty telefonow z Tunezjii do Polski, Pani w obsłudze stwierdziła ze mozemy sie rozłączyć (8zl/min). Nie wykupujce wycieczek fakultatywnych przy rewerwacji! Na miejscu u rezydenta jest zdecydowanie taniej! Poza tym informacja ze do przejechania mamy 750 km, a faktycznie wyszło ponad 1200, autobusem chyba do wycieczek szkolnych, totalna niewygoda i brak miejsca, autokar wysłużony. Jeżeli chodzi o przewodnika, Mahmed - pełen profesjonalizm, przyłożenie do roboty. Bardzo kompetentny facet. Wycieczka do Tunisu - bez szału.Ogólnie daje 4 gwiazdki i to głównie za hotel i obsługę. Rainbow potraktowało dwójkę młodych turystów conajmniej "taśmowo".

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje w Tunezji

    Paweł, Siemianowice Śląskie 18.09.2022

    Wakacje ogólnie można uznać za udane. Ale jest kilka detali które nie wszystkim mogą przypaść do gustu. Już przy wyjściu z lotniska podeszło do nas 2 panów i zapytało do którego hotelu jedziemy, odpowiedzieliśmy po czym bez pytania porwali nasze bagaże a my zmierzając za nimi dotarliśmy do naszego autokaru (100 metrów dalej), na dowidzenia usłyszeliśmy od nich "2 Dinary". Dojazd do hotelu prawie 3h. Po przyjeździe do hotelu zostaliśmy w miarę szybko zameldowani i udaliśmy się do pokojów. Czystość pokoju na dobrym poziomie i codzienne sprzątanie oraz wymiana ręczników, jeśli ktoś chciał. Pokój z balkonem i z pięknym widokiem na morze. Najgorzej w naszej ocenie wypadła "pora karmienia". Stołówka duża i klimatyzowana, oraz duży wybór. Ale do każdego z chyba 6 miejsc długie kolejki co skutecznie zniesmaczało posiłek, do najlepszych trzeba było czekać 15-20 min. Kilka razy zjadłem tylko kawałek pieczywa bo tylko do niego był swobodny dostęp. Basen i zjeżdżalnie super. Plaża super. Wieczorne animacje dla dzieci raczej skutecznie nas odstraszały, przez co wieczory spędzaliśmy w pokoju (nie wiem czemu animacje dla dzieci odbywały się wieczorem, a nie w dzień). Bywały też animacje dla dorosłych ale przeplatane z tymi dla dzieci, więc animacje raczej na minus. Wyjście na miasto wiązało się z ciągłą walką z handlarzami o przejście dalej, bo ciągle próbowali nam coś wcisnąć. Wycieczka fakultatywna do stolicy Tunis bardzo fajna, przewodnika miło się słuchało, był konkretny ale też zabawny (szczególnie ubolewając nad tym że może już mieć tylko jedną żonę :)). Wzięliśmy też jazdę na wielbłądach i to też było fajne, przy czym jechaliśmy max 30min a pan który to organizował obiecywał 2h. Reasumując wakacje biorąc pod uwagę niską cenę, warte swojej ceny i mogę polecić, choć osobiście już tam nie pojadę :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nour Palace

    ALEKSANDRA, RZESZOW 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Spędziliśmy bardzo udany urlop w hotelu Nour Palace. Widać, że hotel ma już swoje lata i lata świetności ma za sobą, mimo wszystko całość oceniamy pozytywnie. Jedzenie było bardzo zróżnicowane – każdy znajdzie coś dla siebie. Duży wybór dań, świeże produkty, codziennie coś innego. Zdecydowanie na plus. Pokoje są już nieco przestarzałe, wymagają odświeżenia, ale za to łóżka są wygodne, co zapewnia komfortowy sen. Basen duży, czysty, jednak głęboki– warto to mieć na uwadze, szczególnie jeśli podróżuje się z dziećmi. Plaża przy hotelu jest czysta, ale wąska. Rekompensują to piękne muszle, które można znaleźć szczególnie rano – coś wspaniałego dla spacerujących brzegiem morza. Aquapark jest czynny tylko w określonych godzinach, więc warto sprawdzić harmonogram, aby nie przegapić zabawy. Warto wspomnieć o ekipie animatorów – młodzi, pełni energii, zgrani, zawsze uśmiechnięci i otwarci na kontakt z gośćmi. Hama i Momo – jesteście najlepsi! Dzięki Wam pobyt był wyjątkowy i na długo pozostanie w naszej pamięci!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wrzesień 2024

    Paweł, --- 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Fatalny wylot i przylot do Katowic - kolejki, tłok i bałagan przy odprawie. Sam hotel OK ale woda w basenie dziecięcym i na zjeżdżalniach zdecydowanie za zimna. Wycieczka do zoo - zdecydowanie za mało czasu na miejscu (2 godz.) przy wyjeździe z dziećmi

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia

    Agnieszka, Żwirówka 05.08.2019

    Hotel fajny mino swojej wielkości, duży minus za kolejki w restauracji przy posiłkach oraz walka rano o leżaki przy basenie. Super animatorzy :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    udany wypoczynek

    ALEKSANDRA, RUDA ŚLĄSKA 13.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    spodziewałam się że będzie lepiej, nie było źle, za mało leżaków przy basenie i na plaży, pod koniec wypoczynku w basenie brudna woda, brak obslugi przy czyszczeniu basenu

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wczasy opinia

    Malgorzata, Chorkowka 11.12.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel i obsługa oraz wyżywienie na bardzo dobrym poziomie, miejsce godne polecenia, trochę daleko od lotniska

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2024- Nour Palace

    maciejstreng@wp.pl 27.08.2024

    Spędziłem tydzień czasu w tym hotelu. Zaczęło się tragicznie albowiem pokój który został nam przydzielony poza swoim opłakanym stanem był delikatnie mówiąc brudny, zawilgocony i śmierdzący. Interwencja w recepcji dwudniowa każdorazowo z odpowiedzią jutro o 10 tej. Ostatecznie doprowadziła do zmiany pokoju na znacznie czystszy dzięki czemu można było cieszyć się z wakacji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem