Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel raczej trzy gwiazdkowy niz pięcio. Pokój dawno nie odnawiany z lekkim zaduchem utrzymującym sie mimo wietrzenia. fugi w łazienkach wypadają, na wannie rdza. Na zasłonie prysznicowej grzyb. Wyżywienie monotonne, jak sie uprzesz wybierzesz coś dla siebie, byle nie korzystać z restauracji tematycznych. Tematyczne restauracje to po prostu tragedia, nie sądziłam, że kiedykolwiek to napisze ale jedzenie było tam ochydne. Nasze dziecko nie zjadło nic z tego co podali, my róbowaliśmy, ale w trakcie kolacji musieliśmy wyjęć bo było nie do jedzenia i wtedy doceniliśmy restauracje międzynarodową. Co do restauracji głównej to raczej stołówka niż restauracja. Jedyne do czego nie można sie przyczepic to obsługa, na prawdę sie starają. jeśli oczekujecie kolorowych drinków i leżenia na plaży to na pewno nie w Nour Palace. Drinki są tylko w lobby, ale takich kiepskich drinków jeszcze nie piliśmy, za standardowe drinki trzeba dodatkowo płacić. W ramach all inclusiv jest wino (kiepskie) i piwo (mąż mówił, że może być). Na plaży żeby mieć leżak trzeba zająć go sobie o 7 rano, przy basenie jest z leżakami nieco lepiej. Wieczorem zamykają plażę, więc o romantycznych spacerach możemy zapomnieć. Atrakcje dla dzieci bardzo słabe. Brodzik dla dzieci z badzo zimna wodą i kiepskim wyposażeniem. Tuż przed naszym przyjazdem wybudowano tam duże zjeżdżalnie. Są dodatkowo płatne, ale nie polecam, ponieważ basen do kórego się zjeżdża jast zbyt płytki i w momencie szybkiego zjazdu wyija sie stopami w kafelki. Nas bolały pięty jeszcze ok miesiąc po powrocie (zjechaliśmy tylko dwa razy). Do Mahdi jest ok 7 km. można tam pojechać taksówką (całkiem niedrogo). Tylko tak naprawdę nie ma po co, chyba, że ktoś lubi oglądać szczury chodzące po mieście. Pierwszy raz z wakacji wróciliśmy z prawie wszystkimi pieniędzmi, ponieważ nawet nie było ich na co wydać ;-). Rezydentka była ok. pomagała w czym mogła. Obsługa hotelu kiepsko znała angielski więc czasami trudno było się dogadać, ale jakos na migi udawało się ;-) Na wakacje jeździmy 3-4 razy w roku i w tak beznadziejnym hotelu nie byliśmy nigdy! Porażka! Szczerze nie polecamy!
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Karty do pokoju nie działają. Na recepcji wyłudzają dopłatę do niby lepszego pokoju. Animacje porażka i co dzień to samo. Bez napiwku nie ma szans na leżak na plaży
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w Tunezji pierwszy raz i ostatni, gdyby nie dodatkowa wycieczka na Saharę to uważałbym wyjazd za bardzo nieudany. Hotel słaby pomimo 5 * uważam, że max 3 choć w Polsce niektóre 3* miałyby większy standard. Zalety bardzo duży basen i dostęp do morza wady jedzenie przez 11 dni każde śniadanie, lunch i kolacja wyglądały tak samo, zero urozmaicenia, kolacje ala kartę to kolacja bufet szwedzki i jedzenie takie samo jak w restauracji ogólnej a nawet mniej. Obsługa słaba jak się nie da napiwku i to najlepiej za każdym razem to jest się niewidzialnym a szczyt wszystkiego to oszustwo w hotelowym kantorze. Obsługa urywa końcówki raz 10 dinarów drugi raz 2,5 i jak się człowiek nie upomni to okantują. Wiem, że to nie Turcja 5* miałem świadomość, ale różnica jest kolosalna. Meble w pokojach bardzo stare pouszkadzane, jedynie że stosunkowo czysto. Alkohol niby all ale pełny wybór tylko lobby daleko od basenów a tak piwo i wino max.. Dobra kawa tylko na zewnątrz zresztą jedzenie również. Bardzo nie polecam tego hotelu a i kraj nie bardzo, wszędzie próba wyciągnięcia kaski napiwków, trzeba uważać i prosić o rachunek. Maroko zdecydowanie lepsze.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie może być, pokoj ok ,ale łazience przydał by się remont. Armatura masakra (osad z kamienia )Panie sprzątające pokoje po zostawieniu napiwku robiły łabędzie z ręczników oczywiście z tych co były w łazience 🤣 Ręczniki z plamami no nie zbyt to higieniczne wyglądało👎. Jedzenie w restauracji takie sobie (nie które potrawy były zimne ,nie doprawione i gumowate.) Obsługa o boże obrusy poplamione o sztućce trzeba było się upominać ,Miałam wrażenie że czekają na kasę żeby dostać sztućce (porażka). Czy poleciłabym komuś ten hotel 🤔 raczej nie . Jedynie co mogę polecić to basen i plaża .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie ma 5 gwiazdek. Jedzenie okropne. Pokój nie sprzątany. Wszędzie brudno. Stoliki lepią się od brudu. Ludzie z Europy i Rosjanie traktowani bardzo źle. Na basenie miejscowi jedzą posiłki, a talerze i resztki zostawiają, obsługa nie sprząta tego. W głównej restauracji brak czystych sztućców i rzetelnej obsługi. All inclusive to fikcja w tym hotelu, miejscowi jedzą i piją na koszt turystów z opcją All Inclusive, pomimo że nie wykupili takiej opcji. Nie polecam !!! Omijajcie to miejsce !!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu z małżonką w sierpniu 2018 r. na 2 tygodnie. Ogólnie pobyt udany, gdyby nie fakt, że w czasie dwudniowej wycieczki na Saharę nasz pokój został przeszukany i ukradziono nam wszystkie pieniądze - w sumie 470 EURO poukrywane w różnych miejscach (sejf był niesprawny). Od tej chwili wakacje przerodziły się w farsę - zostaliśmy bez pieniędzy na drugi tydzień wczasów, pokój został okradziony przez obsługę współpracującą z recepcją (wiedzieli, że nas 2 dni nie będzie), na korytarzu nie ma monitoringu i nikt za nic nie odpowiada! W czasie naszego pobytu okradzione zostały 4 pokoje. Podsumowując: Tunezja POLECAMY, Rainbow Tours - POLECAMY, hotel Nour Palace NIE POLECAMY! PS. Rainbow Tours zachowało się bardzo dobrze, zwrócili nam połowę skradzionej kwoty!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brud w pokojach brak wody mineralnej łazienka ręczniki syf sprzęt stary i zdezolowany brudny nikomu nie plecam rezydentka nikompetentna zajmowała się tylko pobieraniem piedzy za wycieczki w restauracji trzeba się uganiać za przyprawami
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nigdy więcej Tunezji a w szczególności tego hotelu :( , biuro podróży też się nie popisało mimo składanej reklamacji nic nie zostało uwzględnione. Chociaż bardzo bym chciał nie mogę polecić tego hotelu jak i biura podróży Rainbow.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas wyjazdu do Tunezji mieliśmy wile nieprzyjemnych przygód. Po przylocie do Tunezji na lotnisku Pani z Rainbow miała na liście niewłaściwą ilość osób, w tym naszą, pomniejszoną o dwie osoby. To jakoś przeżyłam choć zdenerwowałam się. Najgorsze okazało się po dwóch godzinach transferu. Gdy dotarliśmy na miejsce okazało się, że nie ma dla nas pokojów. Panowie z recepcji byli bardzo aroganccy i nieprzyjemni. Po bardzo długiej wymianie zdań postawili nam ultimatum, albo przenocujemy w hotelu sąsiednim albo spędzimy noc w holu. Pani rezydent też nie sprawdziła się. Po prostu nas olała. W pokoju śmierdzi z kanalizy , meble są stare, szafy porozwalane. Od czasu do czasu wyłączali prąd. Ten hotel to wielka pomyła. Sprzątaczki miłe, lecz sprzątanie niedokładne. Baseny super, woda w morze też. Super w tym hotelu to animatorzy. Jedzenie monotonne, dość smaczne. Gdy czytałam opinie negatywne na temat hotelu to myślałam, że ludzie przesadzają, że takie rzeczy nie mogą dziać się w hotelu 5- gwiazdkowym. To jednak Afryka, nie Europa . Mentalność tych ludzi jest inna. Nigdy więcej Tunezji i biura Rainbow. Odradzamy z całego serca.........